Miten hävittäisit kymmeniä liian pieniä alushousuja?
Käytettynä myyntiin vai suoraan roskiin? Osa on lähestulkoon uusia.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hävitän alushousut siten, että viimeinen käyttö on jossain reissussa ja heitän siellä roskiin. Ei tarvitse pestä pikkupyykkiä matkalla!
Joskus on tullut hutiostoksia, ja jos esim. pikkarit on reiden tyvestä liian kireat, niin leikkaan siitä kuminauhan poikki (tai kokonaan pois) ja heitän ne reissukassiin odottamaan seuraavaa reissua.
Ei mun alushousuissa ole kuminauhaa muualla kuin vyötärönauhassa, jos siinäkään.
Ap
No eipä näyttänyt olevan minunkaan pikkareissani, mutta varmaan ymmärsit pointin?
Laita myyntiin jonnekin seksipalstalle, lupaa jokaiselle tilaajalle kuva jossa pidät kyseisiä pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse hävitän alushousut siten, että viimeinen käyttö on jossain reissussa ja heitän siellä roskiin. Ei tarvitse pestä pikkupyykkiä matkalla!
Joskus on tullut hutiostoksia, ja jos esim. pikkarit on reiden tyvestä liian kireat, niin leikkaan siitä kuminauhan poikki (tai kokonaan pois) ja heitän ne reissukassiin odottamaan seuraavaa reissua.
Ei mun alushousuissa ole kuminauhaa muualla kuin vyötärönauhassa, jos siinäkään.
Ap
No eipä näyttänyt olevan minunkaan pikkareissani, mutta varmaan ymmärsit pointin?
En itseasiassa ymmärtänyt. Minusta muutenkin on kyseenalaista raahata jätteitään turistikohteiden roskiksiin enkä halua matkallakaan kulkea liian pienissä tai muuten epämukavissa alushousuissa.
Ap
Puskaradioon ilmoitus: Annetaan normaalikokoiselle alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nykyään normaalikoko?
Ap
No roskiin menee vanhat alushousut ja sukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy! 20 e (+alv 25.5%) kpl, + pakkaus ja lähetyskulut.
Missä?
Ap
Missä vaan! Somessa, bussipysäkillä, ruokakaupan eteisessä, uimahallissa yms. jne.
Vierailija kirjoitti:
Reissupöksyt. Nice.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nykyään normaalikoko?
Ap
M-L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Ap
Missä vaan! Somessa, bussipysäkillä, ruokakaupan eteisessä, uimahallissa yms. jne.
Näen sieluni silmin ap:n uimahallin nurkalla pälyilevän ympärilleen. Paikalle saapuu ulsteritakkinen mies hattu syvällä päässä, pussi vaihtaa omistajaa. Sanaakaan ei sanota, kumpikin liukenee nopeasti eri suuntiin.
Enemmän saat jos vähän etsit kanavia.
Itse kyllä olen hävittänyt sekajätteenä.
Pidä jokaista niitä päällä muutama vuorokausi ja laita käytön jälkeen minigrip pussiin niin ostan ne sinulta pois kunhan et pese niitä käytön jälkeen.
Roskiin tai tee tili myymällä pervoille....
En tiiä kun ei oo ollu tarvetta hamstrata kymmeniä kalsareita. Olemassa olevat käytän loppuun ja heitän roskiin. Ostan vain tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reissupöksyt. Nice.
Käsittämätöntä, että joku matkustaa huonosti istuvissa vaatteissa. Sekä pitkä istuminen koneessa että runsas kävely kohteessa vaativat tavallista enemmän vaatteilta, ei vähempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Ap
Näen sieluni silmin ap:n uimahallin nurkalla pälyilevän ympärilleen. Paikalle saapuu ulsteritakkinen mies hattu syvällä päässä, pussi vaihtaa omistajaa. Sanaakaan ei sanota, kumpikin liukenee nopeasti eri suuntiin.
Ap:n kyllä tunnistaa muhkeasta treenatusta pepusta 🤔
En laihduta, kun olen ihan tarkoituksella hankkiutunut tämän kokoiseksi.
Ap