Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hylkäsin kaveriporukan 2016, syynä 1 heistä yritti puolisoani

Vierailija
20.01.2025 |

Meillä oli vuosia sama ystäväporukka. Valitettavasto joukossa oli mätä omaena. Yksi heistä yritti puolisoani humalassa, hiplasi jalkaa ja oli välinpitämätön vaikka olin paikalla. Hän oli varma että onnistuu, mikä ei sitten tapahtunut ja pyyteli itkien anteeksi. 

Annoin anteeksi, sama henkilö aina humalassa oli vamppaajatyylillä ja  mm. Jätti tahallaan tavaroita ja pyyti puolisoani hissiin kahdestaan eli haki aina paikkaa iskeä kahdestaan puolisoni kanssa vaikka seutusteli ja asui toiswn kanssa jo.. Niin paljon tämä ahdisti  että katkaisin välit koko kaveriporukkaan .

En usko että kukaan heistä olisi uskonut minua, tämä vamppaaja ns hiljainen hissukkatyyppi joka siis puukotti selkään minkä kerkesi.

Harmitaa, että tämän vuoksi menetin yläasteikäisestä olleet muut ystäväni. Kaikki pitävät mua skitsona joka halusi eristäytyä. Oikea syy oli suojella omaa perhettä tältä sairaalta ihmiseltä joka ei kunnioita mitään.kuten sanoin en itsekään uskoisi tästä "Miiasta" ellen omin silmin käytöstä todistanut.

Joskus toivon että joku kavereista kysyisi syytä ja voisin sen kertoa. Nyt olen itse syyllinen ja ikävä tyyppi, ja tämä toinen porskuttaa menemään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Porvoosta.

0/5

Vierailija
2/6 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavaa totta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uudet kaverit. En tunne ketään jolla olisi kouluaikojen kaverisuhteista jäänyt pysyviä.

Vierailija
4/6 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi uudet kaverit. En tunne ketään jolla olisi kouluaikojen kaverisuhteista jäänyt pysyviä.

Mulla on yksi. 

Vierailija
5/6 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta terapiaa? 

Vierailija
6/6 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten harmittaa että muut luulee hylkäsin syyttä, olisi tietenkin pitänyt silloin nostaa asia esiin mutta tietyllä tavalla säälin tuota kaveria. Isätön ja koulukiusattu nuorempana, siksi luulinkin että arvostaa vilpitöntä ystävyyttäni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi