Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suorastaan vittumaisen kallista nyt Suomesa. Moni tuote jää hyllyyn, sillä...

Vierailija
20.01.2025 |

...olen siirtynyt halpistuotteisiin, kuten coop, xrta ja ostan punalaputettuja tuotteita ja käyn leipäjonossa. Esim periaatteesta en koskaan osta 7 euron kahvipakettia vaan ainoastaan silloin kun tarjouksia. En osta enää myöskään yli 4 euron eineksiä .Teen myös itse kerralla isommam määrän ruokaa, jonka syön useampana päivänä. Näin vähän nuukaillen säästän Suomessa, mutta eipä nämä hintojen nousut näin tule kansantaloutta edistämään kun niin monet säästävät. No se on voi voi. Miten sinä olet reagoinut hintojen nousuun?

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin aiemmin K-menun hyvästä surkeaksi vaihdetun vessapaperin Lidlin paperiin. Nyt senkin hinta nostettu ja "uudistettu" 4,45 euroon. Taas pitää löytää uusi merkki. :(

Vierailija
262/264 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä jollakulla on sairas pakkomielle saada valtiolle töihin! Siksi yhteiskuntamme ajautuu loputtomaan köyhyyteen, koska yhden ihmisen mieliteot menevät kaiken muun yleisen edun edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo pitkän aikaa ihan kaikessa mahdollisassa ostoksissa suosinut ulkomaalaista kun se tulee niin paljon halvemmaksi. En halua ainakaan tukea tätä suomalaisten kauppiaiden aivan järkyttävää rahan ahneutta ja kiskontaa

Vierailija
264/264 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin hintoja nosti korona, sitten ukrainan sota, sitten energiakriisi ja sitten korkojen nousu.

Ja pian se on T-r-u...