Tekosyysi ettet tänään ulkoile?
Mukava sää ulkona, miksi et menisi ulos raikkaaseen ilmaan?
Kommentit (70)
Oon päissään ja siellä on sairaan liukasta.
Vierailija kirjoitti:
Kotiuduin päivällä sairaalasta, nilkka paskana, kun kaaduin viime viikonloppuna pihalla ja leikattiin. Kaksi päivää joutui odottamaan sairaalassa, kun siellä oli muitakin langenneita. Saanko levätä? Lääkäri sanoi, että lepoa jalka ylös näin alkuun..
Olen kokenut saman, 6 viikkoa jalka kipsissä.
Meinasin kaatua pihalla tänään. Aivan peilijää tielläkin. Posti piti hakea hankea tarpoen...Hieno ilma kyllä muuten.
p1lluliukas keli, m|_|na pysyisi pystyssä mutta ukko ei.
Minulla on ollut sänkypäivä. Totaalista lepoa.
Vierailija kirjoitti:
just tulin koiran kanssa ulkoa, helkkarinmoinen tuuli ja liukasta. Museokeikka meinattiin heittää tänään, Haltia näkemättä vielä.
Juuri tuollainen ilma oli meidänkin koiralenkillä, tuuli ja liukasta. Ei sentään vettä satanut, kuten ihan aamulla.
Parvekkeella join yhden oluen. Riittää minulle ulkoilut.
Nyt on kyllä niin paskat ulkoilukelit. Vein lapsen ratsastamaan, itse otin yhden hevosen seuraksi talutukseen. Pysyin paikoin pystyssä vain roikkumalla hevosessa. No, sitten otin yhden kengättömän ponin, että vien sen maneesiin vähän jaloittelemaan. Matkalla oli hiekoituksessa alle metrin katkos, ja eikös poni mennyt nurin. Joten jos en huomenna ulkoile, tekosyynä on oman terveyden vaaliminen.
Kotiuduin päivällä sairaalasta, nilkka paskana, kun kaaduin viime viikonloppuna pihalla ja leikattiin. Kaksi päivää joutui odottamaan sairaalassa, kun siellä oli muitakin langenneita. Saanko levätä? Lääkäri sanoi, että lepoa jalka ylös näin alkuun..