Millaisen miehen saisi hoikka kaunis lapseton 57 v nainen?
Kiinnostaisi tietää..
Jos menisin tinderiin, millaisia miehiä tulisi.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut kiinnostunut muista, joilla sama tilanne.
Eli oman ikäiset komeat miehet eivät vilkaisekkaan...
Eli pelkkä ikä on tehnyt minusta ruman/epäkelvon?
Ap
Niinhän ne omanikäiset miehetkin on sinusta suurimmaksi osaksi rumia ja epäkelpoja.
Jos etsit miehestä vain pinnallisuutta niin sitä myös saat.
Mitä edes etsit? Jonkun jota esitellä? Jonkun jonka kanssa leikkiä kotia? Rakkautta?
Mitä sinulla on miehelle annettavaa, mieti sitä. Hauska seura, seksi, hyvä ruoanlaittotaito, varallisuutta esim. Matkustaa, kodinhoitoapu?
Vierailija kirjoitti:
En ole tottunut tavallisiin/rumiin miehiin.
Olen esteetikko .Ikä ei haittaa.
Ap
Olet vähän ristiriitainen: alussa kerroit että olet nätti, myöhemmin kerroit että piirteesi ovat kadonneet ikääntymisen vuoksi. Nyt kerrot, että odotat tahallista komeampaa miestä. Just.
Onko sinulla mitään muita ominaisuuksia? En ole mies, mutta olisin parinvalinnassa kiinnostunut ennen kaikkea henkilön luonteesta. Ihana ihminen alkaa myös näyttää kauniilta, ruma luonne rumentaa.
Mieluummin kumppaniksi nainen, jolla on lapsia tai ainakin kokemusta lapsista. Lapseton ihminen voi olla (kaikki eivät ole) itsekeskeisempi.
M53
Ei minkäänlaista sen jälkeen kun ikäsi selviäisi miehille. Ei ketään kiinnosta paneskella mummeleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi 65 vuotiasta, koska miehet voi kuolla 70 vuotiaana
En pidä lihavista, olen hoikka.
Ap
Eikö kuka vaan voi kuolla ihan minkäikäisenä tahansa?
Voi, minulla kuoli serkku kaksi vuotiaana, yks muuten tuttu 10 vuotiaana, naapurin poika yhdeksän vuotiaana ja yksi serkku 29 vuotiaana sydänkohtaukseen.
Kokeile pois. Kannattaisi kuitenkin kokeilla esim bussissa tai junassa istahtaa komean ikäisesi miehen viereen ja aloittaa jutustelu . Tosin voivat olla varattuja mutta jos on sähköä ilmassa niin voihan siitä kehittyä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs me voisimme sen tietää? Ihan oikeasti, mene kokeilemaan. Emme voi tietää etukäteen kuka Jarmo tai Timo sieltä sinut bongaa. Sori, en tiedä Tinder-termejä kun en ole koskaan joutunut käyttämään.
Keikoilla olen nähnyt ikäisiäni miehiä
Harmaat hiukset ja parta..kalvakka iho, silmälasit, bändi t_paita ja kaljamaha
Itkettää
Ap
Tässä yksi 64 v jolla harmaat hiukset mutta muuten en vastaa kuvaustasi.
hoikka ja kaunis löytää aina miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs me voisimme sen tietää? Ihan oikeasti, mene kokeilemaan. Emme voi tietää etukäteen kuka Jarmo tai Timo sieltä sinut bongaa. Sori, en tiedä Tinder-termejä kun en ole koskaan joutunut käyttämään.
Keikoilla olen nähnyt ikäisiäni miehiä
Harmaat hiukset ja parta..kalvakka iho, silmälasit, bändi t_paita ja kaljamaha
Itkettää
Ap
Olet miesten silmissä aivan "saman näköinen" itkettävä mummeli. Sulla on ikäsokeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi 65 vuotiasta, koska miehet voi kuolla 70 vuotiaana
En pidä lihavista, olen hoikka.
Ap
Eikö kuka vaan voi kuolla ihan minkäikäisenä tahansa?
Voi, minulla kuoli serkku kaksi vuotiaana, yks muuten tuttu 10 vuotiaana, naapurin poika yhdeksän vuotiaana ja yksi serkku 29 vuotiaana sydänkohtaukseen.
Mikä sinun koulutuksesi on, kun kirjoitustaitosi näyttää tyypillisen peruskoulujonnen tasoiselta? Puuttuu välimerkkejä ja on muutenkin infantiilia tekstiä.
Tyrkytät itseäsi kuin teini ja elät jonkinlaisessa sosiaalisessa tyhjiössä vaikka olet työikäinen.
Sinusta puuttuu jotakin ikäisellesi normaalisti kuuluvaa. Itseluottamus.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun 50 vuotiaan.
Ap vastasi itselleen: sama kielioppivirhe. Typerä trolli, ap ei ole aikuinen nainen vaan incel.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on miehelle annettavaa, mieti sitä. Hauska seura, seksi, hyvä ruoanlaittotaito, varallisuutta esim. Matkustaa, kodinhoitoapu?
Mihin aikuinen mies noita tarvitsee (ruuanlaitto- ja siivousapua).
Tää on ihan pimeä ketju, jossa joku esiintyy eläkeikäisenä naisena ja vastailee itselleen. Mielenvikaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut kiinnostunut muista, joilla sama tilanne.
Eli oman ikäiset komeat miehet eivät vilkaisekkaan...
Eli pelkkä ikä on tehnyt minusta ruman/epäkelvon?
Ap
Niinhän ne omanikäiset miehetkin on sinusta suurimmaksi osaksi rumia ja epäkelpoja.
Mitä väliä? Yhtä ainoaa YKSILÖÄ tässä etsitäänkin. Et sinäkään huoli 99,99999% naisista loppupeleissä.
Tai no, tökkisit ketä tahansa kerran. Mutta sitä ei voi ihmissuhteeksi sanoa.
Ap. Et sä ketään saa. Yksin jäät kun miehesi häipyy, kun et enää pysty häntä elättämään
Outo ap. Kirjoittaa kuin pikkukakara. Ootko ollut pitkään jossain laitoksessa?
Mihin sun mies hävisi?
Ja kun ei ole lapsiakaan, mitä oot touhunnut 40 vuotta? Et ainakaan lukenut. Et myöskään aikuistunut.
Viimeistään karkaavat kun äänesi kuulee.