Anaaliseksi elokuvissa,helposti sisään?
Oon miettinyt että miten leffoissa anaaliseksi on niin helppoa. Kuiva pyllynreikä ja silti miehen kepakko uppoaa maaliin heittämällä. Mietin että oisko ne ennen kohtausta jo valmistelleet paikat sillai kuin kotona tehdään vaimon kanssa . Sitten kun alkaa paikat oleen rennot ja kepakko soljuu jo hyvin onkalossa niin sitte kuivataan ulkoiset tekijät eli kepakko ja naali ja vasta sitten aletaan kuvaamaan? Naalireikä ois tietty voideltu sisäpuolelta jo hyvin soljuvaksi. Nän se täytyy olla. Oisko Arttu Viskari täällä kertomassa , sehän ois asiantuntija näissä naali hommissa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Jos on huolella höylätty ensin pimpsan puolelle niin kalussahan on liukasteet valmiina. Ei sinne tarvitse enää kuin korkeintaan sylkäistä niin uppoohan se ihan helposti.
No ei todellakaan uppoa vaan pitää olla liukuvoidetta! Mikä hel vetti siinä on, että miehet haluaa satuttaa ja vaurioittaa naista?!
Oletko kuullut anatomisista eroista? Olen saanut kuivana kakkoseen, vain omia nesteitä liukasteena ja nautinnollista oli. Enkä harrasta anaalia kuin pari kertaa vuodessa. Jos reikää jännittää, ei siinä mitkään liukasteet auta. Rentoutumisen oppii harjoittelemalla.
Mulla ensimmäinen peppuseksikokemus oli ihan kauhee. Mä olin kolmentoista ja mun poikakaveri oli ollut just käymässä kun meillä ei ollut ketään kotona ja mä olin antanut sen panna mua mun huoneessa takaapäin kortsun kanssa pilluun kun mä tykkään siitä ja mä sain orkunkin ja just kun mä olin päästänyt sen takaovesta ulos mun isoveli tulee mun huoneeseen. Se oli tullutkin aikaisemmin kotiin ja vakoillu meitä ja ottanu meistä videon kun mua pantiin ja mä ääntelin ja se sano että sen on nyt pakko saada panna mua kans tai se näyttää videon meidän vanhemmille. Mutta meillä ei ollu kortsuja enää ja se sano että sitten sen täytyy panna mua peppuun ja mun oli pakko suostua. Ja sit mä menin sängyn viereen kontilleni ja pyllistin ja veli ruiskutti käsivoidetta mun peppureikääni ja työnteli sormeaan sinne ja rupes sit tunkeen isoo munaansa sisään mun pyllyyn. Sillä oli paljon isompi kun mun poikakaverilla eikä mua oltu pantu pyllyyn aikaisemmin ja vaikka se sattu mä yritin olla hiljaa ja veli sai munan sisää ja rupes panee ja tuli valmiiks nopeesti ja laukes mun pyllyyn mutta kun mä nostin päätäni niin mä näin että mun pikkuveli seisoo sen takana muna kourassa ja mun täyty antaa sille kanssa ettei se kerro mutta sillä oli pienempi muna ja se kävi helpommin ja se kans laukes mun pyllyyn melkein heti ja ton jälkeen ne halus vielä uudestaa kaks kertaa kumpikin ja mulla oli pylly kipee monta päivää.
Ton jälkeen mun veljet on tahtonu panna mua kortsun kanssa pilluun yhdessä joskus ku vanhemmat ei oo kotona Se on iha ok ku mun poikakaveri ei tiiä siitä ja mun veljet käyttää kortsuu. Me tehää sitä alakerran takkahuonees kun vanhemmat ei oo kotona. Mä olen vatsallani rahil ja veljet panee mua vuoronperää takaa pilluun monta kertaa ku mä ajattelen et mun poikakaveri panee mut mä tunnen mun isoveljen silti kun sillä on niin paljo isompi ja se tuntuu hyvältä pillussa ja mä saan orkkui. Mut mä en enää anna sen panna mua pyllyyn ku se sattuu mut voisin mä silti ehkä pikkuveljelle antaa ku sillä on pienempi.