Kato ittees peilistä
ja oo rehellinen ittelles, että jos oisit vastakkaisen sukupuolen edustaja, niin kiinnostaisko tutustua?
Kommentit (21)
Katoin ja ei kyllä ole mikään ruusu. En oo kuvitellutkaan muuta. Mutta ei kuule haittaa kun ei muakaan kiinnosta 😀
Ei sitä voi koskaan tietää. Kun ei voi toisen silmin katsoa eikä toisen aivoilla ajatella. En ole koskaan olettanut, tai edes uskonut, että joku kiinnostuisi minusta, mutta niinpä vain kiinnostui.
Tällä naamalla saa olla tyytyväinen kun ihmiset ei juokse karkuun kun näkevät.
M
Aika outo kaveri pällistelee peilistä takaisin. En lähestyisi.
Ei. Vanheneva ja katkeroituva akka vaan tuijotti takaisin.
Pitää olla itsensä kanssa sinut. Oon ihan vetävän näköinen kimma😁
Joo. Kysyisin MITKÄ VTUT nuo on. Kertoisin heti, että trendaavat silmälasit 2 euron poistokorista. Tiedän ettei sovi mun kasvoille yhtään, mutta oli niin halvat!
Onneksi löysin ihanan vaimon kun olin vielä nuori ja komea. Nykyisin pelästyn itsekin, kun vilkaisen peiliin.
Joo katoin peiliin, kaamea lehtokurppa tuijotti takaisin totisena ja väsyneen näköisenä. Ei jatkoon.
Aika perus. Mistä sitä edes tietää mitä muut ajattelee, eikä rehellisesti sanottuna edes kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä
Kiinnostuisin kyllä jos olisin 80+ sillä peilistä näkyy vanha ryppyinen akka, vaikka olen vasta 60v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä
Muista, et ole yksin. Meitä on monta! Sitten kokoonnutaan tälle palstalle provoamaan.
Näkyy hienopiirteiset, hoikahkot kasvot hyvällä leukalinjalla, aatelisen näköinen nenä ja tummat hiukset sekä hoikka mutta lihaksikas kroppa. Jos olisin vastakkaista sukupuolta, olisin tuskin hetero, jos ei kiinnostaisi.
Kannattaa mennä välillä peilin eteen niin, että ei nosta naamaa ylöspäin, vaan näkyy hyvin se kaksoisleuka tai leuat normaaliasennossa.
Hyväkuntoiset kulmahampaat purasta just sua 🤪
Ei kiinnostaisi tutustua. Se on mielestäni hyvä asia.