Haastan konservatiivin määrittelemään woken
Onnistuuko?
Lisään vielä lainauksen Albert Einsteinilta: if you can't explain it to a six year old, you dont understand it yourself.
Kommentit (855)
En tiedä miksi sitä pidetään jonain voittona, jos joku ei pysty tiivistetysti määrittelemään mitä woke on. Kaikki silti tietävät ja tunnistavat sen kun se tulee vastaan.
Ilmeisesti sitä täytyy takertua asian ympärillä vellovaan metaan, kun itse asiakysymyksissä ei pysty puolustautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä woke julistaa USA:n perustuslakia vapaudesta.
Sen tehtävänä on mahdollistaa niillekin vapaus, jotka eivät ole saaneet mahdollisuutta siihen. Esimerkiksi syrjitty tumma väestö.
Ensimmäinen woken taistelu oli taistelu orjuutta vastaan ja se oli voitto. Seuraava etappi oli kkk-järjestöä vastaan ja sen heikentäminen, koska järjestö oli pesiytynyt korkeisiin virkoihin ja esti USA:n perustuslain toteutumista, elikäs juuri sitä vapautta kaikille elää oma elämä.
Yksi tärkein rajoitus tapa on olla maksamatta palkkoja työläisille tarpeeksi. Se on tärkein vapauden rajoittamisen peruste. Myös kansalaisuuden evääminen ja tarjoamalla vankilatuomioita tietylle vähemmistölle huumetuomioista jne.
Rakenteellinen vika jossa perustuslaki ei toimi ja tarjoa kanslaisille vapautta ja tasa-arvoa samassa suhteessa.
Siksi on woke. Yksi tärkein ja konservatiivisin asia jenkeissä (nimen omaan Jenkeissä) on woke, joka taistelee pahuutta vastaan. Nää kolmen koon kommarit jakaa ja tarjoaa eriarvoista vapautta tietylle porukalle.
Käytännössä kun joku saita yrittäjä kuten vaikka Musk maksaa tosi vähän palkkaa työläisille ja on määrittänyt palkan sellaiseksi, ettei työntekijä saa säästöön rahaa ja voi myöhemmin perustaa itse yritystä, niin hän vain ylläpitää köyhiä ja omaa monopoliasemaansa.
Samalla hän rajaa vapautta näiltä ihmisiltä toteuttaa oman kaltaista elämää. Mutta ohjaa heidät katsomaan elämää konservatiivisen kuplan ulkopuolelle mihin heillä on varaa.
Pilkka osuu omaan nilkkaan siinä, kun woke-elämä ei vaadikaan samalla tavoin varallisuutta kuin konservatiivinen elämä. Työläinen tuleekin siihen pisteeseen että alkaa pohtia onko järkevää mennä naimisiin ja onko järkevää seurustella vain eri sukupuolta olevien kanssa ja onko oma sukupuoli mahdollisesti edes oikea ja onko muita halvempia ratkaisuja elää kuin hankkia perhe ja ottaa velkaa?
On kiristetty rahahanoja niin ettei työläiset enää hanki perheitä ja integroidu konservatiivisiin harrastuksiin. Kirkollisvero on kallis ja sunnuntaina voi tehdä muutakin kuin käydä kirkossa.
Kaikki on säästöä ja konservatiivit itse säästivät ihmisten elämissä siten että ottivat itselle enemmän kuin antoivat.
Siitä syntyi wouk. WOUK WOUK WOUK WOUK WOUK!
DO WOUK, NOT WORK, DO WOUK, NOT WORK!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos olet vassari niin todellakin lennät heti "persujen" leiriin jos olet eri mieltä identiteettipolitiikkaan, islamiin tai monikulttuuriin liittten. Kokeilkaa vaikka!"
Kuinkas monta kertaa sinä olet leimannu minut vasemmistolaiseks kun minä olen kritisoinut sitä että köyhiltä leikattiin ja ràiskaajajengit on edelleen täälä, riittääkö nakit edes laskea niin pitkälle?
T: pettynyt entinen persu
En varmaan kertaakaan? Ja kaipa sinä persujen äänestäjänäkin tajuat etteivät persut yksin tätä maata pysty dramaattisesti muuttamaan?
Raiskaajajengejä ja muuta monikulttuurista mukavaa on siis tiedossa Suomen tuhoutumiseen saakka, koska valtavirtapolitiikka pelkää wokeltajia kuollakseen. Enkä näe että seuraava hallitus kykenisi yhtään nykyistä paremmin handlaamaan Suomen globalismin alle uppoavaa taloutta
Ei vttu oikeasti perskokkare, valetta ja epärehellistä venkoilua vastuusta, se on ainoa mitä sinä olet.
Minä en aio alentua vastaileen sun taaperoikäisen tasoiseen kysymystulvaan koska sinä aggressiivisesti tajuat laiken väärin tahalteen kuitenkin, sinä olet kaikkea sitä pahaa millä kuvailet wokea.
Lässyn lässyn lässyn vasemmiston vika kun me ei tehdä töitämme, vedä vttu päähäs.
T: entinen pettynyt persu
En ole sen enempää henkeen ja vereen mikään "persu" enkä "kokkare". Ja millä tavoin minä mielestäsi edustan intersektionaalista identiteettipolitiikkaa? En mitenkään.
Globalismihan ei ole pelkästään vasemmiston vika, mutta vasemmisto viime kädessä wokelluksineen tekee siitä täysin pysäyttämättömän. Suomi tulee uppoamaan monikulttuurin alle enkä minä ole millään lailla siitäkään vastuussa yhtään sen enempää. Turhaan siinä minulle kiukuttelet, mene äänestämään Suomi lopullisesti suohon seuraavissa vaaleissa ja äänestä vaikkapa demareita tai vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi sitä pidetään jonain voittona, jos joku ei pysty tiivistetysti määrittelemään mitä woke on. Kaikki silti tietävät ja tunnistavat sen kun se tulee vastaan.
Ilmeisesti sitä täytyy takertua asian ympärillä vellovaan metaan, kun itse asiakysymyksissä ei pysty puolustautumaan.
Eipä näköjään onnistu sinultakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä on helppoa.
Woke on fasistinen propaganda työkalu jonka juuret on alunperin nasse-saksan nousussa.
Jos tutkitte mistä nasset puhui ENNEN valtaan nousua sieltä löytyy kaikki modernit klassikot.
-yliopistoissa opetetaan lapsille aivo mätää joka tuhoaa koko läntisen sivilisaation
-väärän väriset vie meidän duunit ja naiset.
-media on salaliitto herra rotua ja perhearvoja vastaan
Jne.
Oikeastaan ainoa ero tämän hetkiseen "wokeen" on se että juutalaiset on vaihtunut muslimeiksi.
Sitä on woke.
Oho, yllätyin ihan, täälä oli poliittisen propagandan välissä se ihan oikea totuuskin aiheesta.
Näköjään se on liian musta pilleri nieltäväks taas kummallekkin poliittiselle ääripäälle.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ilmaista ajatuksesi yhtään epäselvemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on helppoa.
Woke on fasistinen propaganda työkalu jonka juuret on alunperin nasse-saksan nousussa.
Jos tutkitte mistä nasset puhui ENNEN valtaan nousua sieltä löytyy kaikki modernit klassikot.
-yliopistoissa opetetaan lapsille aivo mätää joka tuhoaa koko läntisen sivilisaation
Jne.
Oikeastaan ainoa ero tämän hetkiseen "wokeen" on se että juutalaiset on vaihtunut muslimeiksi.
Sitä on woke.
Oho, yllätyin ihan, täälä oli poliittisen propagandan välissä se ihan oikea totuuskin aiheesta.
Näköjään se on liian musta pilleri nieltäväks taas kummallekkin poliittiselle ääripäälle.
Toista puolta hävettää että ne on alkanu nassejen kuvailemiks karikatyyreiks.
Ja toista puolta hävettää se että ne on nasseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos olet vassari niin todellakin lennät heti "persujen" leiriin jos olet eri mieltä identiteettipolitiikkaan, islamiin tai monikulttuuriin liittten. Kokeilkaa vaikka!"
Kuinkas monta kertaa sinä olet leimannu minut vasemmistolaiseks kun minä olen kritisoinut sitä että köyhiltä leikattiin ja ràiskaajajengit on edelleen täälä, riittääkö nakit edes laskea niin pitkälle?
T: pettynyt entinen persu
En varmaan kertaakaan? Ja kaipa sinä persujen äänestäjänäkin tajuat etteivät persut yksin tätä maata pysty dramaattisesti muuttamaan?
Raiskaajajengejä ja muuta monikulttuurista mukavaa on siis tiedossa Suomen tuhoutumiseen saakka, koska valtavirtapolitiikka pelkää wokeltajia kuollakseen. Enkä näe että seuraava hallitus kykenisi yhtään nykyistä paremmin handlaamaan Suomen globalismin alle uppoavaa taloutta
entinen pettynyt persu :'(
ottiko ne sulta sosiaalituet pois vallan?
"entinen pettynyt persu :'(
ottiko ne sulta sosiaalituet pois vallan?"
Juu ja meinaavat tuhota terveydenhuollonkin, minä olen koko ikäni maksanut veroja siitä että minustakin huolehditaan jos en itse pysty, niiden rahojan varastaminen on maanpetos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tehtävänä on mahdollistaa niillekin vapaus, jotka eivät ole saaneet mahdollisuutta siihen. Esimerkiksi syrjitty tumma väestö.
Ensimmäinen woken taistelu oli taistelu orjuutta vastaan ja se oli voitto. Seuraava etappi oli kkk-järjestöä vastaan ja sen heikentäminen, koska järjestö oli pesiytynyt korkeisiin virkoihin ja esti USA:n perustuslain toteutumista, elikäs juuri sitä vapautta kaikille elää oma elämä.
Yksi tärkein rajoitus tapa on olla maksamatta palkkoja työläisille tarpeeksi. Se on tärkein vapauden rajoittamisen peruste. Myös kansalaisuuden evääminen ja tarjoamalla vankilatuomioita tietylle vähemmistölle huumetuomioista jne.
Rakenteellinen vika jossa perustuslaki ei toimi ja tarjoa kanslaisille vapautta ja tasa-arvoa samassa suhteessa.
Siksi on woke. Yksi tärkein ja kon
oih ja voih.
Kirkollisvero on liian kallis ja Elon Musk ja Tesla.. moniko Teslan nykyinen, entinen, työntekijä on maksanut kirkollisveroa?
pikkuisen meinaa mennä ämöriikat ja suomet sekaisin, mutta ei anneta sen häiritä..
"Sinä et taida tajuta, että ymmärrän oikein hyvin mikä tämä kuvio on. Wokea et pysty sinäkään määrittelemään, niin laukalle on lähtenyt kyseisen termin käyttö. Se mitä nyt kutsutaan wokeksi ei tietenkään ole katoamassa mihinkään. On kyse arvoista ja ihmisyydestä, siitä mikä kenellekin on arvokasta ja oikeaa. Samat konservatiiviset, liberaalit, vasemmistolaiset ja oikeistolaiset näkökannat siinä törmäilee vuodesta toiseen. Itse olen vähän eri mieltä siitä kannattaako vastapuoli nimetä jonkun epämääräisen termin kuten woke alle ja sitten mustavalkoisesti huudella miten et parempaan kuin woke pysty (ja tietysti itse määrittelet hänen puolestaan mitä se Woke on).
Tuo lopun kursiiviteksti oli ihan kuin Christopher Rufon pelikirjasta ja hänhän on ihan avoimesti kertonut millaisia taktiikoita käyttää mm. saadakseen ihmiset kääntymään joukolla "wokea" vastaan. Kannattaako sellaiseen agitointiin ja poliittisiin valtapeleihin lähteä mukaan? Varmaan silloin kun itse tai omat läheiset ei kuulu vaikka johonkin hyökkäyksen kohteena olevaan vähemmistöön, niin noita pelejä on hauska pelata ja ihan teoriassa horista jotain marxismimaalailuja pitkin palstoja."
Woke on se mitä intersektionaalinen vasemmisto edustaa ja sitä miten se ilmenee nykyisenä kahtiajaon alkuvoimana. Tuossa kursiiveissa se on mielestäni osuvasi kuvattu, sen perusteella voit pitkälti testata kaikkea canceloimista vasemmalta laidalta.
Itse en edelleenkään ole konservatiivi vaan liberaali kevytvasemmistolainen, mutta en kuitenkaan intersektionaalidogmeille kumarteleva liberaalifasisti, kuten canceloitsevat keskusteluhaluttomat "wokeltajat" ovat.
Sinä se tykkäät haistella omia aivopierujasi ja määritelmiäsi, ja ei siinä mitään, varmaan niissäkin on välillä hetkellisesti jotain totuudellisiakin tuoksahduksia, mutta se mustavalkoisuus ja kahtiajako juontaa alkunsa intersektionaaliopiksi nimetystä kollektiivisesta arvopakotuksesta., joka on helppo hyvin omakohtaisesti voimallisesti todeta olemalla julkisesti sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun lopultakin USA:ssa ollaan herätty ja woke on tullut tiensä päähän, vihervasemmiston seliytymiskeino on kieltää koko woken olemassaolo.
Tästä antiwokelluksesta on puhuttu jo vuosia. Woke on vaan tämänhetkinen nimi teidän suurelle viholliselle. Eiköhän se pian vaihdu, kun kukaan ei ota enää wokehöpötystä tosissaan. Oikein jännittää mikä termi jossain konservatiivisessa ajatushautomossa on laitettu tulille.
Itse asiassa. Onkohan konservatiivit itsekin jo tajunneet miten tyhjältä ja epäuskottavalta wokepöyristely kuulostaa. Ja nyt sitten on narratiivissa aika suuren johtajan herra Trumpin tappaa woke. Sitten kun woke on pois päiväjärjestyksestä (ne woke-tittelin ansainneet asiathan ei mihinkään silti katoa) niin uusi uhka nousee, saa jonkun hienon ja yhtä epämääräisen nimen kuin woke
Kyllä aion jatkossakin pöyristellä ja kauhistella alaikäisten ja nuorten siekailematonta (sateenkaari/rotu)aatevärväystä, median arvojen mädännäisyyttä ja kaikenlaista seksuaalista hyväksikäyttöä enkä aio muuten hävetä saati anteeksipyydellä tätä kenenkään edessä yhtään. Ihan oman mielikuvitukseni tai fasistisen luonteeni tuotetta kaikki varmasti. Kuten kaikilla muilla tuhansilla kaltaisillani.
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan Emil / Elin 6 vuotta
Woke tarkoittaa wake up, herää, sinähän osaat englantia. Pitää herätä, jos jotain ihmistä sorretaan ihonvärin takia tai vaikka sen takia että hän on eri puolella sodassa.
Sitten jotkut ihmiset alkoi käyttää tätä wokea hassusti. Puolustaa kaikkia eri värisiä ihmisiä, jos ne on sodassa tai muuten haluavat pois omasta maastaan. Nämä pakenijat ovat Wojen mielestä parempia ihmisiä, heitä pitää kaikkien lelliä.
- kaikki sellaiset saavat tulla Suomeen, vaikkei olisi passia
- heille pitää antaa ruokaa ja rahaa, heidän ei itse tarvitse tehdä mitään jossei halua
- jos he jäävät rikoksista kiinni, heille pitää antaa vähempi vankilaa
- heitä pitää ymmärtää ja sanoa eivät ne kaikki tee pahaa ja tekeehän suomalaisetkin pahaa
- opettaja ei saa vaatia heiltä samoja asioita kuin suomalaisilta lapsilta
- heitä, heidän u
No nyt mäkin ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi on woke. Yksi tärkein ja kon
Eli kommunismia, yllätys.
Woke on joku turha muoti-ilmiö, joka on keksitty twitterissä. Kun ei käytä twitteriä, instagramia tai tiktakia, wokeen ei törmää ja siitä ei tarvitse välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on helppoa.
Jne.
Sitä on woke.
Päätä selventää kun ymmärtää että mittelö pn sosialismien välinen. Vastusta sosialismia niin et voi eksyä.
Tämmöisen vanhan mummon näkökulmasta tämä on vain hassua.
Minä muistan jo 80 luvulla kun vanhat kyyniset lihavat äijät istui huoltsikalla ja päivitteli tismalleen samoja asioita, kuinka nuoriso on pilalla ja liian seksuaalisia, tumman väriset ihmiset pelotti ja kuinka kaikkien muiden kaikkiin ongelmiin ratkaisu oli aina itsensä niskasta pystyyn nostaminen.
Jotenkin hassua kuinka semmoinen ahdasmielinen pelleily on myyty nuorille miehille wokena, tai sen vastustamisena, molempi tarkoittaa käytännössä samaa koska ainoat ihmiset jotka edes käyttää koko woke sanaa epäironisesti on nää modernit huoltsikka äijät.
Mikään ei koskaan ikinä oikeasti muutu.
Vierailija kirjoitti:
Woke on joku turha muoti-ilmiö, joka on keksitty twitterissä. Kun ei käytä twitteriä, instagramia tai tiktakia, wokeen ei törmää ja siitä ei tarvitse välittää.
Wokeen törmäät kun länsimaita ajetaan alas monikulttuurilla ja globalismilla, kun naapurustosi ja kulttuurisi muuttuvat dramaattisesti. Itsehän sinä toisaalta päätät osaatko olla välittämättä kun rinnakkaisyhteiskunnat, kunniakulttuuri, pakkoavioliitot ja islam ovat uusi normaali Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
oih ja voih.
Kirkollisvero on liian kallis ja Elon Musk ja Tesla.. moniko Teslan nykyinen, entinen, työntekijä on maksanut kirkollisveroa?
pikkuisen meinaa mennä ämöriikat ja suomet sekaisin, mutta ei anneta sen häiritä..
Ainak kun wokesta keskustellaan, niin menee pahasti amerikan kultuuri sekaisin ja ei nämä keskustelut sovi pohjoismaihin. Venäläistä tai Usalaista propagandaa. Woke keskustelu ei sovi Suomeen mitenkään.
t. Letömi woke you up
Ei vttu oikeasti perskokkare, valetta ja epärehellistä venkoilua vastuusta, se on ainoa mitä sinä olet.
Minä en aio alentua vastaileen sun taaperoikäisen tasoiseen kysymystulvaan koska sinä aggressiivisesti tajuat laiken väärin tahalteen kuitenkin, sinä olet kaikkea sitä pahaa millä kuvailet wokea.
Lässyn lässyn lässyn vasemmiston vika kun me ei tehdä töitämme, vedä vttu päähäs.
T: entinen pettynyt persu