Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elina Gustafsson ja Ansku Bergström: "Meidän parisuhteemme on tullut päätökseen"

Kommentit (197)

Vierailija
161/197 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellulla on jo uusi kana: Susani, jonka kanssa olivat Sri Lankassa surffailemassa Susanin vanhempien luona.

Susanin vanhemmat olivat varmasti innoissaan uudesta vävyehdokkaasta. Srilankalaiset kun ovat niin vapaamielisiä...

Vierailija
162/197 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanin isä on srilankalainen, äiti suomalainen. Kieltämättä tulee mieleen onko Elina aloittanut suhteen Susanin kanssa kun surffiloma suuntautui juuri Sri Lankaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt Elina selittelee somessa sitten juurta jaksain tarinaansa, mistä saa sen käsityksen, että hän nimenomaan halusi olla vapaa kuin taivaanlintu ja Ansku oli ahdistava. Ellu näyttää olevan niitä ihmisiä, jotka ei kykene olemaan missään suhteessa 2-3 vuotta kauemmin, koska arki astuu kuvioihin. Edellisenkin hän dumppasi samantien kun rakastui uuteen. Oli vaan häipynyt selittämättä. Kunnon rotta!

Vierailija
164/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Anskun teki mieli kikulua, mitä rekkalesbolla ei todistetusti ole antaa...?

Vierailija
165/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en usko , että tuo Susan lähtee Elinan matkaa eli parisuhteeseen. Ellu on vähän kuin tuuliviiri. 

Vierailija
166/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina haluaa olla väkisin julkisuudessa. Ei sellaista kukaan jaksa.

Vierailija
167/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnex eivät ehtineet lisääntyy.

Vierailija
168/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli näitä, jotka eivät osaa rakastaa.Parin vuoden jälkeen leijuminen loppuu ja katseeseen tulee tyhjyys.Mitä nyt?Uutta kehiin ja ja leijuminen jatkuu jatkuvalla kierteellä.Tunne ei koskaan kasva rakkaudeksi.Meno on jatkuvaa karusellin pyörteessä olemista.He eivät tiedä mitä menettävät ollessaan kykenemättömiä aitoon rakkauteen.Varokaa näitä egoisteja.

Vierailija
169/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon arvasi jo alunperinkin ettei ole pysyvyyttä. Naispareille kuulemma tyypillistä nopea tempo. Mennään heti yhteen, sama asunto jne ja tutustuminen jää sivuseikaksi. Ja sitten seuraakin on/off ja lopulta ero. 

Vierailija
170/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt Elina selittelee somessa sitten juurta jaksain tarinaansa, mistä saa sen käsityksen, että hän nimenomaan halusi olla vapaa kuin taivaanlintu ja Ansku oli ahdistava. Ellu näyttää olevan niitä ihmisiä, jotka ei kykene olemaan missään suhteessa 2-3 vuotta kauemmin, koska arki astuu kuvioihin. Edellisenkin hän dumppasi samantien kun rakastui uuteen. Oli vaan häipynyt selittämättä. Kunnon rotta!

Juuri samanlainen täysin vastuuntunnoton narsistin kusipää kuin mun eksä. Ensin vannotaan rakkautta kymmenillä viesteillä joka päivä, kuluu pari kuukautta, pitää hirveällä kiireellä muuttaa yhteen, sitten vielä pari kuukautta, niin yhtäkkiä rakkaus onkin loppunut ja puolitoista päivää myöhemmin koko ihminen tavaroineen katoaa jäljettömiin. Varokaa noita rakkaushuijareita. 

Vierailija
171/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin auttaa Anskua ja siittää hänelle lapsen alkuun. Perhettä minun kanssani ei tarvitse perustaa. Sen elinkumppanin ehtii sitten etsiä kaikessa rauhassa, minä vain laitan pullat uuniin. Tai siis tarjoan kumppanuutta pelkästään elimeni kanssa.

Ei välttämättä enää onnistu, Anskulla on ilmeisesti esivaihdevuodet menossa. Tästä hän itse kertoillut ja flippailuistaan siihen liittyen. Liekö sitten ollut Ellulle liikaa kohdata mitään terveyshaasteita.

Ellusta sai jotenkin aika hallitsevan kuvan, haluaa huomiota ja actionia koko ajan kumppaniltaan. Myös mustasukkaisuudesta puhunut paljon. Pääsi Ansku nyt ehkä helpommalla. Ellu yrittää nyt kääntää Anskun kanssa eloa tukahduttavaksi vaikka tulee vahva tunne että ehkä se on ollut toisin päin.

Vierailija
172/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon arvasi jo alunperinkin ettei ole pysyvyyttä. Naispareille kuulemma tyypillistä nopea tempo. Mennään heti yhteen, sama asunto jne ja tutustuminen jää sivuseikaksi. Ja sitten seuraakin on/off ja lopulta ero. 

Kyllä tätä nopeatempoista menoa löytyy myös miehiltä paljon. Naisia vaihtuu, tehdään jopa lapsia... Itsekkyys syynä.

Vierailija
173/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin auttaa Anskua ja siittää hänelle lapsen alkuun. Perhettä minun kanssani ei tarvitse perustaa. Sen elinkumppanin ehtii sitten etsiä kaikessa rauhassa, minä vain laitan pullat uuniin. Tai siis tarjoan kumppanuutta pelkästään elimeni kanssa.

Ei välttämättä enää onnistu, Anskulla on ilmeisesti esivaihdevuodet menossa. Tästä hän itse kertoillut ja flippailuistaan siihen liittyen. Liekö sitten ollut Ellulle liikaa kohdata mitään terveyshaasteita.

Ellusta sai jotenkin aika hallitsevan kuvan, haluaa huomiota ja actionia koko ajan kumppaniltaan. Myös mustasukkaisuudesta puhunut paljon. Pääsi Ansku nyt ehkä helpommalla. Ellu yrittää nyt kääntää Anskun kanssa eloa tukahduttavaksi vaikka tulee vahva tunne että ehkä se on ollut toisin päin.

Juu, jännästi loppu Ellulta mielenkiinto heti, kun puolisolla alkoi olla terveyshaasteita eikä elämä ollutkaan enää pelkkää fun and games. Ensin roikkui toisessa kuin iilimato, mikä tietysti aina varoitusmerkki. Helvetin ahdistava oli siinä Iholla-sarjassakin, kun ei olisi antanut Anskun edes kylkeä kääntää yöllä rauhassa. Kitisi kuin pikkulapsi, että hänen pitää saada olla iholla koko ajan, vois siitä miltä toisesta tuntuu.

Vierailija
174/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeily vahingoittaa aivoja ja sen kyllä huomaa 

Vierailija
175/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain äkillistä on käynyt. Syksyllä vielä instassa läheisissä tunnelmissa. Sitten yhtäkkiä ei mitään.

Vierailija
176/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliiko joku mies vielä Anskun? Aika jännää seurattavaa! 

Vierailija
177/197 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain äkillistä on käynyt. Syksyllä vielä instassa läheisissä tunnelmissa. Sitten yhtäkkiä ei mitään.

Pettäminen tai väkivalta veikkaan minä. 

Vierailija
178/197 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anskulla on ilmeisesti esivaihdevuodet menossa. Tästä hän itse kertoillut ja flippailuistaan siihen liittyen. Liekö sitten ollut Ellulle liikaa kohdata mitään terveyshaasteita.

Ellusta sai jotenkin aika hallitsevan kuvan, haluaa huomiota ja actionia koko ajan kumppaniltaan. Myös mustasukkaisuudesta puhunut paljon. Pääsi Ansku nyt ehkä helpommalla. Ellu yrittää nyt kääntää Anskun kanssa eloa tukahduttavaksi vaikka tulee vahva tunne että ehkä se on ollut toisin päin."

Muistaakseni ikäeroa ei ole Anskun hyväksi kovinkaan monia vuosia ja mahdollisesti tulee tämä myös Ellulle, vaikka miten homoseksuaali on. 

Kaikki, mitä taakseen jättää ja nimenomaan, miten jättää, lopulta edestään löytää. Peiliin on hyvä jokaisen osata katsoa vuorollaan.

Vierailija
179/197 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että nämä sairaat pervoilijat eroaa, homous on vakava sairaus. 

Tautiluokitus ICD, mikä on homouden koodi?

Tautiluokitus neuroepätyypillinen, adhd. Siis tällä vauhdikkaammalla osapuolella.

Vierailija
180/197 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne aikoneet kommentoida eroa 🤣