Miten selvittää onko mies varattu?
Jos ei ole sormusta, niin siitä ei vielä voi päätellä mitään. Joten millaisia kysymyksiä kannattaa kysyä jotta saa tämän selville?
Kommentit (77)
Haista haiseeko miehen kyrvässsä pillu tai perse.
Onko kysyminen poissuljettu vaihtoehto?
Tuu vaan bemari nainen juttelee. Katselen kans sua aina kun nähdään .
Sanot hänelle: Olet varattu! Näen sen selvästi, että salailet jotain. Olet aivan varmasti varattu, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies salaisi sen jos kysyt?
En vain kehtaa kysyä suoraan, koska en halua paljastaa olevani kiinnostunut.
Olet kuitenkin jo alitajuisesti tehnyt sen hiusten pyörittelyjutun. Sen ja kostean viipyilevän katseesi vuoksi hän tietää kiinnostuksestasi.
En mä ainakaan mitään typerää ja lapsellista hiusten pyörittelyä tee enkä katso kostealla ja viipyilevällä katseella. Taas jotaki typerää ja lapsellista yleistämistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies salaisi sen jos kysyt?
En vain kehtaa kysyä suoraan, koska en halua paljastaa olevani kiinnostunut.
Olet kuitenkin jo alitajuisesti tehnyt sen hiusten pyörittelyjutun. Sen ja kostean viipyilevän katseesi vuoksi hän tietää kiinnostuksestasi.
En mä ainakaan mitään typerää ja lapsellista hiusten pyörittelyä tee enkä katso kostealla ja viipyilevällä katseella. Taas jotaki typerää ja lapsellista yleistämistä naisista.
Lepo vaan, ei se sun syy ole, se on vain biologiaa joka on tuunattu lajin säilymiseen. Listaa voi vielä jatkaa, sydämmen syke tihenee, pintaverenkierto vilkastuu (= tavanomaista hehkeämpi iho), huulet turpoavat hiukan, olo tuntuu lämpimämmältä kuin muuten, kriittinen ajattelu siirtyy taka-alalle ja asiat vaikuttavat positiivisemmilta jne.
Pyydä face kaveriksi. Jos on varattu mutta susta silleen kielletysti kiinnostunut ei hyväksy. Jos on vapaa ja kiinnostunut hyväksyy. Jos on vapaa mutta ei kiinnostunut ei hyväksy. Jos on varattu mutta haluaa olla frendi hyväksyy. Älä kuitenkaan stalkkaa tai notku kodin nurkilla. Nykyisin vainoaminen ja crush menee helposti sekaisin.
Meilläpäin on yleensä kysytty suoraan asioista ja suoraan myös vastattu.
Olet joku pilkulikka joka on ihastunut ja kikattelee itsekseen kun näkee suuren ihastuksensa.. tai sitten olet jostain vantaan ympäristökunnasta, kuten vaikka helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä face kaveriksi. Jos on varattu mutta susta silleen kielletysti kiinnostunut ei hyväksy. Jos on vapaa ja kiinnostunut hyväksyy. Jos on vapaa mutta ei kiinnostunut ei hyväksy. Jos on varattu mutta haluaa olla frendi hyväksyy. Älä kuitenkaan stalkkaa tai notku kodin nurkilla. Nykyisin vainoaminen ja crush menee helposti sekaisin.
Hetkinen..taidat olla joku yli 40 vuotias vanhus jos sinulla on joku facebook ?
Ja miten hän ottaa yhteyttä jonkun sovelluksen kautta kun ei tiedä edes tyypin nimeä??
Älä oikeasti pilaa sen miehen elämää tunkemalla itseäsi siihen. Yksikään mies ei ole ansainnut noin kanamaista naista itselleen. Ja mene hyvä ihminen ja pistä päällesi! Aivan järkyttävä rotko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten hän ottaa yhteyttä jonkun sovelluksen kautta kun ei tiedä edes tyypin nimeä??
En usko että vauvapalstallakaan on alle viiskymppisiä, ei osunu.
Jos ei suoraan kehtaa kysyä, niin koita päästä juttusille ja kysele mitä mies harrastaa yms. Jos hän on varattu, se tulee varmasti ilmi kun juttelette tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysy. T. Koulukaverisi
Entisestä opiskelukaverista tässä tosiaan on kyse, jonka olen nyt tavannut pitkän ajan jälkeen. Tavattiin ihan kavereina mutta kyllä, olen kiinnostunut. En vain halua ryhtyä toivomaan mitään kun en tiedä onko vapaa vai varattu. Oletan, että varattu mutta elättelen pientä toivetta että jos olisi vapaa. Ei ainakaan puhunut vaimostaan, mikä ei tosin sekään vielä kerro mitään.
Mun mies ei koskaan pidä sormusta (harvoin itsekään), on 35-vuotias ja ei ole facebookissa. Eikä olis eka kerta, kun tapailis toista naista salaa. Joko ei puhu minusta tai sitten selittää miten hirveä olen. :)
Ainiin ja yksi lapsikin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysy. T. Koulukaverisi
Entisestä opiskelukaverista tässä tosiaan on kyse, jonka olen nyt tavannut pitkän ajan jälkeen. Tavattiin ihan kavereina mutta kyllä, olen kiinnostunut. En vain halua ryhtyä toivomaan mitään kun en tiedä onko vapaa vai varattu. Oletan, että varattu mutta elättelen pientä toivetta että jos olisi vapaa. Ei ainakaan puhunut vaimostaan, mikä ei tosin sekään vielä kerro mitään.
Tapasitte ihan sattumalta pitkän ajan jälkeen ja ihastuit ensi silmäyksellä? Vai oliko sovittuja tapaamisia?
Sormus vasemman käden nimettömässä kertoo asian. Jospa katsoisit ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että vauvapalstallakaan on alle viiskymppisiä, ei osunu.
Miten niin ei ole alle 50v? Mä olen 45v ja kyllä täällä muakin nuorempia on.
Vierailija kirjoitti:
Sormus vasemman käden nimettömässä kertoo asian. Jospa katsoisit ensin.
Jospa sä idiootti opettelisit lukemaan.
Oletko varattu? "En" "Okei"
Oletko varattu? "Olen" "No hyvä, pelkäsin että yritit iskeä minua."
Eikös se dynamiikan muutos ole kuitenkin tässä tähtäimessä? Päästään kokeilemaan että kuinka hyvin ja dynaamisesti sovitaan yhteen.