Jos mies pyytää kahville niin onko aina kyse romanttisesta kiinnostuksesta?
Olen äimistynyt, että eräs mies jonka joskus tapasin niin kyseli kuulumisia ja hienovaraisesti kysyi, haluaisinko lähteä hänen kanssaan kahville jonain päivänä.
Mies on aivan ihana enkä olisi osannut odottaa, että ottaa minuun yhteyttä. Ei mitään seksuaalissävytteistä viestintää, pelkästään ystävällistä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
0/5, mutta varmaan tämä saa paljon vastauksia ja pohdintaa. Mammat kun ovat juuri sellaista simppeliä porukkaa mihin tämän tyyliset jutut uppoaa.
T. Incel, johon uppoaa Harlekiini-sarja mummon kellarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mee ja katso. Mä en ikinä pyydä kahville ihmistä, joka ei mua kiinnosta.
Saattaa se toki yrittää myydä jotain, jopa lahkolaisuutta. Älä lainaa sille rahaa.
Saattaa yrittää myös ostaa. Mistä hinnasta AP pudotat pöksysi?
Vierailija kirjoitti:
Pilluhan se on mikä kiinnostaa.
Mutta jutellaan nyt vartti ensin.
Noin mä koukutan äijiä lahkooni, jonka pankkitilille ne siirtää omaisuutensa kuvitellen ostavansa kryptoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välttämättä. Itse voin käydä kahvilla juttelemassa ihan muuten vaan.
T: Mies
Et voi. Sä oot aina jotain vailla. Aina.
Normaaliälyinen mies ei esitä tuollaista kutsua, ellei ajatuksena ole treffit, koska väärinymmärtämisen mahdollisuus olisi liian suuri. Jos tarkoituksena olisi jutella jostain asiasta, tai tutustua kaverina, fiksu mies toisi sen selkeästi esiin.
Joten joko kiinnostusta tai sosiaalisesti täysin pihalla oleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee ja katso. Mä en ikinä pyydä kahville ihmistä, joka ei mua kiinnosta.
Saattaa se toki yrittää myydä jotain, jopa lahkolaisuutta. Älä lainaa sille rahaa.
Saattaa yrittää myös ostaa. Mistä hinnasta AP pudotat pöksysi?
Vinkki vitonen: sulle ei anneta eikä myydä.
Jos on kaveri, niin ei ole aina kyse siitä. Haluaa vain ehkä juttuseuraa.
Jos ei ole kaveri, niin sitten varmaan on.
Mies on kiinnostunut ja haluaa tutustua mutta ei välttämättä liity mihinkään erityiseen ihastumiseen. On vain kiinnostunut kääntämään tämänkin kiven ja katsoa mitä sieltä löytyy vai löytyykö yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
0/5, mutta varmaan tämä saa paljon vastauksia ja pohdintaa. Mammat kun ovat juuri sellaista simppeliä porukkaa mihin tämän tyyliset jutut uppoaa.
Sinulla taitaa olla tekemisen puutetta - miksi muuten tulisit kommentoimaan aihetta, joka ei yhtään kiinnosta?!
Ei toki. Mies voi haluta pelkkää seksiäkin.
Minuakin eräs mies pyysi kahville jokin viikko sitten. Ei ole tavattu vuosiin. Tiedän, ettei mitään rom/sek kiinnostusta, vaan haluaa tietää, mitä minulle kuuluu.
Sama toisinpäin: pyytääkö nainen miestä jonnekin, jos ei ole kiinnostusta? Mua on pyydetty monesti, mutta en osaa tulkita näitä. Viimeisin oli baarissa, kun nainen tuli pyytämään puhelinnumeroni, ja pyysi ottamaan yhteyttä, jos eräs harrastus yhdessä kiinnostaa.
Naisena en todellakaan pyydä kahville/näkemään ketään ellen ole kiinnostunut ihmisestä. Jos on kaveri niin se sitten erikseen mutta siinä taas ei ole tulkinnan varaa koska molemmat tietävät, että kavereita tässä ollaan.
No toivoisin että olisikin juuri kyse muusta kun kiinnostuksesta mutta valitettavasti niin ei ollut.
Ei se aina tarkoita romanttisia tunteita ja sen sorttista kiinnostusta. Olen oppinut sen kantapään kautta, että miehetkin on joskus vaan tuttavallisia ilman mitään taka-ajatuksia.
Eiköhän se siitä selviä, mitä hänellä on mielessä, kun sinne kahville menet. Voi olla, että se mieskin vasta tutkailee, olisiko teistä ehkä johonkin syvempäänkin suhteeseen ja sen takia kutsuu sinut ensin ihan vain kahville, nähdäkseen, synkkaako siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Sama toisinpäin: pyytääkö nainen miestä jonnekin, jos ei ole kiinnostusta? Mua on pyydetty monesti, mutta en osaa tulkita näitä. Viimeisin oli baarissa, kun nainen tuli pyytämään puhelinnumeroni, ja pyysi ottamaan yhteyttä, jos eräs harrastus yhdessä kiinnostaa.
Minä vietän aikaani vain ihmisten kanssa, jotka ovat kiinnostavia. Kaverina kiinnostava mies on aina kiinnostava myös romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä. Ei kiinnostavan kanssa en taas jaksa edes kaveerata.
Vähän riippuu. Jos sun veli tai isä pyytää sua kahville, tuskin on kyse tästä. Samoin, jos sun kollega tai pomo pyytää kahville, voi olla ihan neutraali juttu. Jos mä pyytäisin sua kahville, olisi kyse varmaan jostain romanttisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole välttämättä. Itse voin käydä kahvilla juttelemassa ihan muuten vaan.
T: Mies
Et voi. Sä oot aina jotain vailla. Aina.
Ehkei hän vaan halua kahvitella yksin, eli on kahviseuraa vailla. Ei sen tarvi olla ton kummempaa.
En koskaan pyydä naista minnekään, jos ei ole jonkinlaista romanttista kiinnostusta.