Elina Gustafsson ja Ansku Bergström: "Meidän parisuhteemme on tullut päätökseen"
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että woke saa nenilleen ja nuo kaksi kammottavaa homoa eroavat.
Ei mulla muuta saatanan vihervassari.
Muuten erittäin hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Iso Homo kääntää saappaansa kärjet kohti uusia valloituksia...
Luulin että on lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Tässä erossa: Ellu voitti= yläpeukku, Ansku voitti= alapeukku.
Nyt 2 yläpeukkua, 61 alapeukkua. Foorumi julisti Anskun voittajaksi lähes täystyrmäyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Alun alkaenkin näyttivät oudolta parilta. Ihme että olivat noinkin kauan kimpassa. Ero ei yllättänyt pätkääkään.
Vähemmistöillä markkinat ovat sen verran rajalliset, että oudot ja epäsuhtaiset parit ovat pikemmin sääntö kuin poikkeus.
"Kasvoimme erilleen" kolmessa vuodessa :D jep jep. Silloin sä vasta alat tuntea sen toisen hyvin. Eikös Elina muuten itse vielä kihlannut Anskun? Ja sitten ero.
Exänsä kanssa erosi myös. Kannattaisko kiirehtiä pikkusen vähemmän ja ajan kanssa vaikka tutustua siihen toiseen ennen kihloja ja avoliittoja?? Elina ei vissiin kestä arkea yhtään? Luulis naisten jo oppivan että ei kannata tohon kelkkaan lähteä.
Ja en itse näin naisista pitävänä naisena kyllä ymmärrä mitä ihmettä naiset siinä näkee, wi pahalla. Ansku on suloinen kyllä.
Joutuuko pikkulespo nyt ostamaan oman hammasharjan vai antaako isolespo sen harjan erojaislahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ansku-Bansku sinkkumarkkinoilla. Nyt miehet kimppuun! 🥰
Ei kiitos. Pikkulespoilkoon ihan rauhassa kun siihen alkoikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mökin käy? Kumpi lunastaa toisen ulos, vai lunastaako kumpikaan? Myyntiin?
Kuuluuko se asia sulle?
No kyllä kuuluu. Hoida sinä omat asiasi!
Suosittelen samaa sulle, sulle ei kuulu vieraitten ihmisten asiat.
No helvettiäkö isopikkulespot sitten levittelevät asioitaan mediassa jos ne ei kellekään kuulu?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mökin käy? Kumpi lunastaa toisen ulos, vai lunastaako kumpikaan? Myyntiin?
Kuinka hammasharjan käy? Kumpi lespo lunastaa toisen ulos, vai lunastaako kumpikaan? Myyntiin? Entä piereskelypeitto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei ollut valmis heihin, eivätkä myöskään he itse. Siihen on syynsä.
Eiköhän tässä ollut kyse ihan kahden ihmisen välisestä suhteesta, jossa Suomella ei ole mitään tekemistä.
Julkisuudesta päätellen en arvannutkaan tätä kahden ihmisen väliseksi suhteeksi.
Voi rehellisesti sanoa, että enpä ole koskaan ollut näin helpottunut julkisten erosta.
Ansku oli varmasti aikansa onnellinen, mutta ikääon jo 39 vuotta. Nyt vielä ehtii perustaa perheen ja sammuttaa sen biologisen kelloin tikityksen. Veikkaan, että se tikitys on ollut yksi suhdetta pahiten nävertäneitä tekijöitä. Vaikka Elinan kanssa pystyy huvittelemaan ja elämään aikansa, niin enpä usko, että keinohedelmöitettyä lasta kovin moni ryhtyisi samaan perheeseen hänen kanssaan hankkimaan. Elisa on hauskanpito kaveri. Ei sellainen, jonka kanssa hakuaa kohdata huonotkin hetket ja rakentaa vuosikymmenten tulevaisuuden.
Kiinnostaa niin vatusti, että avasin ketjun ja kirjoitin tämän kommentin.
Minä voisin auttaa Anskua ja siittää hänelle lapsen alkuun. Perhettä minun kanssani ei tarvitse perustaa. Sen elinkumppanin ehtii sitten etsiä kaikessa rauhassa, minä vain laitan pullat uuniin. Tai siis tarjoan kumppanuutta pelkästään elimeni kanssa.
Anskulla on persoonallinen (ja viehättävä mielestäni) ääni. Minkähänlaista vikinää häneltä pääsee huippuhetkellä.
Kyselee toinen sonniehdokas.
Kaikki eroavat aikanaan. On tosi lyhyitä ja on lyhyitä parisuhteita ja sitten on parisuhteita, jotka saattavat kestää vuosiakin. Aina kun jonkun kanssa alkaa joku styylaaminen, niin koskaan ei voi tietää, kuinka kauan tässä nyt sitten yhdessä ollaan. Ei, ellei sitten jo heti alussa ole itse päättänyt, että mä jätän ton heti huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko pikkulespo nyt ostamaan oman hammasharjan vai antaako isolespo sen harjan erojaislahjaksi?
Ei. Se hammasharja pistetään keskeltä halki ja kumpikin ottaa oman puoliskon. Jakoon menee niin kuin lusikat.
Lyhythiuksinen nyrkkeilijä ja pitkätukkainen tanssija. Helppo arvata tästäkin lesbosuhteesta, kumpi on esittänyt miestä.
Vierailija kirjoitti:
"Kiva" Anskulle - hänet muistetaan aina pikkulespona.
Tanssii lespojen kanssa -Ansku. Ei paha.
Vierailija kirjoitti:
Lyhythiuksinen nyrkkeilijä ja pitkätukkainen tanssija. Helppo arvata tästäkin lesbosuhteesta, kumpi on esittänyt miestä.
Minä en kyllä arvaa.
Tässä tuntuu olevan ero, joka on ollut todella vaikea molemmille osapuolille :(