Spontaani seksi vs sovittu seksi
Joillekin seksin pitää olla niin spontaania, että "mentäiskö rakastelemaan just nyt"- lausahduskin on liikaa. Miten tällaisten ihmisten kanssa toimitaan? Jos itsellä alkaa tehdä mieli, niin ei voi lämmitellä toista suutelemalla ja koskettelemalla - sehän on jo vonkaamista. Ei voi missään nimessä sanoa, että näytät ja tuoksut niin hyvältä, että haluan sua. Ei voi lähetellä tuhmia viestejä, jotka illalla tai muussa sopivassa hetkessä johtaisi seksiin. Mitä ihmettä oikein pitäisi tehdä?? Vai tarkoittaako se spontaanius, että pitää aina antaa sen toisen tehdä aloite?
Itse olen sen verran putkiaivo, vaikka nainen olenkin, että mun mielestä sanottamisessa ja kysymisessä ei ole mitään ongelmaa tai tunnelmaa tappavaa, eikä varsinkaan etukäteen sopimisessa. Jos aamulla vähän flirttaillaan ja sovitaan, että illalla voisi olla vällyissä piehtarointia, niin koko päivän on kiihottunut olo ja iltaa oikein odottaa.
Kommentit (35)
Kuulostaa kamalalta, jos pitää erikseen sopia, että "tänään illalla sitten harrastetaan seksiä". Entäs jos illalla ei enää huvitakaan? Pitääkö sitä vain suostua, kun tuli sovittua aamulla, että tänään on seksi-ilta? Aika harva ihminen nauttii seksistä, jossa ei ole omaa halua mukana. Ja aika harvalla se halu syttyy nappia painamalla sovittuun aikaan.
Kuulostaa siltä kuin ap tapailisi eksääni. Ties miten monta täysin normaalina pitämääni asiaa tai lausetta pilasi hänen spontaaniutensa ja sitten kiukutteli. Se hänen fiilis oli yksinkertaisesti pilalla. Eikä ollut edes mikään poikanen tämä mies. Esim jos halusin käydä pikaisesti pisulla ja alapesulla hikisen päivän jälkeen, äh, pilalla oli. Peppuseksinkin piti olla spontaania, vaikka kuinka yritin että ei mun kohdalla toimi, ja sitten pian tökkäsikin sormensa paskaan. Huh.
Taas puhdasta fémakoncaccaa, mies ei ole kone joka käynnistyy kytkimestä väännettäessä. En lähtisi mihinkään almanakkaan kirjattuun aikataulutettuun tehtävään, mikäli sellaista ehdotettausiin, eipä ole ikinä ehdotettu.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kamalalta, jos pitää erikseen sopia, että "tänään illalla sitten harrastetaan seksiä". Entäs jos illalla ei enää huvitakaan? Pitääkö sitä vain suostua, kun tuli sovittua aamulla, että tänään on seksi-ilta? Aika harva ihminen nauttii seksistä, jossa ei ole omaa halua mukana. Ja aika harvalla se halu syttyy nappia painamalla sovittuun aikaan.
No eipä meillä ole ollut halujen puutteesta koskaan huolta. Vaimokin ehtii valmistautumaan seksiin rauhassa, hänen pitää saada suoli toimimaan, että yhdyntä onnistuu halutusti vaikkei pyllyyn naidakkaan. Sitä paitsi hänen halunsa herääminen vaatii enimmäkseen minun haluamisen eikä päivän odottaminen tunnu ollenkaan pahalta vaan nostaa vain haluja.. Minä taasen olen halunnut yleensä aina, joten siksikin vaimo saanut määrätä rytmit. Olen ollut aina valmis kuin partiopoika ja valmis vaikka olisinkin väsynyt. Todella harvoin jäänyt kesken sen takia, että vaimokin ollut väsynyt eikä oikein ole irronnut. Pitkälti se on siitä kiinni että haluaa haluta toisen tyydyttämistä. Siitä ainakin meidän seksissä on kyse, että tyydytän vaimoni ja vaimoni minut. Jos oltu jossain reissussakin ilman seksiä niin vaimo hoitanut paineeni pois ihan oma-aloitteisesti. Olemme molemmat vastuussa toisistamme, oltu alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Taas puhdasta fémakoncaccaa, mies ei ole kone joka käynnistyy kytkimestä väännettäessä. En lähtisi mihinkään almanakkaan kirjattuun aikataulutettuun tehtävään, mikäli sellaista ehdotettausiin, eipä ole ikinä ehdotettu.
No kaikki ei halua tai kaikilla ei seiso silloin kun vaimo haluaa. Minulla ollut sellainen asenne, että vaimo saanut seksiä aina kun on halunnut. Lupasin jo nuorena olla aina valmiina kulli pystyssä kuin partiolainen, kun vaimo halunnut seksiä. Reilu 60v asti toimi kulli moitteetta, nyt joutunut muutaman vuoden jo ennakoimaan ja ottamaan sildeä seisokin avuksi. Jos pelkkä orgasmin nuoleminen riittäisi niin olisin aina heti valmis. Asenne kysymys. Naiset haluaa tuntea itsensä halutuksi, joten ei tulisi mieleenkään kieltäytyä halukkaasta naisesta. Siksi meillä on ollut seksiä vain vaimon varmasti halutessa. Paljon helpompaa itsellekin tyydyttää vaimo. Sitä paitsi tuolla ruokkinut vaimon seksihaluja ja naitu paljon koko ikä. Joten on ihan jokaisen oma valinta, hyödyntääkö vaimon halut vaiko ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikki ei halua tai kaikilla ei seiso silloin kun vaimo haluaa. Minulla ollut sellainen asenne, että vaimo saanut seksiä aina kun on halunnut. Lupasin jo nuorena olla aina valmiina kulli pystyssä kuin partiolainen, kun vaimo halunnut seksiä. Reilu 60v asti toimi kulli moitteetta, nyt joutunut muutaman vuoden jo ennakoimaan ja ottamaan sildeä seisokin avuksi. Jos pelkkä orgasmin nuoleminen riittäisi niin olisin aina heti valmis. Asenne kysymys. Naiset haluaa tuntea itsensä halutuksi, joten ei tulisi mieleenkään kieltäytyä halukkaasta naisesta. Siksi meillä on ollut seksiä vain vaimon varmasti halutessa. Paljon helpompaa itsellekin tyydyttää vaimo.
Sulle silde ja vaimolle pegorion?
Tuntuu kivalta pienet ehdotukset ja viestit etukäteen, niin että halut nousee äärimmilleen ja tietää, että jossain vaiheessa lähiaikoina on seksiä tulossa. Siten, ettei sovi tarkkaa aikaa, ettei tule mitään liiallisia suorituspaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorina seksi oli aina suunnilleen spontaania.
Ai että kun menin tapaamaan tyttöystävää nuorena, seksin harrastus tuli minulle yllätyksenä? Hetken mielijohteesta vaan johtui, ei suinkaan ollut lähes koko syy että tapasimme, en suinkaan ollut odottanut sitä koko päivän, ellei monta päivää jo? En missään nimessä ollut miettinyt asiaa, paikkoja, mahdollisuuksia, etukäteen? Voi teitä...
No joo kyllä se mielessä oli juuri noin kun kuvailit. Tarkoitin sitä ettei siitä sovittu ennalta, se vaan tapahtui.
Koska mies laittoi sen "vaan tapahtumaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikki ei halua tai kaikilla ei seiso silloin kun vaimo haluaa. Minulla ollut sellainen asenne, että vaimo saanut seksiä aina kun on halunnut. Lupasin jo nuorena olla aina valmiina kulli pystyssä kuin partiolainen, kun vaimo halunnut seksiä. Reilu 60v asti toimi kulli moitteetta, nyt joutunut muutaman vuoden jo ennakoimaan ja ottamaan sildeä seisokin avuksi. Jos pelkkä orgasmin nuoleminen riittäisi niin olisin aina heti valmis. Asenne kysymys. Naiset haluaa tuntea itsensä halutuksi, joten ei tulisi mieleenkään kieltäytyä halukkaasta naisesta. Siksi meillä on ollut seksiä vain vaimon varmasti halutessa. Paljon helpompaa itsellekin tyydyttää vaimo.
Siinä pillunnuolettajafemakko kaakattaa mieheksi tekeytyneenä.
No äsken oli ihan sponttaania seksiä, ei ollu ongelmaa saada miehn elintä seisomaan, vaikka on jo 6 vee, kyllä oli niin tomerana ettei mitään!
Vierailija kirjoitti:
Spontaania seksiä voi olla myös raiskaus. Niistähän naiset tuntuu unelmoivan. Sairasta!
Sairas on vain tuo ajatuksesi, että unelmoisi. R aiskatut traumatisoituvat usein vuosiks, joskus jopa vuosikymmeniksi tai loppuelämäkseen. "R aiskausfantasia" on hyvin kaukana siitä todellisuudesta ja tunteista, mitä oikeaan r aiskaukseen liittyy, sillä fantasia on turvallinen ja täysin omassa hallinnassa, koska tapahtuu vain oman pään sisällä. Oikea r aiskaus on ihan päin vastainen
Kuten yllä kirjoitettu. Mutta voin haaveilla, että oma mies niin tekisi.Vois olla kiihoittavakin kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorina seksi oli aina suunnilleen spontaania.
Ai että kun menin tapaamaan tyttöystävää nuorena, seksin harrastus tuli minulle yllätyksenä? Hetken mielijohteesta vaan johtui, ei suinkaan ollut lähes koko syy että tapasimme, en suinkaan ollut odottanut sitä koko päivän, ellei monta päivää jo? En missään nimessä ollut miettinyt asiaa, paikkoja, mahdollisuuksia, etukäteen? Voi teitä...
No joo kyllä se mielessä oli juuri noin kun kuvailit. Tarkoitin sitä ettei siitä sovittu ennalta, se vaan tapahtui.
Koska mies laittoi sen "vaan tapahtumaan".
Joo kyllä se nuoren miehen aloitteesta lähti. Mut painettiin seinää vasten siinä sit suudellen kiihotettiin toisiamme ennen kuin laskeuduttiin vaakatasoon perinteiseen asentoon rakastelemaan. Näin se meni 99 % ajasta. Ei sillä, olin kyllä itse täysin siinä mukana ja yhtä kiihottunut.
Mulle spontaani seksi on parhaimmillaan sellaista, mikä lähtee liikkeelle vähän kuin vahingossa jostakin ohimennen ja ilman mitään odotuksia puolin tai toisin heitetystä katseesta, kosketuksesta, flirtistä tms. Eli silloin, kun kumpikaan ei varsinaisesti tavoittele sitä juuri sillä hetkellä, mutta molemmat päätyvät vastavuoroisesti heittelemään toisilleen pieniä täkyjä ja yksi asia johtaa toiseen.
Ei tietenkään sillä etteikö spontaania seksiä voisi olla myös sellainen, jossa toinen selkeästi tekee aloitteen. Ainakin itse näkisin että spontaania seksiä voi olla mikä tahansa suostumuksellinen seksi, josta ei ole sovittu hyvissä ajoin etukäteen. Ne aloitteet voi sitten olla maan ja taivaan väliltä mitä tahansa, joista tietää toisen pitävän.
Etkö sä tunne yhtään sun seksikumppania? Kyllä mä ainakin osaan ihan ilman sanojakin näyttää miehelleni, että nyt voitaisiin puuhastella. Ja mies osaa ihan ilman sanojakin näyttää haluaako hän sillä kertaa vai ei. Ei tarvita monesti kuin katse, joka kertoo kaiken olennaisen.