Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen ei osaa leipoa?

Vierailija
16.01.2025 |

Mitä sellaisella naisella edes tekee?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta mitä nainen osaa tai ei osaa tehdä. Nainen kiinnostaa minua lähinnä elementtinä. Eli kunhan ole pläski eikä rillipää. Hyi kakka kamala.

Minulke taas miehessä on tärkeää, ettei hän ole umpitollo pässi. Semmosiakin tuntuu olevan ainakin yksi.

Vierailija
42/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies haluaa leipurin vaimokseen?

🎶Mylläri myllää myllyllänsä kiekkumarallanlei, Myllärintyttö pyllyllänsä kiekkumarallanlei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tai mieskään emme ole mitään leipurihiivoja eikä kumpikaan syö säännöllisesti leipomuksia. Lähileipomosta saa tuoretta juureen tehtyä leipää ja pullaa, jos jotain pötyä on pakko saada. Varmaan jos tulisi maailmanloppu ja kaikki leipomot räjähtäisi ja elämä olisi leivästä kiinni sitä leipoisi sitten vaikka paskasta ja pikkukivistä ja söisi hyvällä halulla, mutta niin kauan kuin on valinnanvaraa niin ihan sama.

Vierailija
44/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on mies, joka ei osaa panna?

Vierailija
45/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Tällainen: 53 vuotias keskussairaalassa työskentelevä hoitaja, joka on liikunnallinen ja tarkka ruokavaliostaan. En halua leipoa kun en pidä epäterveellisistä leipomuksista. Lisäksi haluan käyttää aikani läheisiini ja itseni hoitamiseen ja hemmotteluun mieluummin kuin taikinaan.  Ystävistäni 100% osaa leipoa. Se ei vaikuta meidän väleihin. Minulla on kaiken ikäisiä ystäviä. 

Vierailija
46/51 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipominen ei ole vaikeaa eikä sukupuolisidonnaista. Joten ap opettelemaan vain. 

Vierailija
47/51 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha muija. 

Vierailija
48/51 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänpäivän woken takia nuoret aikuiset kohdulliset eivät osaa edes identifikoitua minkään sukupuolisiksi, joten miten he voisivat tietää että jos heidän toivottaisiin osaavan leipoa?

Vierailija
49/51 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina kaikille, että en osaa leipoa. No, kyllä mä oikeasti osaisin, mutta harvoin viitsin.

( Oon kemisti. Vain tyhmä kuvittelee, että olisi olemassa kemisti, joka ei osaa leipoa.)

Vierailija
50/51 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa jos tahtoo opetella.

Ei ne osaa, kun ne käyttää testiä joka antaa joko 1. plussan tai 2. miinuksen he saavat testistä tuloksen 3. Mieti kun ne yrittää jotain ohjetta oikeasti seurata.

Vierailija
51/51 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänpäivän woken takia nuoret aikuiset kohdulliset eivät osaa edes identifikoitua minkään sukupuolisiksi, joten miten he voisivat tietää että jos heidän toivottaisiin osaavan leipoa?

Leipomiseen ei tarvita genitaaleja. Jokainen, joka haluaa leipoa, oppii kyllä. Jos leipominen ei kiinnosta, sitä ei tarvitse opetella, koska halutessaan kaikkea saa kaupasta.