Millainen nainen ei osaa leipoa?
Kommentit (51)
Sellainen nainen, joka ei ole koskaan opetellut? Daa?
Leivo pullaposki omat sokerimättösi. Ei ne naiset sinua katsele osaavat sitten leipoa tai eivät.
Minä osaan leipoa, mutta en tykkää leipoa. Mitäpä siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Hoikka
Pysyykö ihminen sun mielestä hoikkana sillä mitä ihminen syö tai ei syö?? Millaisia lapsia sä kasvatat tänne tolla tietotaidolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka
Pysyykö ihminen sun mielestä hoikkana sillä mitä ihminen syö tai ei syö?? Millaisia lapsia sä kasvatat tänne tolla tietotaidolla?
Pääsääntöisesti kyllä.
Hyvin tuo jälkikasvu näyttää ymmärtävän syömisen vaikutuksen painonhallintaan.
Millä tavoin leipomistaito on sukupuolisidonnainen asia? Käsittääkseni ammattileipureinakin löytyy monenlaista sukupuolta.
Millainen ihminen tkee typeriä kysymyksiä?
Sellainen, jota ei kiinnosta leipominen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä taito kun ruoka loppuu tai nälånhätä uhkaa!
Tuskin auttaa, koska ei silloin ole aineksia, mistä leipoa.
Vierailija kirjoitti:
Öööh, nykyään saa kaupasta leipää ja pullaa.
Vain juntti leipoo nykään.
Vain juntti ei huomaa eroa!
Mä en ylipäänsä tajua ihmisiä jotka eivät osaa leipoa tai laittaa ruokaa. Oli sitten miehiä tai naisia. Reseptissä on ohjeet, niitä kun noudattaa niin onnistuu. Mä taisi olla jotain 10-vuotias kun aloin laittaa ruokaa ja leipoa. Ne muutamat kerrat kun mun leipomukset on epäonnistuneet on johtuneet siitä, että olen liikaa soveltanut reseptiä.
Mä en myöskään tajua miten ihmiset eivät muka osaa leipoa gluteenitonta tai vegaanista. Reseptejä on vaikka miten paljon molempiin ruokavalioihin.
Osaan kyllä leipoa mutten aloittajan tarkoittamalla tavalla. Olen kova myös myllyttämään, eikä silläkään ole mitään tekemistä jauhojen kanssa.
Osaa kyllä. Ei viitsi.
SOKERIA
VOITA
VEHNÄJAUHOJA
Millainen mies haluaa leipurin vaimokseen?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ylipäänsä tajua ihmisiä jotka eivät osaa leipoa tai laittaa ruokaa. Oli sitten miehiä tai naisia. Reseptissä on ohjeet, niitä kun noudattaa niin onnistuu. Mä taisi olla jotain 10-vuotias kun aloin laittaa ruokaa ja leipoa. Ne muutamat kerrat kun mun leipomukset on epäonnistuneet on johtuneet siitä, että olen liikaa soveltanut reseptiä.
Mä en myöskään tajua miten ihmiset eivät muka osaa leipoa gluteenitonta tai vegaanista. Reseptejä on vaikka miten paljon molempiin ruokavalioihin.
Sulla on varmasti paljon haasteita elämässä! On niin paljon asioita mitä et tajua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki naiset leipoa osaa? Mä tiedän naisia, jotka ei osaa tehdä ruokaa, mutta kyllä
mokkapalat
HYI
luonnistuu helposti.
Tunnen erään naispuolisen kokin, joka ei osaa leipoa.
Leivontarajoitteinen.