Olen 92 kiloinen läski, mutta tein silti juuri 100 etunojapunnerrusta ja ikää on 53 vuotta, mies!
eli ei kaikki voi olla läskiä, ja pituus on vain 168 km
2 kertaa viikossa käyn salilla nykyään ja uimassa
välillä paino nousee 95 kiloon ja kesällä se oli 103 kg
Kommentit (17)
ei vaan nostan kyllä penkistäkin sen 100 kg tai ainakin 95 kg, mutten treenaa mitään tosissani enkä säännöllisesti. ei vaan huvita.
Vierailija kirjoitti:
Montakos leukaa menee?
varmaan 1-3 tai ehkä nolla!
ei näillä kiloilla oikein nostella leukoja, pitää saada paino alle 80 kg sitten voin edes miettiä asiaa. mutta leuathan on teini-ikäisten rimpuloiden harrastus ja siinäkin voi tyrä revetä
ap
Tuskin yhteen putkeen kuitenkaan teit?
Mutta sepelvaltimosi ovat jo tukkeutumassa.
Onko sulla pallomaha? Montako raskautta, joilla olet vatsalihaserkauman hankkinut?
Vierailija kirjoitti:
Mutta sepelvaltimosi ovat jo tukkeutumassa.
Sen tietää siitä, ettei saparo seiso kunnolla. On löysä tai kuollut.
Olen 168cm nainen ja painoni on siinä 97-100kg, olen hyvin vantterarakenteinen. Käyn uimassa ja jumppaan säännöllisesti. Tänään käyn ryhmäliikunnassa,a
Vierailija kirjoitti:
Olen 168cm nainen ja painoni on siinä 97-100kg, olen hyvin vantterarakenteinen. Käyn uimassa ja jumppaan säännöllisesti. Tänään käyn ryhmäliikunnassa,a
tuo on kyllä v aivan liikaa naiselle, sulla on ylipainoa n 35 kiloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakos leukaa menee?
varmaan 1-3 tai ehkä nolla!
ei näillä kiloilla oikein nostella leukoja, pitää saada paino alle 80 kg sitten voin edes miettiä asiaa. mutta leuathan on teini-ikäisten rimpuloiden harrastus ja siinäkin voi tyrä revetä
ap
Kyllä minä olen 10-12 leukaa vetänyt vielä 90 kg painoisena. Pituutta kyllä 10 cm sinua enemmän. Aikoinaan kun teini-ikäisenä rimpulana treenasin, niin vedin leukoja lisäpainoilla.
Aloitat taljoilla vaan ensin treenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo on kyllä v aivan liikaa naiselle, sulla on ylipainoa n 35 kiloa!
Todellakin. Minä 167cm noin ja painan 58kg.
Onko sulla minkäkokoiset vehkeet?
Jatka vaan reuhtomistasi jos se egoasi hivelee....pumppu laukeaa jossakin vaiheessa kuitenkin..tavallaan hyvä että reenaat,voit joutua itärintamalle kun naapurin kanssa kahina alkaa..Häkkäseltä käy kutsu..
Joku toinen voi olla noilla kiloilla täyttä lihasta, salilla niitä näkee.
Mutta siis millaisina sarjoina ja millaisilla tauoilla teit?
Vierailija kirjoitti:
"Punnerrusta" eli nitkautit itseäsi pari senttiä alaspäin ja sitten takaisin ylös.
Ap ei maininnut tekevänsä noita naisten "punnerruksia". Ai niin, en muuten ole incel.
"Punnerrusta" eli nitkautit itseäsi pari senttiä alaspäin ja sitten takaisin ylös.