Alue- ja kuntavaalit 2025 - ketä äänestät?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Jotain persua.
Parane pian.
Vierailija kirjoitti:
Persuja niinkuin teen kaikissa vaaleissa loppuelämäni.
Parane pian.
Helsingissä Wille Ryydmanista tulee pormestari!
Vierailija kirjoitti:
Iiristä
Ehdoilla Helsingissä.
Kuka on Iiris? Sukunimi ja puolue olis kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vedän molempiin kuponkeihin pitkän viivan.
Etkö osaa muuta tehdä kuin vetää viivoja?
En edes tiedä ketä siellä on ehdolla. Kuntavaaleissa olen aina äänestänyt naapuria, mutta hän ei ole enää tällä kertaa ehdolla, niin uusi ehdokas pitää löytää. Aluevaaleissa en ehkä äänestä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedän molempiin kuponkeihin pitkän viivan.
Etkö osaa muuta tehdä kuin vetää viivoja?
Osaan, mutta en halua antaa ääntäni kenellekään.
En äänestä. Suomen vaalit ovat täysin puolueelliset vaalivirkailijoista lähtien.
Helsinkiläisenä äänestän tietenkin ehdokasta joka edistää autoilun sujuvuutta tässä kaupungissa. Onko ehdokas sitten persu vai kokkari on mulle yhden tekevää. Punavihreitä en äänestä, he ovat syyllisiä tämän kaupungin tuhoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä. Suomen vaalit ovat täysin puolueelliset vaalivirkailijoista lähtien.
Rÿccät ei voi onneksi äänestää Suomen vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rÿccät ei voi onneksi äänestää Suomen vaaleissa.
Ei voi. Mutta minä voisin jos luottaisin tähän vaalijärjestelmään.
En tiedä vielä yhtään. Ainoa asia, mikä on varmaa, on, että persuja tai kristillisiä en äänestä.
Olen menneisyydessä äänestänyt vihreitä, kokoomusta tai RKP:tä. RKP meni itseltä täyspannaan, koska maakuntalennot, nikotiinipussit, turkistarhaus, rahantuhlaus sairaalaverkostoon and you name it
#33 paheksuu lisäksi syvästi vihreiden halua itärajan avaamiseen keskellä hybridisotaa, vaikka eihän se varsinaisesti kuntavaaliasia ole.
Kai sitä pitää itseään äänestää, vaikka ei sinänsä huvittaisi, lähdin ehdolle vain ajankuluksi, ei oikeasti ole kiinnostusta alkaa noissa valtuustoissa istumaan, enkä aio tehdä mitään vaalityötä tai vaalimainontaa, pariin suurimpaan vaalikoneeseen saatan vastata.
Vasemmiston ehdokasta.
Hallituspuolueiden tekemät leikkaukset on hirveitä, ei ikinä enää ääniä niille puolueille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iiristä
Ehdoilla Helsingissä.
Kuka on Iiris? Sukunimi ja puolue olis kiva.
No tietysti meidät kaikki patriarkaatin kahleista vapauttava ja nuorten naisten voimaantumisen puolesta aina taisteleva ihana Iiris Suomela<3
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston ehdokasta.
Hallituspuolueiden tekemät leikkaukset on hirveitä, ei ikinä enää ääniä niille puolueille.
😀 Mikä on koulutuksesi kun et ymmärrä ettei nämä ole eduskuntavaalit?
Wille Ryydman Helsingin pormestarina laittaa rikolliset kuriin ja naisten taas turvallista liikkua kaduilla 👍
En äänestä. En ole koskaan äänestänyt.
Teille myydään illuusio vapaista ja rehellisistä vaaleista, vaikka kaikki asiat on jo etukäteen suunniteltu.
Vain tyhmät äänestävät ja niitä, ikävä kyllä, riittää Suomessa ja maailmalla.