Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elina Gustafsson ja Ansku Bergström: "Meidän parisuhteemme on tullut päätökseen"

Kommentit (197)

Vierailija
141/197 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuntuu olevan ero, joka on ollut todella vaikea molemmille osapuolille :(

Vierailija
142/197 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että woke saa nenilleen ja nuo kaksi kammottavaa homoa eroavat.

Ei mulla muuta saatanan vihervassari.

Muuten erittäin hyvin sanottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/197 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso Homo kääntää saappaansa kärjet kohti uusia valloituksia...

Luulin että on lesbo. 

Vierailija
144/197 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä erossa: Ellu voitti= yläpeukku, Ansku voitti= alapeukku.

Nyt 2 yläpeukkua, 61 alapeukkua. Foorumi julisti Anskun voittajaksi lähes  täystyrmäyksellä.

Vierailija
145/197 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alun alkaenkin näyttivät oudolta parilta. Ihme että olivat noinkin kauan kimpassa. Ero ei yllättänyt pätkääkään.

Vähemmistöillä markkinat ovat sen verran rajalliset, että oudot ja epäsuhtaiset parit ovat pikemmin sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
146/197 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kasvoimme erilleen" kolmessa vuodessa :D jep jep. Silloin sä vasta alat tuntea sen toisen hyvin. Eikös Elina muuten itse vielä kihlannut Anskun? Ja sitten ero.

Exänsä kanssa erosi myös. Kannattaisko kiirehtiä pikkusen vähemmän ja ajan kanssa vaikka tutustua siihen toiseen ennen kihloja ja avoliittoja?? Elina ei vissiin kestä arkea yhtään? Luulis naisten jo oppivan että ei kannata tohon kelkkaan lähteä.

Ja en itse näin naisista pitävänä naisena kyllä ymmärrä mitä ihmettä naiset siinä näkee, wi pahalla. Ansku on suloinen kyllä.

Vierailija
147/197 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko pikkulespo nyt ostamaan oman hammasharjan vai antaako isolespo sen harjan erojaislahjaksi?

Vierailija
148/197 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansku-Bansku sinkkumarkkinoilla. Nyt miehet kimppuun! 🥰

Ei kiitos. Pikkulespoilkoon ihan rauhassa kun siihen alkoikin.

Vierailija
149/197 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mökin käy? Kumpi lunastaa toisen ulos, vai lunastaako kumpikaan? Myyntiin?

Kuuluuko se asia sulle?

No kyllä kuuluu. Hoida sinä omat asiasi!

Suosittelen samaa sulle, sulle ei kuulu vieraitten ihmisten asiat.

No helvettiäkö isopikkulespot sitten levittelevät asioitaan mediassa jos ne ei kellekään kuulu?

Vierailija
150/197 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka mökin käy? Kumpi lunastaa toisen ulos, vai lunastaako kumpikaan? Myyntiin?

Kuinka hammasharjan käy? Kumpi lespo lunastaa toisen ulos, vai lunastaako kumpikaan? Myyntiin? Entä piereskelypeitto?

Vierailija
151/197 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi ei ollut valmis heihin, eivätkä myöskään he itse. Siihen on syynsä.

Eiköhän tässä ollut kyse ihan kahden ihmisen välisestä suhteesta, jossa Suomella ei ole mitään tekemistä.

Julkisuudesta päätellen en arvannutkaan tätä kahden ihmisen väliseksi suhteeksi.

Vierailija
152/197 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rehellisesti sanoa, että enpä ole koskaan ollut näin helpottunut julkisten erosta.

Ansku oli varmasti aikansa onnellinen, mutta ikääon jo 39 vuotta. Nyt vielä ehtii perustaa perheen ja sammuttaa sen biologisen kelloin tikityksen. Veikkaan, että se tikitys on ollut yksi suhdetta pahiten nävertäneitä tekijöitä. Vaikka Elinan kanssa pystyy huvittelemaan ja elämään aikansa, niin enpä usko, että keinohedelmöitettyä lasta kovin moni ryhtyisi samaan perheeseen hänen kanssaan hankkimaan. Elisa on hauskanpito kaveri. Ei sellainen, jonka kanssa hakuaa kohdata huonotkin hetket ja rakentaa vuosikymmenten tulevaisuuden.

Vierailija
153/197 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa niin vatusti, että avasin ketjun ja kirjoitin tämän kommentin.

Vierailija
154/197 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin auttaa Anskua ja siittää hänelle lapsen alkuun. Perhettä minun kanssani ei tarvitse perustaa. Sen elinkumppanin ehtii sitten etsiä kaikessa rauhassa, minä vain laitan pullat uuniin. Tai siis tarjoan kumppanuutta pelkästään elimeni kanssa.

Vierailija
155/197 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anskulla on persoonallinen (ja viehättävä mielestäni) ääni. Minkähänlaista vikinää häneltä pääsee huippuhetkellä.

Kyselee toinen sonniehdokas.

Vierailija
156/197 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eroavat aikanaan. On tosi lyhyitä ja on lyhyitä parisuhteita ja sitten on parisuhteita, jotka saattavat kestää vuosiakin. Aina kun jonkun kanssa alkaa joku styylaaminen, niin koskaan ei voi tietää, kuinka kauan tässä nyt sitten yhdessä ollaan. Ei, ellei sitten jo heti alussa ole itse päättänyt, että mä jätän ton heti huomenna. 

Vierailija
157/197 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko pikkulespo nyt ostamaan oman hammasharjan vai antaako isolespo sen harjan erojaislahjaksi?

Ei. Se hammasharja pistetään keskeltä halki ja kumpikin ottaa oman puoliskon. Jakoon menee niin kuin lusikat.

Vierailija
158/197 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhythiuksinen nyrkkeilijä ja pitkätukkainen tanssija. Helppo arvata tästäkin lesbosuhteesta, kumpi on esittänyt miestä.

Vierailija
159/197 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiva" Anskulle - hänet muistetaan aina pikkulespona.

Tanssii lespojen kanssa -Ansku. Ei paha.

Vierailija
160/197 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhythiuksinen nyrkkeilijä ja pitkätukkainen tanssija. Helppo arvata tästäkin lesbosuhteesta, kumpi on esittänyt miestä.

Minä en kyllä arvaa.