Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emäntä on taloudenhoitaja

Vierailija
18.01.2025 |

En ikinä ottaisi miestä, joka pitää vaimoa emäntänä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen emäntä ja puoliso on isäntä. Meillä on siis erittäin tasa-arvoinen liitto. Ehkäpä nämä naiset, jotka inhoavat em. sanoja kaipaavatkin itselleen vain renkiä?

Vierailija
22/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä olen emäntä ja puoliso on isäntä. Meillä on siis erittäin tasa-arvoinen liitto. Ehkäpä nämä naiset, jotka inhoavat em. sanoja kaipaavatkin itselleen vain renkiä?

Tai eivät ole maalta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö Ap ole vielä ymmärtänyt, että emäntä on esimiestitteli?

Vierailija
24/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä on naispuolinen pomo, siinä kuin isäntä on miespuolinen pomo.

Jos luulee emäntää taloudenpitäjäksi... paljastaa olevansa seksistinen.

Vierailija
25/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaismiehet sanoo usein emännäksi. Eivät ehkä edes tiedä, mitä on tasavertainen ihmissuhde, kun ovat tottuneet vaan aika suppeisiin rooleihin.

Olen maalaisnainen ja ihan ylpeästi emäntä. Isännän ja emännän roolien  suhde on tutkimusten mukaan yksi tasavertaisimpia.

Vierailija
26/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalaismiehet sanoo usein emännäksi. Eivät ehkä edes tiedä, mitä on tasavertainen ihmissuhde, kun ovat tottuneet vaan aika suppeisiin rooleihin.

Olen maalaisnainen ja ihan ylpeästi emäntä. Isännän ja emännän roolien  suhde on tutkimusten mukaan yksi tasavertaisimpia.

Niin ollaan meilläkin emäntä ja isäntä, vaikka asutaankin kaupungissa kerrostaloasunnossa. Edellinen kommentoija on aika suppea-alainen ajatusmaailmastaan, liekö sitten viettänyt koko ikänsä Kehä Kolmosen sisäpuolen betonihelveteissä muualla maassa tai maailmallakaan käymättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän