Tuhoaako sokeri kollageenia?
Kommentit (26)
Joo ja näkkileipä aiheuttaa syöpää jne.
Tupakka, alkoholi ja sokeri kaikki erikseen ja kaikki yhdessä saa ihon uurteille.
Lopetan sokerin käytön tämän kuultuani.
miksi näytän 41-vuotiaana kolmekymppiseltä, vaikka syön paljon sokeria?
Rakastan sokeria. Täytyy yrittää alkaa vähentelemään. Tekee kasvoista jotenkin samean oloiset.
Pitää paikkansa. Puhutaan ns. sokerinaamasta eli ryppyisestä ja mahdollisesti ennenaikojaan vanhentuneesta. Sokeri tuhoaa niitä kollageenisäikeitä ihosta, jotka pitää ihon kiinteänä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Puhutaan ns. sokerinaamasta eli ryppyisestä ja mahdollisesti ennenaikojaan vanhentuneesta. Sokeri tuhoaa niitä kollageenisäikeitä ihosta, jotka pitää ihon kiinteänä.
Miksi mulla on täysin rypytön iho? Olen ollut sokeriaddikti koko elämäni? M41
3-kymppinenkö siellä hädissään kyselee, voi pientä.
Kuule, hypi vaikka päällään, mutta rupsahdat sinäkin, odota 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
miksi näytän 41-vuotiaana kolmekymppiseltä, vaikka syön paljon sokeria?
Sama. Olen vasta 48.
Vierailija kirjoitti:
3-kymppinenkö siellä hädissään kyselee, voi pientä.
Kuule, hypi vaikka päällään, mutta rupsahdat sinäkin, odota 15 vuotta.
Kehopositiivinenko siellä hädissään inisee kun ajatus sokerin haitoista ahdistaa..
Ei kaikilla ehkä samoin. Joidenkin ihoon se voi hieman vaikuttaa. Tietysti jos vetelee tiettyjä määriä koko ajan, tiedä sitten. Elimistöllä on joku sietokyky.
Geenit vaikuttaa, tupakka, alkoholi ja aurinko vanhentaa ja tekee ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, alkoholi ja sokeri kaikki erikseen ja kaikki yhdessä saa ihon uurteille.
Kyl se kuule johtuu vanhenemisesta, junttipökäle.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sokeria. Täytyy yrittää alkaa vähentelemään. Tekee kasvoista jotenkin samean oloiset.
Läskiä se vain on ja kaljaturvotusta sekä kaihia.
Vierailija kirjoitti:
Sokeri tuhoaa sun aivot kun ajatteletkin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulla on täysin rypytön iho? Olen ollut sokeriaddikti koko elämäni? M41
Ville Haapasali-dieetin takia. Suolakurkut ja viina turvottaa, joten iho pysyy kireänä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on paskapuhetta maailmassa
Joo.