Tekosyysi ettet tänään ulkoile?
Mukava sää ulkona, miksi et menisi ulos raikkaaseen ilmaan?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
just tulin koiran kanssa ulkoa, helkkarinmoinen tuuli ja liukasta. Museokeikka meinattiin heittää tänään, Haltia näkemättä vielä.
Älä IKINÄ sanoita toisen ihmisen elämää
Kauhean liukasta kävellä tai pyöräillä, ei pääse hiihtämään eikä luistelemaankaan kun on liian lämmin ja jäät pehmeät. No, ulkoilen kyllä silti, vaikkei olosuhteet ole erityisen hyvät.
Ulkoilessa ei tule mitään näkyvää valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääs päivystykset täyttyy ulkoilijoista. On vettä satanut jään päälle, joten mukkelismakkelis!
Sen verran pitää olla lihaksia ja kuntoa ettei kaatuile.
Et ymmärrä ihmiskehosta yhtään mitään. Lihakset ei tee kehonhallintaa
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tekosyytä. Tein yövuoron jälkeen 6 km lenkin. Nyt pian unille.
Kova tuuli ja liukas mutta kunnon vaatteet ja nastakengät auttaa.
Missä sä nukut? Onko sulla oma koti? Millaista ihmisyyttä sä elät?
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilessa ei tule mitään näkyvää valmiiksi.
Se on elintärkeää ihmiselle
"Kyllä normaalikuntoinen ihminen siellä pystyssä pysyy. Parempi vaan ettei hiekoteta kun sitten sitä hiekkaa tulee sisälle ja koirienkin tassuihin sattuu terävät kivet."
No aika haasteellista on pysyä pystyssä peilijäällä hyvilläkään kengillä ja kun noita lisänastapohjallisia ei satu olemaan . Viimeksi vuoden alussa jouduin sairaalaan kun tuolla kaaduin pari kertaa peräkkäin .
Kyllä ulkoilen. Täältä palstalta saa virikkeitä uniin. Näin viime yönä unta kun mies tuli mun luo vaaleanpunaisessa puvussa. Halusi laittaa itselleen ja mulle jotain tuoksua. Minulla oli vain 2 tuoksuvaa huulirasvaa. Mies laittoi itseensä ja minuun sitä tuoksuvaa huulirasvaa aivan kuten hajuvettä laitetaan. Sitten me lähdettiin yhdessä jonnekin ja uni loppui,a
Erittäin paha raskauspahoinvointi. Olen tipassa kiinni enkä kyllä jaksaisi nousta saati kävellä.
Pikkuisen kurkku karhea ja nenä alkaa mennä tukkoon. Nyt on just se hetki, että otan C, D, hunajaa ja sinkkiasetaattia. Lepään ja lepään. Maanantaina kunnossa, eikä kipeänä. En halua saikuttaa.
Meinasin lähteä, pieraisin niin tulikin kakat housuun ja huomasin että oli viimeiset puhtaat alushousut, loput on pesussa.
Ihana raikas tuuli, 10-12 m/s. Puuskissa yli 30 m/s. Kulkuväylät jäässä ja jään päällä vettä.
Vähän liian raikasta minulle.
Ulukoilin eilen, ee kait sitä nyt joka päivä oo köyhällä varroo ulukoilla, vuatteet ja kengät kulluu!
Ei siihen mitään tekosyitä tarvitse. Menen ulos, jos menen, tai sitten en. Katsoo nyt miten päivä etenee.
En nyt pitäisi kuumetta tekosyynä.
Isosta raajaleikkauksesta toipuminen ja liukkaus ni ei tarvi tekosyitä. Odotan että pääsee turvallisesti.
Tuolla on oikeasti vaarallisen liukasta. Paikoitellen nastakengillä ei mitään pitoa. Koirien kanssa pakko tehdä pienet lenkit, mutta ei se ole niillekään hyväksi kun tassut sutii jäällä.Upea ilma tuulesta huolimatta, mutta silti en aio liikkua ulkona yhtään enempää kuin on pakko.
KAikki kolme mäkeä alas ovat jä'ässä, täältä ei oääse alas! Odotellaan että sulaa edes vähän.
Ei ole autoa jolla pääsisi.
Tiet ovat peilijäässä. Edes nastoista ei ole tuolla apua.