Syyttäjä antoi lopullisen ratkaisunsa Anneli Auer jälleen käräjille
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Siis näillä lapsilla on arpia tuolla tietyillä alueilla ja lasten kertomukset itse asiassa heikensivät näyttöä koska olivat niin fantasioita täynnä. Nyt tulee mielenkiintoista settiä.
Tämäkin, voi luoja... Lapsensa menettämisestä traumatisoituneen hihhulilahkoon hurahtaneen gynekologin "löytämät" näkymättömät arvet, jotka näkyvät vain hänen erikoislaitteellaan. Ihanan epätieteellistä potaskaa ja tuokin meni läpi oikeudessa. Kuinka paljon lapsia traumatisoitiin näillä tutkimuksilla?
Isoimmat uhrit kaikessa tässä on koko perhe, Jukka ensisijaisesti, mutta oikeusmurhan, perheen rikkomisen ja kaiken yhteiskunnan aiheuttaman traumatisoinnin kautta myös Anneli ja lapset sekä tietysti J. Kukka. Nykyään jos minulla on oikein huono päivä, ajattelen, että onneksi en ole kukaan heistä, minulla on asiat vielä aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tämä vatvominen oikeasti palvelee?
Oikeutta, että syylliset saadaan kiinni ja tuomittua.
Syylliset mihin? Tämä ei koske JL surmaa, vaan niitä rikoksia, joiden "uhrit" itse sanovat, ettei niitä ole edes tapahtunut, vaan heidät manipuloitiin kertomaan satuja. Ei ole sellaista rikosta muuta kuin tiettyjen tahojen pakkomielteisissä päissä.
Vierailija kirjoitti:
Anneli tienaa taas miljoonan.
Toivottavasti. Ei mikään määrä rahaa korvaa sitä mitä hänelle on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomioon sisältyi seksuaalirikosten lisäksi myös muuta pahoinpitelyä, jotka Auer osaltaan osittain tunnustikin, näiden osalta ei olisi oikeustajuni mukaista purkaa tuomiota, vaikka rangaistuksen onkin jo kärsitty.
Lisäksi Annelin lapset sai korvauksia. Ei se voi mennä niin, että maksetaan korvauksia rikoksesta, jota ei tapahtunut.
Palauttakoot rahat äidilleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelemme tarkemmin lasten muuttuneista kertomuksista ja käräjille menosta toisessa, vanhassa ketjussa (Lapset peruneet). Tervetuloa sinne, jos yksityiskohdat kiinnostavat.
Ei siellä ole mitään yksityiskohtia. Päinvastoin ketju pilattu, eikä kunnon asiakeskustelua. Joku vaan yrittää pitää kuollutta ketjua väkisin hengissä.
Olet mennyt väärään ketjuun. Ao. ketjussa on yksityiskohtaista pohdintaa lasten uusista kertomuksista seri-jutussa.
Mä oon aina pitänyt sitä outona, että anneli seurusteli heti pian sen Jens kukan kanssa, aviomiehen surman jälkeen.
tämä oikeusjuttu pilattiin aikoinaan tutkintajutuilla. en usko että tolkkua saadaan ja miljoonia palaa. joku mistrial käsite on ulkomailla ,jos oikeusjuttu on pilalla eikä tolkkua saada.onko suomessa joku oikeusjutun hylkääminen? kun ei saada tulosta?
tästä voi varmaan oppia että esitutkinta saa kestää aikaa ja kannattaa olla varma ettei syytetä syytömiä.tai väärillä perusteilla.
varmasti raskas asia niille lapsille jotka syyttömiä tähän juttuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelemme tarkemmin lasten muuttuneista kertomuksista ja käräjille menosta toisessa, vanhassa ketjussa (Lapset peruneet). Tervetuloa sinne, jos yksityiskohdat kiinnostavat.
Ei siellä ole mitään yksityiskohtia. Päinvastoin ketju pilattu, eikä kunnon asiakeskustelua. Joku vaan yrittää pitää kuollutta ketjua väkisin hengissä.
Olet mennyt väärään ketjuun. Ao. ketjussa on yksityiskohtaista pohdintaa lasten uusista kertomuksista seri-jutussa.
No mikä se oikea ketju on?? Laita nyt linkki tai toimivat hakusanat, kiitos.
Tottakai syyttäjät aloittaa uuden ruletin koska KO palautti asian käräjäoikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä se oikea ketju on?? Laita nyt linkki tai toimivat hakusanat, kiitos.
No se "IS Anneli Auer ajaa tuomionsa purkua, lapset peruvat kertomuksensa". Eikö hakuun voi laittaa vaan 'Anneli Auer'?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina pitänyt sitä outona, että anneli seurusteli heti pian sen Jens kukan kanssa, aviomiehen surman jälkeen.
Millainen äiti evää lapsiltaan terapian isänsä verisen surman jälkeen ja alkaa seurustelemaan uuden miehen kanssa, kun lapset häntä eniten tarvitsevat? "Muutetaan Turkuun ja unohdetaan tää juttu" tuumasi mamma jo heti surmaa seuranneena päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole saatana todellista.
On päätetty, että Auer tuomitaan. Sadistinen syyttäjänvirasto tässä maassa vai onko tässäkin joku poliittinen päätös taustalla. Suomi on pohjolan Japani.
Oli syyllinen tai ei, on jo rangaistuksensa kärsinyt. Yhteiskunnan rahojen tuhlaamista tämä homma on ollut jo pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tämä vatvominen oikeasti palvelee?
Oikeutta, että syylliset saadaan kiinni ja tuomittua.
Syylliset mihin? Tämä ei koske JL surmaa, vaan niitä rikoksia, joiden "uhrit" itse sanovat, ettei niitä ole edes tapahtunut, vaan heidät manipuloitiin kertomaan satuja. Ei ole sellaista rikosta muuta kuin tiettyjen tahojen pakkomielteisissä päissä.
Esim. niihin pahoinpitelyihin, jotka Anneli on itsekin tunnustanut.
AIka jännä, että edellisen ukon tuhkat oli vaatekaapissa ja uuden ukon vaatteet samassa kaapissa.????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomioon sisältyi seksuaalirikosten lisäksi myös muuta pahoinpitelyä, jotka Auer osaltaan osittain tunnustikin, näiden osalta ei olisi oikeustajuni mukaista purkaa tuomiota, vaikka rangaistuksen onkin jo kärsitty.
Ja mamma kiristi ja uhkaili lapsiaan varsinkin poikaa. Lähetti kirjeen posesta, jossa oli selvä uhkaus?
HELOU KULLAT. Kun tuosta poistaa kirjaimet alusta ja lopusta ja luetaan takaperin, tulee KUOLE ALLU.
Pojan lempinimi oli Allu. Perheessä harrastettiin ja tulkittiin kaikenmoista viestintää joten perille varmaan meni.
Selvä uhkaus? On selvä uhkaus sanoa lapsilleen helou kullat? Tää on yhtä mielipuolista, kun löytää saatanallisia viestejä väärinpäin soitetuista levyistä 🙄🤣
Hellou kullat. Onpa outo lause. Mutta ymmärrän että avautuu paremmin jos perheessä on tällaista kielikikkailua harrastettu
Vierailija kirjoitti:
Hellou kullat. Onpa outo lause. Mutta ymmärrän että avautuu paremmin jos perheessä on tällaista kielikikkailua harrastettu
Miten helou kullat on outo lause?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helou kullat on outo lause?
Oikea muoto on helout kullille.
Jukka murhattiin 2006 ja Anneli seukkasi tämän Hukan kanssa heti sen jälkeen. Ei poliisi Annelia seurannut vaan vasta myöhemmin laittoi kuunteluun kun tutkinta sai uuden käänteen.