Kohta alkaa terveillä pyöräilykausi
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Autoilukausi kestää läpi elämän..
Kestääkö? Nimittäin lääkäri voi sen lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Autoilukausi kestää läpi elämän..
Ei ainakaan minulla. Ei ole autoa eikä ajokorttia. M65
Onko joillain pakkomielle pyöräilystä? Luulen että on. Itse en aio ikinä pyöräillä. Joillekin tuo on vakava ongelma.
Kerran eräs juopon näköinen kysyi, että eiklö sulla ole pyörää kun kävelin vilkkaasta risteyksestä lapsen kanssa.
Mitä helvettiä! Mistä tuo kysymys kumpusi tuolloin?
Kuulin myöhemmin että joitain vtutta kun mulla oli työttömänökkn käytössä auto. Välillä vanhempien välilä miehen. Ihmiset on naurettavan katkeria ja hulluja tuollaisista asioista. Antaa olla ei se ole multa pois.
Naurattaa nämä: Ei tehdä mitään normaaleja asioita ja sitten ollaan tuhiseva vihaisia ihan vieraista ihmisistä. Surkuhupaisaa!
Hyvä muistuttaa, että kohta on taas aivottomia spandex spedejä tien tukkeena ja järjestämässä kolareita!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä muistuttaa, että kohta on taas aivottomia spandex spedejä tien tukkeena ja järjestämässä kolareita!
Normaalit pyöräilijät ajavat kävelytiellä, mutta spandexien on jostain syystä pakko päästä toikkaroimaan autotielle liikenteen tukkeeksi.
Uudet lycrat odottelee jo :)
t.mamil
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että vihaan pyöräilijöitä
Listaisit ennemmin niitä, joita et vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi jo viime viikolla, kun lumet suli. Saa taas kauppaostokset kepeästi kotiin ja ehtii paremmin iltarientoihin.
Jalankulkijoille joutuu soittamaan kelloa, kun ovat valloittaneet kevyenliikenteenväylän kokonaan. Voisivat laittaa lisää heijastinvaljaita, ne on parhaita!
Mihin tarvitaan heijastinliivejä kevyenliikenteen väylällä, jos siellä on katuvalot? On näössä vikaa ja liikaa vauhtia, jos pyöräilijä ei muuten huomaa jalankulkijoita!
Pyöräilen vasta kun ulkona on saman verran lämpöä kuin sisällä.
Ettekö te viitsi hyötyliikkua paria kilometriä pyörällä. Entä kävellen?. En pidä itseäni pyöräilijänä, mutta pyöräilen lähes päivittäin jonkun 3-5 km, jonka voisi kävelläkin, mutta menisi liian hitaaksi, tosin en pyöräilekään nopeasti.
Eilen oli liukasta peilijäätä ja kaaduin taas ties monennen kerran.
Alan itse huolestua kun talvena aikana tulee aina muutaman kerran kaaduttua ja muut kehuvat etteivät kaadu koskaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te viitsi hyötyliikkua paria kilometriä pyörällä. Entä kävellen?. En pidä itseäni pyöräilijänä, mutta pyöräilen lähes päivittäin jonkun 3-5 km, jonka voisi kävelläkin, mutta menisi liian hitaaksi, tosin en pyöräilekään nopeasti.
Eilen oli liukasta peilijäätä ja kaaduin taas ties monennen kerran.
Alan itse huolestua kun talvena aikana tulee aina muutaman kerran kaaduttua ja muut kehuvat etteivät kaadu koskaan :D
Onko sinulla nastarenkaat pyörässä?
Alkoi jo viime viikolla, kun lumet suli. Saa taas kauppaostokset kepeästi kotiin ja ehtii paremmin iltarientoihin.
Jalankulkijoille joutuu soittamaan kelloa, kun ovat valloittaneet kevyenliikenteenväylän kokonaan. Voisivat laittaa lisää heijastinvaljaita, ne on parhaita!