Paketin toimittajana Yun Express, miten Suomen päässä toimii paketin saaminen?
Siirtyykö se jossain vaiheessa Matkahuollolle, PostNordille vai Postille? Kellään kokemusta?
Kommentit (34)
Paketissa ei ole tietoa siitä minne voi ottaa yhteyttä. Tuote ei vastaa sitä millaisen kuvan sai mainoksesta eli mainos oli harhaanjohtava.Paketissa ei ollut valmistajan tietoja.Minne otan yhteyttä jos en halua tuotetta (kompressiosukat)? En halua maksaa tuotetta.
Terveisin pirjo.suomu@pp.inet.fi
Yun, osoite Turussa Voimakatu 5. Shipper only. Paketti tuli Matkahuollon Lähellä-pakettina hyvässä kunnossa.
Ilmoitus tulee, kun voit hakea, joko sähköpostiin tai tekstiviestinä. Ilmoituksesta näet mistä paketin voi hakea. Tullissa saattaa mennä useampi päivä.
Minulle YE lähetys tullut perille monasti Budbeellä, ilman ongelmia
..ja olen saanut tekstarin jossa noutokoodi
Vierailija kirjoitti:
Posti ja Tulli vatuloivat paketin kanssa kuukauden tai pari ja palauttavat sen sitten sinun kustannuksella lähettäjälle.
Höpöhöpö
Mulla meni Matkahuollon automaattiin, joka aukeaa vain kännykän bluetoothilla.
VAROVAISUUTTA
Jos et ole tyytyväinen tavaraan ja hauat palauttaa, et voi saada rahojasi takaisin koska tämän JEn siipien ala toimii monta huijaria.
Eräs mies kirjoitti että oli tilannut tyttökaverille kellon ja kun lähetys tuotiin kotiin oli kotelo tyhjä.Tätä ei Yun korvaa, ja mies halusi palauttaa kotelon, kesti niin kauan että sai palaustuslipukkeet että aika meni umpeen. Eli asiaa ei käsitelty. Minäkin lähetin takaisin erään rääsyn ja maksoin 12 euroa.Kojhta paketti tuli takaisin koska ei ollut heidän etikettiä. Rahoja en koskaan saanut takaisin
ÄLKÄÄ LUOTTAKO
Vierailija kirjoitti:
Paketissa ei ole tietoa siitä minne voi ottaa yhteyttä. Tuote ei vastaa sitä millaisen kuvan sai mainoksesta eli mainos oli harhaanjohtava.Paketissa ei ollut valmistajan tietoja.Minne otan yhteyttä jos en halua tuotetta (kompressiosukat)? En halua maksaa tuotetta.
Terveisin pirjo.suomu@pp.inet.fi
Aloita tekemällä poliisi ilmoitus. Minulle kävi samoin.Tilasin kauniin villakangastakin ja sain polyesterrääsyn,
Siirtyy postnordille, dhlle tai jollekin muulle joka paketin toimittaa.
Öky-Annelilla ei tätä murhetta ole. Hän maksaa 500% enemmän kauppiaalle, joka on tilannut samasta paikasta kuin halpis-mikälie.