Ei ole oikein päässy elämässä eteenpäin.
No joo kyllä tietyt asiat menee hyvin, mutta tietyt asiat ei. Elämässä ei ole niin päässyt eteenpäin tässä iässä. Kaikenlaisia hölmöilyjä on tullut tehtyä, on paljon velkaa ja sitä on vain tullut lisää. Luottotiedot on kunnossa ja vakituinen työpaikka onneksi. Mutta olisi paremminkin voinut hoitaa asiat, nyt velan takia tuntuu ettei saa enää mitään.
Kommentit (101)
kaikki oli ennen helpompaa lainaaki sai ja sai järjestettyä jotenkin asiat, nyt joutuu elää kädestä suuhun elettävä palkalla ja töitä tehtävä
Joo no tällästä tää nyt on. ei saa enää keski-ikäsenä mitää ja kaikki rahat menee velkojen lyhennyksee ettei joudu ulosottoon
Johan tääki sivusto hiljeni, mut joo mitä tänne jauhaa mistää.. näillä mennää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole minäkään päässyt elämässä oikein mihinkään, paljon ollut työttömyyttä ja ne työt mihin olen onnistunut pääsemään on olleet silppua tai huonopalkkaista raatamista, edellisestä vuokra-asunnostakin piti muuttaa pienempään ja huonompaan kun vuokra nousi niin valtavaksi taakaksi ettei siitä jäänyt enää muuhun elämiseen juuri mitään, joten elämänlaatuni on alkanut pikemminkin vajota alemmas vaikka en kovin korkealle koskaan edes päässyt.
Meillä on vuokra 2700 eur.
Elämänhalu on kanssa miltei menny.
Tää vuosi lusitaan kämpässä ja katsellaan samalla edullisempaa.
zemppii
JA TOTTA JOKA SANA...sattuu kun tippuu luxuselämästä tavikseksi
Voi ex kaunotar sun luksuselämää. Miten et tajua ettei vuokralla asuja vietä luksuselämää?
Nytki meni kauppaan yli viikkobudjetin on tää vaikeeta elämä, bensaaki piti ostaa
Kyllä hemmetti voi ahdistaa kun on isot velat seläntakana.. tuntuu et oon niita maksellu tässä mutta laina ei lyhene millää
No ei voi aina asioille mitää ja joskus ei sitä apua saakkaa
Ennen jotenki pysty saamaan lainaa ja yhdistelemään jotain velkoja.. nyt maksan 3 erilainaa ja ihan sekotouhua tää elämä
Johan on hiljanen sivusto.. kukaa ei kommentoi mitää
Voitko opiskella työn ohella paremman ammatin? Vaihtaa työpaikkaa? Tehdä lisähommia jossain? Itse teen kahta työtä päivät toimistotyötä, iltaisin ja viikonloppuisin keikkailen baaritiskin takana. Näin saan hyvin nostettua tuloja ja ei tule juotua tai tuhlailtua viikonloppuisin kun on töissä.
En minäkään ole päässyt elämässä eteenpäin. Traumoja kuulemma pitäisi kohdata, jotta edistyisi, mutten ole vielä keksinyt kuinka seikat joita osoitellaan olisivat juuri minun traumoihini liittyviä. Useampiin joista minulle on kerrottu, mutteivat henkilökohtaisiin kokemuksiini.
Vierailija kirjoitti:
Voitko opiskella työn ohella paremman ammatin? Vaihtaa työpaikkaa? Tehdä lisähommia jossain? Itse teen kahta työtä päivät toimistotyötä, iltaisin ja viikonloppuisin keikkailen baaritiskin takana. Näin saan hyvin nostettua tuloja ja ei tule juotua tai tuhlailtua viikonloppuisin kun on töissä.
En halua, mulle riittää tämä työpaikka
Mutta näillä mennään, onneks osa asioista on hyvin ja se on ihan kiva.
Millä saisit ikinä maksettua ne velat POIS (itsesi 100% velattomaksi) ottamalla aina lisää uutta velkaa?
Kysyt apua mutta et kuitenkaan halua sitä tai ota neuvoja vastaan koska en halua on vastauksesi. No jatka sitten valitsemallasi tiellä jos et ole valmis mitään muuttamaan. Nimittäin mikään ei itsestään muutu jos et tee työtä sen eteen. Kuten jotai parantaaksesi tuloja tai vähentääksesi menoja. Nin me muutkin teemme emmekä odota että lottovoitto saapuu.
Mene ulosottoon. Kerran se vaan kirpasee.
Et halua ajaa fillarilla. Et halua syödä yksinkertaisia ruokia. Et halua tehdä lisää työtunteja. Et halua kerätä pulloja. Et halua laihduttaa.
Hittoako sitten kitiset kuin pikkukakara?
Nyt Allu hopi hopi roskiin.
No money no honey no funny YHYY.
Vierailija kirjoitti:
Millä saisit ikinä maksettua ne velat POIS (itsesi 100% velattomaksi) ottamalla aina lisää uutta velkaa?
Joo en todellakaa ota enää lisää velkaa
No kuka hän on? Oletko itse joku runkkari tai sekopää kenties?