Näin kun joku söi patonkia bussipysäkillä
Eikö jaksa kotiin asti odottaa? Ei julkisilla paikoilla kuulu syödä.
Kommentit (37)
Ap, nyt tuo näky on palanut verkkokalvoillesi. Et pääse siitä koskaan eroon.
Mistä ap tiedät oliko hän menossa kotiin vai kenties johonkin muualle?
Kieltämättä jos minulla ei olisi varaa syödä patonkia vieläpä julkisesti voisin valivali siitä juuri täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oli kotihoidon hoitaja? Tuo oli todellisuus kun olin kotihoidossa töissä ja liikuin julkisilla ( ei ollut autoa missä olisi syönyt). Taukoa ei ehtinyt pitää, ei mitään mahdollisuutta lähteä toimistoon syömään, kun oli kilometrejä siitä, ja jo valmiiksi myöhässä aikataulusta, aivan liian paljon käynejä.
Olen syönyt pysäkeillä, ihmisten rappukäytävissä y.m.
Paikkakunta Helsinki.
Ei tuo ole enää työtä vaan orjatyötä.
Olisiko kannattanut ottaa liittoon yhteyttä ja kysyä mitä mieltä se on kun lakisääteisiä taukoja ei ehdi pitää??
Valitettavasti on yleistä hoitoalalla ettei taukoja ehdi pitää, ja pahemmaksi menee vaan .
Vierailija kirjoitti:
No bussissako se patonki olis pitänyt syödä?
Kotona
Ap
Ap raukka. Surullista että joudut olemaan nälkäinen.
Itse väänsin joskus isoa "patonkia" bussipysäkin takana. Olin ennen vaihtoa toiseen bussiin vetäissyt "patongin" jo monta kertaa sisään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No bussissako se patonki olis pitänyt syödä?
Kotona
Ap
Haista Sää Ap home!!!
Siinä olisi jo jotain, kun olisit nähnyt jonkun syövän bussipysäkkiä patongilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että syöjällä on esim.diabetes ja edellisestä syömisestä on jo kulunut aikaa. Verensokeri voi laskea liikaa, jos ei syö tarpeeksi usein.
Osa ottaa patukan ja juoman. Tai pienemmän.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että syöjällä on esim.diabetes ja edellisestä syömisestä on jo kulunut aikaa. Verensokeri voi laskea liikaa, jos ei syö tarpeeksi usein.
Ihminen pärjää monta viikkoa ilman ruokaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä skandaali. Minäkin syön välillä bussipysäkillä kun menee töissä pitkäksi (usein menee, sairaalatyö niin minkäs teet) ja kotimatka on yli tunnin. Hajoa siihen spede.
Oletko todella aikuinen kun nimittelet aloittajaa rumilla sanoilla. Miten tämä voi olla sairaalassa töissä? Haukutko potilaitakin tuolla sanalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen pärjää monta viikkoa ilman ruokaa
Ap
Näköjään myös ilman aivoja.
Joku spurgu varastanut syötävää ja syö saaliin bussikatoksessa? Eikö poliisi voi kerätä rupusakin pois kaduilta?!
VMP ap