Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole oikein päässy elämässä eteenpäin.

Vierailija
16.01.2025 |

No joo kyllä tietyt asiat menee hyvin, mutta tietyt asiat ei. Elämässä ei ole niin päässyt eteenpäin tässä iässä. Kaikenlaisia hölmöilyjä on tullut tehtyä, on paljon velkaa ja sitä on vain tullut lisää. Luottotiedot on kunnossa ja vakituinen työpaikka onneksi. Mutta olisi paremminkin voinut hoitaa asiat, nyt velan takia tuntuu ettei saa enää mitään.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo allu se on. s24 tuhansia allujuttuja näitä samoja. menkääs kattoon jollette usko sama runkkari siellä taas.

No kuka hän on? Oletko itse joku runkkari tai sekopää kenties?

Vierailija
82/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki oli ennen helpompaa lainaaki sai ja sai järjestettyä jotenkin asiat, nyt joutuu elää kädestä suuhun elettävä palkalla ja töitä tehtävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no tällästä tää nyt on. ei saa enää keski-ikäsenä mitää ja kaikki rahat menee velkojen lyhennyksee ettei joudu ulosottoon

Vierailija
84/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tääki sivusto hiljeni, mut joo mitä tänne jauhaa mistää.. näillä mennää.. 

Vierailija
85/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole minäkään päässyt elämässä oikein mihinkään, paljon ollut työttömyyttä ja ne työt mihin olen onnistunut pääsemään on olleet silppua tai huonopalkkaista raatamista, edellisestä vuokra-asunnostakin piti  muuttaa pienempään ja huonompaan kun vuokra nousi niin valtavaksi taakaksi ettei siitä jäänyt enää muuhun elämiseen juuri mitään, joten elämänlaatuni on alkanut pikemminkin vajota alemmas vaikka en kovin korkealle koskaan edes päässyt.

Meillä on vuokra 2700 eur.

Elämänhalu on kanssa miltei menny.

Tää vuosi lusitaan kämpässä ja katsellaan samalla edullisempaa.

zemppii

JA TOTTA JOKA SANA...sattuu kun tippuu luxuselämästä tavikseksi

Voi ex kaunotar sun luksuselämää. Miten et tajua ettei vuokralla asuja vietä luksuselämää?

Vierailija
86/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytki meni kauppaan yli viikkobudjetin on tää vaikeeta elämä, bensaaki piti ostaa

Vierailija
87/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hemmetti voi ahdistaa kun on isot velat seläntakana.. tuntuu et oon niita maksellu tässä mutta laina ei lyhene millää

Vierailija
88/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi aina asioille mitää ja joskus ei sitä apua saakkaa

Vierailija
89/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jotenki pysty saamaan lainaa ja yhdistelemään jotain velkoja.. nyt maksan 3 erilainaa ja ihan sekotouhua tää elämä

Vierailija
90/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on hiljanen sivusto.. kukaa ei kommentoi mitää

Vierailija
91/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko opiskella työn ohella paremman ammatin? Vaihtaa työpaikkaa? Tehdä lisähommia jossain? Itse teen kahta työtä päivät toimistotyötä, iltaisin ja viikonloppuisin keikkailen baaritiskin takana. Näin saan hyvin nostettua tuloja ja ei tule juotua tai tuhlailtua viikonloppuisin kun on töissä.

Vierailija
92/101 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole päässyt elämässä eteenpäin. Traumoja kuulemma pitäisi kohdata, jotta edistyisi, mutten ole vielä keksinyt kuinka seikat joita osoitellaan olisivat juuri minun traumoihini liittyviä. Useampiin joista minulle on kerrottu, mutteivat henkilökohtaisiin kokemuksiini.

Vierailija
93/101 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko opiskella työn ohella paremman ammatin? Vaihtaa työpaikkaa? Tehdä lisähommia jossain? Itse teen kahta työtä päivät toimistotyötä, iltaisin ja viikonloppuisin keikkailen baaritiskin takana. Näin saan hyvin nostettua tuloja ja ei tule juotua tai tuhlailtua viikonloppuisin kun on töissä.

En halua, mulle riittää tämä työpaikka

Vierailija
94/101 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näillä mennään, onneks osa asioista on hyvin ja se on ihan kiva.

Vierailija
95/101 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saisit ikinä maksettua ne velat POIS (itsesi 100% velattomaksi) ottamalla aina lisää uutta velkaa?

Vierailija
96/101 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt apua mutta et kuitenkaan halua sitä tai ota neuvoja vastaan koska en halua on vastauksesi. No jatka sitten valitsemallasi tiellä jos et ole valmis mitään muuttamaan.  Nimittäin mikään ei itsestään muutu jos et tee työtä sen eteen. Kuten jotai  parantaaksesi tuloja tai vähentääksesi menoja. Nin me muutkin teemme emmekä odota että lottovoitto saapuu.

Vierailija
97/101 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulosottoon. Kerran se vaan kirpasee.

Vierailija
98/101 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua ajaa fillarilla. Et halua syödä yksinkertaisia ruokia. Et halua tehdä lisää työtunteja. Et halua kerätä pulloja. Et halua laihduttaa.

Hittoako sitten kitiset kuin pikkukakara? 

Nyt Allu hopi hopi roskiin. 

Vierailija
99/101 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No money no honey no funny YHYY.

Vierailija
100/101 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä saisit ikinä maksettua ne velat POIS (itsesi 100% velattomaksi) ottamalla aina lisää uutta velkaa?

Joo en todellakaa ota enää lisää velkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän