Millainen nainen ei osaa leipoa?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies haluaa leipurin vaimokseen?
🎶Mylläri myllää myllyllänsä kiekkumarallanlei, Myllärintyttö pyllyllänsä kiekkumarallanlei.
Minä tai mieskään emme ole mitään leipurihiivoja eikä kumpikaan syö säännöllisesti leipomuksia. Lähileipomosta saa tuoretta juureen tehtyä leipää ja pullaa, jos jotain pötyä on pakko saada. Varmaan jos tulisi maailmanloppu ja kaikki leipomot räjähtäisi ja elämä olisi leivästä kiinni sitä leipoisi sitten vaikka paskasta ja pikkukivistä ja söisi hyvällä halulla, mutta niin kauan kuin on valinnanvaraa niin ihan sama.
Millainen on mies, joka ei osaa panna?
Mm. Tällainen: 53 vuotias keskussairaalassa työskentelevä hoitaja, joka on liikunnallinen ja tarkka ruokavaliostaan. En halua leipoa kun en pidä epäterveellisistä leipomuksista. Lisäksi haluan käyttää aikani läheisiini ja itseni hoitamiseen ja hemmotteluun mieluummin kuin taikinaan. Ystävistäni 100% osaa leipoa. Se ei vaikuta meidän väleihin. Minulla on kaiken ikäisiä ystäviä.
Leipominen ei ole vaikeaa eikä sukupuolisidonnaista. Joten ap opettelemaan vain.
Tämänpäivän woken takia nuoret aikuiset kohdulliset eivät osaa edes identifikoitua minkään sukupuolisiksi, joten miten he voisivat tietää että jos heidän toivottaisiin osaavan leipoa?
Sanon aina kaikille, että en osaa leipoa. No, kyllä mä oikeasti osaisin, mutta harvoin viitsin.
( Oon kemisti. Vain tyhmä kuvittelee, että olisi olemassa kemisti, joka ei osaa leipoa.)
Vierailija kirjoitti:
Osaa jos tahtoo opetella.
Ei ne osaa, kun ne käyttää testiä joka antaa joko 1. plussan tai 2. miinuksen he saavat testistä tuloksen 3. Mieti kun ne yrittää jotain ohjetta oikeasti seurata.
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäivän woken takia nuoret aikuiset kohdulliset eivät osaa edes identifikoitua minkään sukupuolisiksi, joten miten he voisivat tietää että jos heidän toivottaisiin osaavan leipoa?
Leipomiseen ei tarvita genitaaleja. Jokainen, joka haluaa leipoa, oppii kyllä. Jos leipominen ei kiinnosta, sitä ei tarvitse opetella, koska halutessaan kaikkea saa kaupasta.
Minulke taas miehessä on tärkeää, ettei hän ole umpitollo pässi. Semmosiakin tuntuu olevan ainakin yksi.