Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikin kuolemasta on nyt joitain päiviä

Vierailija
17.01.2025 |

Mutta en saa arjesta kiinni millään.

Lisäksi tulin kipeäksi,eli todellakin sohvan pohjalla mennyt pari päivää.

Miten muut olette selvinneet?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Minulla sama edessä tänään. Eläinlääkäri tulee kotiin. En tiedä miten selviän tästä. Itkettää koko ajan

Juttele koiralle, kiitos kun olit minun koira, ja näemme uudelleen. Oota minua, minä tulen myöhemmin sinun luo. Rakastan sinua aina.. Heillä on sielu, he ymmärtävät jollain tasolla

Vierailija
22/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sure rauhassa <3 ei tarvitse "päästä yli". Muistot kulkee sun mukana ja jonain päivänä huomaat että ne enemmän hymyilyttää kuin sattuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyse koirasta?, jos niin joutikin pois! Niitä elukoita on liikaa.

Maailma on pullollaan sinunlaisia sydämettömiä ihmisiä. Saat palkan lähitulevaisuudessa.

Vierailija
24/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. 

Vierailija
25/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin menetin rakkaan kissani 27.12. 😢

Yllättäen tuli kaikki, sillä oli jokin laaja häiriö keskushermostossa, ei vastannut enää mihinkään eikä oikein reagoinut. Ainoa oire ennen oli se, ettei halunnut syödä, mutta sitäkin kesti vain aamun, illalla taas jo ruoka maistui. Söi vähemmän pari päivää, sitten palautui. Kun se noin 3-4 viikon kuluttua toistui, oli juuri jouluaatonaatto ja sain kun sainkin hänet lääkäriin. Otettiin kaikki kokeet, ei näy niissä mitään poikkeavaa. Mutta aamulla 27.12. tilanne olikin sitten jo niin paha, ettei edes takatassut enää toimineet. Ei refleksejä, ei varannut niillä pöytään edes pideltynä. Pupilleissa ei reaktiota valoihin. Sain siis kissan silloinkin uudelleen eläinlääkäriin.

Vein Eviraan tutkittavaksi, mikä oli varsinainen kuolinsyy. Tosi pahalta tuntuu hänen puolestaan. 

Saako kysyä mitä ruokaa söi? Me

Mustin  ja Mirrin kiinalaisista kanavalmisteista on tullut tuollaisia oireita

Vierailija
26/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monien mielestä maapallolla on liikaa ihmisiä. Sanotko sinä jollekin, jolta kuolee esim. lapsi, että joutikin pois? 

Tottakai hän sanoo koska on henkisesti pikkulapsen tasolla eikä osaa käsitellä patoutunutta vihaansa mitenkään muuten

Vierailija
27/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surra nyt jotain lemmikkiä päivätolkulla...jotkut vaan ovat heikkoja.

Vierailija
28/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Minulla sama edessä tänään. Eläinlääkäri tulee kotiin. En tiedä miten selviän tästä. Itkettää koko ajan

Kiitos<3 meillä kans tuli eläinlääkäri kotiin..oli onneksi illalla se aika niin oli päivä vielä siinä viettää. Annoin voita kissalle ja kerroin kuinka ihana hän on.Silittelin niin paljon kun pystyin. Rauhallisesti lähti. Sydän ei meinannut millään lakata kylmästä ja siihen joutui antamaan lääkettä.

Onko sinulla kissa vai koira?ap 

Koira minulla on. Kohta vielä pieni viimenen lenkki ja silittelyä ja halaamista. Eläinlääkäri tulee iltapäivästä

Voimia<3 hyvä kun saa lähteä kotona.  Ap

Vierailija
29/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monien mielestä maapallolla on liikaa ihmisiä. Sanotko sinä jollekin, jolta kuolee esim. lapsi, että joutikin pois? 

Jos et näe eroa ihmisen ja koiran elämällä olet sairas.

Vierailija
30/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon esitystä taas menossa

Vierailija
31/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki miten sinä selvisit vastaavasta?

Vierailija
32/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttele koiralle, kiitos kun olit minun koira, ja näemme uudelleen. Oota minua, minä tulen myöhemmin sinun luo. Rakastan sinua aina.. Heillä on sielu, he ymmärtävät jollain tasolla

😅

Vierailija
33/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18v koiruli lähti vuosi sitten. En pääse yli. Kauhea ikävä. Toivon että tulisi takaisin. 

Älä viitsi, Ihmisenkin menetyksestä on selvittävä.

Vierailija
34/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla "puhkesi" raju ahdistuneisuus noin kolme kuukautta lemmikin poismenon jälkeen. Olin pari kuukautta hokenut, että en selviä tästä ja kolmantena kuukautena lemmikin poismenon jälkeen olin vähän jo päässyt pahimman yli. Pahin oli kuitenkin vielä edessä. Aloin saamaan kammottavia ahdistuskohtauksia ja olin oikeastaan jatkuvasti hälytystilassa. Vaikeaa on vieläkin, mutta täytyy mennä päivä kerrallaan.

Tsemppiä aloittajalle, muutamassa päivässä ei vielä selviä, joten anna aikaa itsellesi. Otan osaa suruusi.

Vierailija
35/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki miten sinä selvisit vastaavasta?

No, ei tuntunut missään. Harmitti vaan, kun kuollut ruhokin aiheutti kaikenlaista vaivannäköä.

Vierailija
36/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa lemmikeiden kuolemien järkyttymisestä aiheutuvat kustannukset🤷

Vierailija
37/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ja miten sinä niitä maksat?

Vierailija
38/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttyneet menevät lääkäriin ja aiheuttavat kustannuksia yhteiskunnalle. Voivat myös jäädä pitkälle sairaslomalle ja taas yhteiskunta maksaa. Maksan näistä veroistani.

Vierailija
39/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttyneet menevät lääkäriin ja aiheuttavat kustannuksia yhteiskunnalle. Voivat myös jäädä pitkälle sairaslomalle ja taas yhteiskunta maksaa. Maksan näistä veroistani.

Moniko esim. tässä ketjussa on kertonut menneensä lääkärille ja jääneensä sairaslomalle? Eivätkö he itse maksa veroja?

Vierailija
40/41 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon esitystä taas menossa

Tee sinä oma ketju, että saat kaipaamaasi huomiota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi