Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pystytkö palaamaan ajatuksissasi eri seksikertoihin?

Vierailija
18.01.2025 |

Tämä on minun supervoimani, näen ja koen kaiken aina uudelleen ja uudelleen jos vain suljen silmäni.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuvittelen mielessäni mieluummin kuvitellun seksikerran. Se on paljon parempaa kuin todellisuus.

Vierailija
2/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mielelläni muistelen, olihan se niin ihanaa. Ammattikoulun asuntola ja tyttö melko kokematon, kuten minäkin. Oi jestas niitä aikoja. Oltiin nuoria, hoikkia ja opeteltiin naimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementikkojen viimeinen puserrus menossa...

Vierailija
4/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Muutamia sellaisia kertoja vaimon kanssa mitkä palaa aina vain mieleen, eikä unohdu ikinä. Maagisia hetkiä. 

Vierailija
5/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua palata. Olen mieluummin läsnä tässä hetkessä. 

Vierailija
6/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta mieluummin koen uusia seksikertoja ihan livenä. Tänään on sovittu että toteutamme toistemme seksifantasioita joten mieluummin kuvittelen tuota tulevaa kuin muustelen menneitä 🥰

Vierailija
7/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vanhoja muistelee, sitä sillillä kulmaan!

Vierailija
8/23 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä muistan tarkalleen makoilut kiimaisen poikaystäväni alla nuoruudessani jalkapallokentällä keskellä yötä. Minulla on tallella yhä ne farkut ja sievä etutaskuinen nahkatakki jota silloin usein pidin ja sen selkämystässä on nurmen värjäämiä kohtia. Ehkä se on yksi syy siihen, miksi tapahtumat ovat niin tarkkaan muistissa.

Vierailija
9/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyn.

Vierailija
10/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne kaikkein kuumimmat ja kiihkeimmät muistaa aika tarkastikin. Varsinkin ne joissa oli mukana jännitystä ja yllättävyyttä ja/tai kiinnijäämisen mahdollisuutta.

Vierailija
11/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 useiten muisteltua on kun vakipano otti kalun spontaanisti perseestään suoraan suuhun. Toinen kerta saman naisen kanssa kun pyysi vielä jatkamaan persepanoa lauettuani kun hän ei vielä kerennyt tulla. Toinen kerta siis aivan suoraan perään ottamatta välillä ulos tai edes juuri hiljentämättä tahtia

Vierailija
12/23 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne kaikkein kuumimmat ja kiihkeimmät muistaa aika tarkastikin. Varsinkin ne joissa oli mukana jännitystä ja yllättävyyttä ja/tai kiinnijäämisen mahdollisuutta.

Sama ja joskus se jännitys tuntuu yhä niin voimakkaalta, että muistellessa kiihottuu ihan kosteaksi ja pimppi tykyttää. Miltä ne kiihkoisat työnnöt tuntuivat, kun olin niin kiihottunut että panoa säesti seksikäs litinä....

Vierailija
13/23 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani panimme Marjutin kanssa kun kanit. Tämä on mielessäni useinkin niin kun olisi tapahtunut just.

Vierailija
14/23 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttöystävän kanssa jotkut panot ovat mielessä. Nykyisen vaimon kanssa en muista mitään kertoja. Luulin että vika oli minussa tai että olin jotenkin tottunut liikaa. Mutta ongelma on se että hän on vain niin huono ja itsekäs ettei meidän seksikerroissa ole ollut mitään muistettavaa. Sen sijaan seksi salarakkaan kanssa on usein mielessä.

Vierailija
15/23 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
16/23 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä muistan tarkalleen makoilut kiimaisen poikaystäväni alla nuoruudessani jalkapallokentällä keskellä yötä. Minulla on tallella yhä ne farkut ja sievä etutaskuinen nahkatakki jota silloin usein pidin ja sen selkämystässä on nurmen värjäämiä kohtia. Ehkä se on yksi syy siihen, miksi tapahtumat ovat niin tarkkaan muistissa.

Hyvä Seppo 

Vierailija
17/23 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Muistan parhaat jutut kokoajalta 41 vuotta. Mies ollut todella ihana, kuten eilenkin ja tänänkin.

Vauhtia ja jopa vaarallisia tilanteita ollut. Kerran naitiin lusikassa meidän sängyssä, kun lapset katto jotain ohjelmaa siinä samassa sängyssä, eivät huomanneet mitään. Oli vaikea olla kyllä hiljaa. Sitten oli omenainen olo; posket punaiset ja siemenet sisällä.

Vierailija
18/23 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö satusetä 

Vierailija
19/23 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan kun olin 16 ja poikakaveri saanut kortin. Äitinsä tipparellussa pantiin, ajoi joohkiin kauemmas Hesasta ja sitten menoksi. Miten ihmeessä se edes onnistui? ei kyllä enää tulis kuuloonkaan.

Vierailija
20/23 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti ovat jääneet mieleen. Edes kumppaneiden vartalot eivät ole jääneet kovin tarkasti mieleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän