Lue keskustelun säännöt.
Miten paljon pitää kuukautisten olla myöhässä, että " suostuvat" ottamaan raskaustestin verestä?
01.03.2007 |
Itsellä tilanne, että menkat viikon myöhässä ja olisi erittäin todennäköistä, että olen raskaana. Testi näyttää kuitenkin miinusta.. Muistelen vain ekaa raskauttani, kun piti odottaa kaksi viikkoa menkkoja ennen kuin ottivat testin (silloinkaan ei näkynyt pissatesteillä9.
Kommentit (3)
Eivät kysele muuta kuin että käteisellä vai pankkikortilla, kela-korvauksen jälkeen jää noin 20 eur itse maksettavaksi eikä tarvitse arvuutella. Tiedon saa aamukäynnistä iltapäivän aikana.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Eivät kysele muuta kuin että käteisellä vai pankkikortilla, kela-korvauksen jälkeen jää noin 20 eur itse maksettavaksi eikä tarvitse arvuutella. Tiedon saa aamukäynnistä iltapäivän aikana.
Eli keskenmenon kontrolleissa, mahakivut, jne. Jos onnellisesti olet odottamassa mieluisaa perheenlisää niin mene lähimpään kauppaan ja katso onko siellä r-testejä. Juuri ostin lähikaupasta 2 testin paketin reilu 3e. Ei hinnankiro, että viitsisin alkaa tk:ssa kättä vääntämään. Jossain vaiheessa nämäkin testit näyttävät oikein, kolme + jo saaneena. :)