Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ootteko kayttany minipillereita? onko tulut tihutteluvuotoa? kauanko yleensa kestaa sellanen vuoto? enta painonnousua? aloitin pari viikkoa sitten ja jo nyt oon unohdellu niita.

Vierailija
02.03.2007 |

4 päivää sitten alko " menkat. ei oo ollu synnytyksen jälken menkkoja. synnytyksestä 5kk. onko kellään kokemuksia minipillereitten käytöstä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin minipillereitä kuopuksen syntymän jälkeen heti, kunnes laitatin vauvan ollessa 6kk ihon alle ehkäisysauvat. Pillereiden aikaan ei mitään vuotoja, vauva söi hyvin ym, ja alku sauvojenkin kanssa meni hyvin, mutta nyt, vuosi laiton jälkeen menkkoja millon sattuu, viikon välein, kahen viikon välein, monta viikkoo kestää jotkut..tihuttelua ym....että ite pillereistä siis ihan hyvä mielikuva jäi!

Vierailija
2/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain Cerazettea imetyksen ajaksi ja aina oli housut tuhrussa. Nyt kun pidän paussia Femodenista ja syön noita vanhoja pillereitä, niin taas sama juttu. Liuskan alussa hillitöntä vihlontaa alavatsassa ja tuhrua, nyt vaan tuhrua. Ei niistä painon pitäisi kai nousta, kun eivät vaikuta ruokahaluun, mutta muuten ihan p:stä ainakin minulla... siirryn kyllä takas Femodeniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut välivuotoja eikä tule finnejäkään. Menkat tulee useammin, 24 päivän kierrolla, mutta kestää vain 4-5 päivää entisen viikon sijasta. Minulle on sopinut hyvin.

Vierailija
4/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva oli 6kk. Pillerit sitten aloittivan menkatkin, ihan niin kuin sulla. Puoli vuotta meni normaalisti vuotoa n. kerran kuussa, mutta sitten alkoi jatkuva vuoto, joka ei ollut mitään tiputtelua, vaan ihan runsasta kuukautisvuotoa. Yli kuukauden katselin tilannetta, kunnes hemppa laski anemiaan ja pillerit meni vaihtoon. Olin just lopettanut imettämisen kokonaan.

Vierailija
5/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin elokuussa 06 ja menkat alkoi marraskuussa. siitä sit alkoi runsaat vuodot jotka kesti 3kk putkeen!!! oli siis tosi runsaat ja ärsyttävät. vaihdoin Yasmin-pillereihin ja toistaiseksi kaikki ok. en enää ikinä syö minipillereitä.

Vierailija
6/6 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos unohdat pillerin alkaa vuoto, se on todettu. Ei vaikuttanut painoon tai ihoon eikä ole mielialan vaihteluja, mutta seksi ei huvita ollenkaan ja limakalvot on kuivat. Aika ok pilleriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän