Vaimolle/parille naista
Vaimo olisi kuulemma "sopivan tilaisuuden sattuessa" kiinnostunut kokeilemaan ensi kertaa elämässään naisen kosketusta niin, että minä olisin mukana katsomassa tai osallistumassakin.
Miten ja mistä olette onnistuneet löytämään naista tällaiseen? Tuottaisiko ilta gay-baarissa tulosta?
Kommentit (11)
Laittakaa johonkin seksi sivustolle ilmoitus että millaista seuraa haette. En tiedä onnistaako mutta eihän sitä tiedä ennen kuin kokeilee
Onnea yritykseen. XU:n eliittiin vaan yhteyttä.
Kannattaa ostaa palveluna, niin molemmat saatte varmasti hyvän ja kiihottavan kokemuksen. Seksitreffitsivustolta ilmoituksia lukemaan. :)
Xu tai As niin voitte ehkä löytää etsimänne. Kokemusta on. M40/N38
Mäkin olen Xu kautta tutustunut pareihin ja nähnytkin muutaman seksin merkeissä
AS voi löytyäkin. Xu:sta ei kokemusta. Suomi24 on siihen melko turha. Laivareissu sopivaan rakoon Tallinnaan tai Tukholman saattaa myös kannattaa. WildC on täysin kokematta. Sieltä varmaan parhaat tsänssit olis.
Meillä oli ilmoitus 24:ssa, missä korostettiin, että haemme kolmanneksi naista ja miesten on aivan turha edes yrittää. Jokainen joutui välittömästi pysyvästi blokatuksi. Kuitenkin omalla otannalla kymmenestä yhteydenotosta keskimäärin 8/9 oli miehiä. 1 - 2 samasta sakista oli melko varmasti jonkun miehen/miesten feikkiorifiileita. Kuva oli 20v+ super seksikkäästä naisesta, kuin prostituoidusta, mutta jutut oli Todella Todella sekavia. Lähinnä pikkulapsen, tai vakavasti sairaan ihmisen juttuja tyyliin "kakka tuli buu". Ihan tosi!
Pari mukavan oloistakin naista lopulta löytyi, mutta joko he eivät lukeneet ilmoitustamme tarkkaan, tai halusivat silti yrittää. Haimme erityisesti laihaa ja pienirintaista ( 20 - 35v ) naista. Mukavin ehdokas oli ylipainoinen ja hänellä oli omien sanojensa mukaan D vai E - kupin rinnat. Kohteliaasti oli kieltäydyttävä enemmästä tuttavuudesta. Sillä juuri tämä kohta on vaimolleni se tärkein. Hän itse on monen mielestä ehkä jopa liian laiha ja omat rinnat ovat kokoa A.
Tehkää profiili kuvan kanssa. Kasvoja ei ole pakko näyttää, mutta jonkinlainen kuva mistä saa selville ruumiin rakenteenne.Kertokaa mahdollisimman selväsanaisesti mitä haette ja/tai edellytätte kolmannelta pyörältä.
Tietysti aina voi ja kannattaakin vähän luovia, muttei homma tule toimimaan jos yksikin kolmesta ei tunne ollenkaan vetoa jotakuta kohtaa. Siitä tulee viimeistään jälkikäteen ongelmia. Uskokaa pois, kokemusta on.
Meillä vaimo on se joka sanoo loppullisen sanan. Ellei joku heti sytytä häntä, niin homma tyssää välittömästi. Minulle se sopii mainiosti. Meillä on muutenkin seksiä 2 - 4krt/vk ja vaimoni on paras seksikumppaneistani ikinä ( minulla on aika iso kokemuspohja. Olen ollut ennen nykyistä vaimoani kahdessa FFM ja yhdessä MMF kimpassa mukana ).
En usko, että vaimo lähtee mukaan noihin -netti-ilmoituksiin, ainakaan kuvalla. Tämä ei ole hänelle kuitenkaan sellainen juttu, että haluaisi niin kovasti, että olisi valmis aktiiviseen etsintätyöhön. Ehkä sitten tuleivaisuudessa kun aika on vielä kypsempi.
Kontakteja netistä varmaan saisi, mutta fyysiset ja mentaaliset kriteerit huomioiden ehkä yksi sadasta kontaktista voisi olla todennäköisyys, että etenisi edes tapaamiseen. Pitäisi olla söpö ja edes semi-sporttinen 25-35 vuotias. Mentaalisesti tasapainoinen, sopivasti itsevarmuutta, muttei mikään päsmäri.
Itse ollaan nelikymppinen, semi-urheilullinen, leppoisa, asiantuntijatyötä tekevä lapsellinen pariskunta.
Joku laivareissu toimisi miljöönä hyvin, mutta todennäköisyydet taitaa olla kyllä hyvin pienet löytää sieltäkään sopivaa naista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen Xu kautta tutustunut pareihin ja nähnytkin muutaman seksin merkeissä
Not gonna happen.