Sukupuolia on vain kaksi
Maailma alkaa palautua normaaliksi.
DEI ja WOKEtus poistetaan.
Kommentit (7292)
Kävikkö laskemassa itse vai soititko Oranssille mulkulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transkeskustelussa ärsyttää, että siinä vaaditaan ranomeilta vastaantulijoita tai kaveripiiriltä sellaista identiteetin validaatiota, joka ei heille kuulu.
Jokaisella on oikeus ja vapaus mieltää itsensä niin kuin mieltää, mutta ei siihen sisälly oikeutta vaatia tulla nähdyksi jollain tietyllä tavalla. Eli transilla on oikeus kokemuksiinsa ja niistä puhumiseen, mutta ei oikeutta vaatia, että toiset tunnustavat sen kokemuksen joksikin muuksi kuin kokemukseksi.
Eli voit omasta mielestäsi olla nainen, vaikka muut näkevät sinussa miehen. Et voi kuitenkaan vaatia muita näkemään sinua naisena, vaan heillä on oikeus omaan tulkintaansa ja kokemukseensa sinusta.
Kun tätä ei ole ymmärrety, on menty liian pitkälle ja sen vastaiskua nyt koetaan.
Voithan vaatia. Sitä tää laki just tarkoittaa. Sinä taas et voi vaatia, et lailla ei ole mer
On siis transvastaisuutta, jos ei suostu toimimaan ja näkemään asioita aistihavaintojen vastaisesti? Sun logiikalla biologiset tosiasiat ja fyysinen todellisuus muuttuvat lakitekstiä rukkaamalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sori, mutta normaalit ihmiset ei pidä copy-paste kansiota vastauksista."
Tarvitsetko sä jonkun kansion sun pääargumenteille? Heikko esitys. Vai onko se kansio kenties tyhjä?
Ei vaan en jankkaa samoja lauseita kuten sinä.
"Pääargumentit" vauvan paskaketjussa 😂
Paskaketjussa, jossa sä valkoritaroit, hovineitoilet ja suojelet transien kunniaa aamusta iltaan.
Persu kuullut isoilta pojilta kaksi tosi hinoea uutta "voimasanaa" ja nyt kaikki on valkoritarointia ja hovineitoilua😅
Vierailija kirjoitti:
Kävikkö laskemassa itse vai soititko Oranssille mulkulle?
Sun mielestä oranssi mulkku on päättänyt sukupuolten lukumäärän? Sukupuolibinääri on ihan biologian ja evoluution tekosia, Valo-Korianteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole trans niin en heidän puolestaan voi tähän vastata. Kannattanee kysyä heiltä."
Mutta muuten kyllä hovineitoilet ja valkoritaroit täällä heidän puolestaan? Kai sulla on joku peruste itsemäärittelyn ja unisex-tilojen kannattamiselle. "Mutku transit, pervopertit ja opportunistit halus!!!"
Söpöjä nämä ylilautapersujen "nokkelat" termit. Ja Itse ollaan niin hovineitoa että🥹
Söpöä nimitellä ylilautapersuksi, kun argumentit eivät riitä 🥹. Eikö hovineito ja Aunt Lydia kuvaa täydellisesti naisten oikeuksien murskaamista mekkoilevien fetissimiesten mieliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko sä jonkun kansion sun pääargumenteille? Heikko esitys. Vai onko se kansio kenties tyhjä?
Paskaketjussa, jossa sä valkoritaroit, hovineitoilet ja suojelet transien kunniaa aamusta iltaan.
Persu kuullut isoilta pojilta kaksi tosi hinoea uutta "voimasanaa" ja nyt kaikki on valkoritarointia ja hovineitoilua😅
Miksi ei-transien itsemäärittely ja hepit naiserityisissä tiloissa olivatkaan hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole trans niin en heidän puolestaan voi tähän vastata. Kannattanee kysyä heiltä."
Mutta muuten kyllä hovineitoilet ja valkoritaroit täällä heidän puolestaan? Kai sulla on joku peruste itsemäärittelyn ja unisex-tilojen kannattamiselle. "Mutku transit, pervopertit ja opportunistit halus!!!"
Söpöjä nämä ylilautapersujen "nokkelat" termit. Ja Itse ollaan niin hovineitoa että🥹
Söpöä nimitellä ylilautapersuksi, kun argumentit eivät riitä 🥹. Eikö hovineito ja Aunt Lydia kuvaa täydellisesti naisten oikeuksien murskaamista mekkoilevien fetissimiesten mieliksi?
Mietipä hetki, mikä olisi ollut transnaisten kohtalo gileadissa. Sitten mieti mihin suuntaan sukupuolisankarisi Trump vie Yhdysvaltoja. Ja sitten kuinka osuvia noi sun vertaukset onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä kun ylilautapersulta loppuu argumentit kesken ja menee ihan tyhjäksi öyhötykseksi😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei-transien itsemäärittely ja hepit naiserityisissä tiloissa olivatkaan hyvä asia?
Miksi ne olivatkaan huono asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä hetki, mikä olisi ollut transnaisten kohtalo gileadissa. Sitten mieti mihin suuntaan sukupuolisankarisi Trump vie Yhdysvaltoja. Ja sitten kuink
Turha kerjätä sääliä, mekkomiesten kynnysmatto. Eikö se ole aika osuvaa nimetä Aunt Lydiaksi naiset, jotka pettävät toiset naiset, antavat naisten oikeudet, tilat, määritelmät ja turvallisuuden fetissimiehille ja nimittelevät naisia lisääntymisalustoiksi, sikiöhautomoiksi, eturei'iksi ja ties miksi käveleviksi pillunkantotelineiksi?
"Miksi ne olivatkaan huono asia?"
Oikeastiko sulle täytyy kertoa, etkö olekaan itse halukas käymään läpi 300 sivun ketjua, kuten muita kehotat? Sun mielestä ei-transien itsemäärittely ja kullit naisten ja tyttöjen tiloissa on siis ok?
Totta, sukupuolia on vain kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä kun ylilautapersulta loppuu argumentit kesken ja menee ihan tyhjäksi öyhötykseksi😂
Oletko sinä saanut jo perustelluksi, miksi ei-transien itsemäärittely ja naisten tilojen muuttaminen unisex-tiloiksi ovat hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä hetki, mikä olisi ollut transnaisten kohtalo gileadissa. Sitten mieti mihin suuntaan sukupu
Turha kerjätä sääliä, mekkomiesten kynnysmatto. Eikö se ole aika osuvaa nimetä Aunt Lydiaksi naiset, jotka pettävät toiset naiset, antavat naisten oikeudet, tilat, määritelmät ja turvallisuuden fetissimiehille ja nimittelevät naisia lisääntymisalustoiksi, sikiöhautomoiksi, eturei'iksi ja ties miksi käveleviksi pillunkantotelineiksi?
En minä kerjää mitään sääliä. En ole transihminen, mutta ymmärrän silti, että heidän näkymisensä ja elämisensä täällä meidän yhteiskunnassa ei ole mikään tuollainen kaikenkattava uhka, mitä maalailet.
Minä olen nainen ja sinä petät minut luomalla kuvaa naisista vähemmistöä polkevina öyhöinä.
"En minä kerjää mitään sääliä. En ole transihminen, mutta ymmärrän silti, että heidän näkymisensä ja elämisensä täällä meidän yhteiskunnassa ei ole mikään tuollainen kaikenkattava uhka, mitä maalailet.
Minä olen nainen ja sinä petät minut luomalla kuvaa naisista vähemmistöä polkevina öyhöinä."
Entä naisten, lasten ja homoseksuaalien oikeudet, määritelmät ja turvallisuus? Eihän Suomen laki edes takaa naisille ja tytöille peniksettömiä naiserityisiä tiloja ja vielä halusitte itsemäärittelyn ei-transeillekin. Aunt Lydia tarjoilee kaiken naisten oman kenelle tahansa naiseksi ilmoittautuvalle kullinjatkeelle. Kaivaudu vain syvemmällä transkaninkoloosi.
Naisten mitaleita rohmunneen transleidin validointi taitaa tulla kalliiksi yliopistolle.
Transsukupuolinen voitti urheilussa Donald Trump rankaisi kovalla kädellä
Donald Trumpin hallinnosta vahvistettiin, että rahoituksen jäädytys on seurausta uimari Lia Thomasin osallistumisesta uintikisoihin.
Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin hallinto on jäädyttänyt noin 175 miljoonan dollarin edestä rahoitusta Pennsylvanian yliopistolle tämän transsukupuolisia urheilijoita koskevien toimintatapojen vuoksi, uutisoi muun muassa NBC.
Valkoisen talon sosiaalisen median päivityksen mukaan Pennsylvanian yliopisto on pakottanut naisia urheilemaan miesten kanssa.
NBC:lle asiaa kommentoinut virkamies viittasi Thomasiin miehenä ja kritisoi sitä, että opiskelijalla oli pääsy naisten pukuhuoneeseen.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/ecea7f74-e470-42ca-afd2-59f5d9fe7c…
Ehkäpä naisten oikeudet, peniksettömät pukkarit ja naisurheilun reiluus ja turvallisuus alkavat kiinnostella rahallisen kannustimen avulla :D
Vierailija kirjoitti:
"En minä kerjää mitään sääliä. En ole transihminen, mutta ymmärrän silti, että heidän näkymisensä ja elämisensä täällä meidän yhteiskunnassa ei ole mikään tuollainen kaikenkattava uhka, mitä maalailet.
Minä olen nainen ja sinä petät minut luomalla kuvaa naisista vähemmistöä polkevina öyhöinä."
Entä naisten, lasten ja homoseksuaalien oikeudet, määritelmät ja turvallisuus? Eihän Suomen laki edes takaa naisille ja tytöille peniksettömiä naiserityisiä tiloja ja vielä halusitte itsemäärittelyn ei-transeillekin. Aunt Lydia tarjoilee kaiken naisten oman kenelle tahansa naiseksi ilmoittautuvalle kullinjatkeelle. Kaivaudu vain syvemmällä transkaninkoloosi.
Käytät noita ryhmiä ihmiskilpenä öyhöagendallesi. Miten selität sen, että mitään epäkohtia ei nosteta missään muussa suunnassa esiin kuin sinä täällä mesoamassa, niin kuin eläisimme jossain dystopiassa. Kurkkaa ulos. Maailma on ennallaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mitaleita rohmunneen transleidin validointi taitaa tulla kalliiksi yliopistolle.
Transsukupuolinen voitti urheilussa Donald Trump rankaisi kovalla kädellä
Donald Trumpin hallinnosta vahvistettiin, että rahoituksen jäädytys on seurausta uimari Lia Thomasin osallistumisesta uintikisoihin.
Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin hallinto on jäädyttänyt noin 175 miljoonan dollarin edestä rahoitusta Pennsylvanian yliopistolle tämän transsukupuolisia urheilijoita koskevien toimintatapojen vuoksi, uutisoi muun muassa NBC.
Valkoisen talon sosiaalisen median päivityksen mukaan Pennsylvanian yliopisto on pakottanut naisia urheilemaan miesten kanssa.
NBC:lle asiaa kommentoinut virkamies viittasi Thomasiin miehenä ja kritisoi sitä, että opiskelijalla oli pääsy naisten pukuhuoneeseen.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/ecea7f74-e470-42ca-afd2-59f5d9
Seuraavaksi voidaankin alkaa kiristää abortin sallivia osavaltioita eikö vaan? Olet hyödyllinen 1diootti isolla iillä.
"Seuraavaksi voidaankin alkaa kiristää abortin sallivia osavaltioita eikö vaan? Olet hyödyllinen 1diootti isolla iillä."
Sinähän se olet fetissimiesten hyödyllinen idiootti ja Aunt Lydia, joka luopuu naisten oikeuksista ja naisurheilun reiluudesta fetissimiesten ja opportunistien hyödyksi. Tuokin Lia Thomas siirtyi naisten sarjaan, kun ei pärjännyt miehiä vastaan. Rohmusi naisten mitalit ja heilutti heppiä naisten pukkarissa, mutta sinä sen kun hurraat.