Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvittää onko mies varattu?

Vierailija
17.01.2025 |

Jos ei ole sormusta, niin siitä ei vielä voi päätellä mitään. Joten millaisia kysymyksiä kannattaa kysyä jotta saa tämän selville?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä face kaveriksi. Jos on varattu mutta susta silleen kielletysti kiinnostunut ei hyväksy. Jos on vapaa ja kiinnostunut hyväksyy. Jos on vapaa mutta ei kiinnostunut ei hyväksy. Jos on varattu mutta haluaa olla frendi hyväksyy. Älä kuitenkaan stalkkaa tai notku kodin nurkilla. Nykyisin vainoaminen ja crush menee helposti sekaisin. 

Vain boomerit käyttävät facea.

Kiitä onneasi älypää. Siitä hyvästä

Vierailija
62/77 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ootte yli 30 v ja alle 50 v, todennäköisyys, että on varattu on 90 %

Oikea luku on 27%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies lähestyy sinua jos on kiinnostunut. Äärettömän yksinkertaista.

No pyysi jo edellisen tapaamisen päätteeksi uudelle tapaamiselle. Mutta kun en tiedä tosiaan, onko kyse ammatillisesta verkostoitumisesta/kaveruudesta vai onko tässä potentiaalia muulle. Olisi hirveän noloa jos itse toivoisin enemmän ja toinen olisi siitä järkyttynyt.

Lähestymiselle tarkoitan kiinnostuksen ilmaisemista.

Vierailija
64/77 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pyysi jo edellisen tapaamisen päätteeksi uudelle tapaamiselle. Mutta kun en tiedä tosiaan, onko kyse ammatillisesta verkostoitumisesta/kaveruudesta vai onko tässä potentiaalia muulle. Olisi hirveän noloa jos itse toivoisin enemmän ja toinen olisi siitä järkyttynyt.

Vaikkei kyse olisikaan ammatillisesta verkostoitumisesta tai kaveruudesta, mies voi silti olla varattu ja sikailu mielessä. Valitettavasti.

Kannattaa yrittää tutkia vielä mahdollisia sometilejä, ja/tai kysyä suoraan, onko puolisoa.

Aika kyyninen suhtautuminen ihmisiin. Minusta ei ole tervettä lähteä liikkelle tällaisesta näkökulmasta. 

Vierailija
65/77 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei kyse olisikaan ammatillisesta verkostoitumisesta tai kaveruudesta, mies voi silti olla varattu ja sikailu mielessä. Valitettavasti.

Kannattaa yrittää tutkia vielä mahdollisia sometilejä, ja/tai kysyä suoraan, onko puolisoa.

Aika kyyninen suhtautuminen ihmisiin. Minusta ei ole tervettä lähteä liikkelle tällaisesta näkökulmasta. 

Täysin realistinen. Täällä pyöri monta päivää keskustelu petettyjen naisten erotarinoista. Mene lukemaan, ja ota ne suomut pois silmiltäsi.

Vierailija
66/77 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä. Sitten olet ainakin vastuusta vapaa, jos vaimo rysähtää paikalle. 

Vierailija
67/77 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä face kaveriksi. Jos on varattu mutta susta silleen kielletysti kiinnostunut ei hyväksy. Jos on vapaa ja kiinnostunut hyväksyy. Jos on vapaa mutta ei kiinnostunut ei hyväksy. Jos on varattu mutta haluaa olla frendi hyväksyy. Älä kuitenkaan stalkkaa tai notku kodin nurkilla. Nykyisin vainoaminen ja crush menee helposti sekaisin. 

Vain boomerit käyttävät facea.

Kiitä onneasi älypää. Siitä hyvästä

MItä boomer tuolla luulee saavuttavansa? On tosiasia, että FB:ssä ovat enää noin kuusikymppiset ja sitä vanhemmat.

Vierailija
68/77 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat sängyssä.  Varattu hoitaa paremmin ja kestää pidempään.

Vierailija
69/77 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette muuten vaan tekemisissä. Niin voit kysyä vaikka, oletko Jaana : n mies. Jaana oli.minun kanssa samalla kurssilla. 

Vierailija
70/77 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette muuten vaan tekemisissä. Niin voit kysyä vaikka, oletko Jaana : n mies. Jaana oli.minun kanssa samalla kurssilla. 

Pelimies vastaa tuohon vain että "en", vaikka olisikin esim. Kirsin kanssa naimisissa. Toisaalta, voihan olla että olet parhaimmillasi tässä suhteessa kunhan se pysyy treffien oheisena seksisuhteena kahvilan vessassa, oli miehellä vaimoa tai ei.

Vierailija
71/77 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton tehtävä.

Vierailija
72/77 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy monikossa onko teillä kesälomasuunnitelmia? Sisältää oletuksen siitä, että talouteen kuuluu useampi.

Vierailija
73/77 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimies vastaa tuohon vain että "en", vaikka olisikin esim. Kirsin kanssa naimisissa. Toisaalta, voihan olla että olet parhaimmillasi tässä suhteessa kunhan se pysyy treffien oheisena seksisuhteena kahvilan vessassa, oli miehellä vaimoa tai ei.

Pelimiehen tunnistaa sitten muulla tapaa eikä voi lähteä siitä, että jokainen pelailee, koska silloin kyynistyy nopeasti.

Vierailija
74/77 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä. Itse en ole käyttänyt vihkisormusta yli kymmeneen vuoteen sen jälkeen kun se piti leikata irti pienen vahingon seurauksena. Liian vaarallista. 

Olen avoimessa suhteessa enkä salaile tätä mitenkään, vaan kerron ihan suoraan. 

Vierailija
75/77 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehet sen selvittävät naisista? Lähestymällä, ehdottamalla treffejä. Hän varmaan kertoo siinä kohtaa jos on varattu. Miksi naisille tämä on niin vaikeaa?

Koska sitten on lähes mahdoton enää olla kavereita jos kerran on raja ylitetty ilmaisemalla kiinnostus.

Ai sekö ylittää rajan, että kysyt oletko suhteessa? Se ei tarkoita vielä yhtään mitään eikä ole lupaus mistään ja jos joku niin sen ottaa niin kertoo melkoisesta kypsymättömyydestä ja sellaisen kanssa ei kyllä halua olla edes kaveri.

Vierailija
76/77 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen joskus maininnut itse olevani vapaa.. en siis suoraan, joo olen sinkku. Vaan puhunut vaikka että kävin vkloppuna leffassa, en kävimme tai että kokeilin yhtä ruokareseptit, josta minä pidin..jne..

Vierailija
77/77 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naisystäväsi tai vaimosi ja perheenne ja sinä harrastatte ( tai teette hiihtolomalla) ?

Odota vastaus.

Riippumatta vastauksen tiedoista kerro mitä itse harrastat ( tai teet hiihtolomalla).