Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa asua erillään niin kauan, että lapset aikuisia. Nuorin nyt 10..

Vierailija
16.01.2025 |

Suostuuko joku nainen muka tuollaiseen fwb-suhteeseen 8 vuoden ajaksi?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin suostuisi, jos mies olisi rakastava ja huomioon ottava mua kohtaan. Säästyt monenlaiselta säätämiseltä, mitä uusperheissä usein on. Eikä sitä tiedä, voihan hän muuttaa mielensä aiemminkin. Mutta jos tunnet itsesi täysin ulkopuoliseksi, älä jää turhaan odottelemaan.

Niinpä. Mietin siltä kannalta, että kannattaako tällaisen miehen takia erota?

ap

Tiedät itse sen kaikkein parhaiten. Jos tunnet olosi rauhalliseksi ja rakastetuksi kun olette erossa, älä eroa mutta jos epävarmuus kalvaa, suhde ei ole ehkä sitä mitä haluat. Oikean rakkauden tunnistaa kyllä. Älä ainakaan painosta, se voi pelottaa miehen pois luotasi.

Lähinnä mietin ikäeroa: mies on minua viisi vuotta vanhempi ja se on mielestäni vähän liikaa kun miehet ikääntyvät naisia nopeammin. Oma mieheni on lähempänä omaa ikääni, mutta en ole varma, jaksanko olla hänen kanssaan lopun ikäni. Ehkä molemmat vaihtoehdot ovat huonoja.

ap

Vierailija
22/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on järkevä. Suostuisin ja tekisin samoin omien lasteni kohdalla. En pakottaisi heitä asumaan yhdessä minun uuden kumppanini kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko mies erillään sinusta vaimonsa kanssa vai yksin? Ei olisi minun juttu vaikka asuisi yksinkin, mutta jos vaimonsa kanssa niin vielä pahempi. Eli en suostuisi, mutta toisaalta en myöskään varattuna alkaisi suhteeseen toisen varatun kanssa.

Olen itse naimisissa ja mies on eronnut. Kummallakin lapsia.

ap

Olet naimisissa? Eipä ihme ettei mies halua muuttaa yhteen. Siinähän tulisi ilmeisesti sun aviomies mukana 🤔

Vierailija
24/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko mies erillään sinusta vaimonsa kanssa vai yksin? Ei olisi minun juttu vaikka asuisi yksinkin, mutta jos vaimonsa kanssa niin vielä pahempi. Eli en suostuisi, mutta toisaalta en myöskään varattuna alkaisi suhteeseen toisen varatun kanssa.

ap

Tässä tapauksessa parempi että keskitytte omiin perheisiin ja lapsiin ja jätätte tuon sekavan sähläämisen🤔

Vierailija
25/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä siis mitä häh? Nyt jäi taas ap:ltä tarina kesken. Tai trollaa.

Olen naimisissa ja se mies on eronnut joitain vuosia sitten. Ihminen voi rakastua, vaikka olisi naimisissa.

ap

Vierailija
26/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ehdotan että ap, ap:n mies, ap:n poikaystävä ja kaikki näiden lapset muuttaa yhteen. 

Vierailija
27/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikilla naisilla 10v ikäiset lapset?

Selkosuomeksi:

Miehellä on kaksi lasta, joista nuorin on nyt 10 vuotta. Hän haluaa asua erillään niin kauan että hänen lapsensa ovat aikuisia. Suostuuko joku nainen tuollaiseen?

Ap

No ihan hyvä, että selvensit. Aloitus oli melkoisen sekava. Ja vastaus kysymykseesi: Moni nainen suostuu ja itse asiassa haluaa asua erillään, jos miehellä on lapsia edellisestä liitosta.

Vierailija
28/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No helkutti, jos haluat välttämättä ukon ja lapsia riesoiksesi saman katon alle, niin mitä jos pitäisit ne nykyiset?

Vierailija
29/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet naimisissa? Eipä ihme ettei mies halua muuttaa yhteen. Siinähän tulisi ilmeisesti sun aviomies mukana 🤔

Hän ei halua muuttaa yhteen kenenkään kanssa kahdeksaan vuoteen. Mies on nyt 52-vuotias. Uskotteko, että joku nainen odottaa 8 vuotta?

ap

Vierailija
30/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin suostuisi, jos mies olisi rakastava ja huomioon ottava mua kohtaan. Säästyt monenlaiselta säätämiseltä, mitä uusperheissä usein on. Eikä sitä tiedä, voihan hän muuttaa mielensä aiemminkin. Mutta jos tunnet itsesi täysin ulkopuoliseksi, älä jää turhaan odottelemaan.

Niinpä. Mietin siltä kannalta, että kannattaako tällaisen miehen takia erota?

ap

Niin, hyvä kysymys. Kysy itseltäsi, mitä sinä haluat. Onko tämä sulle ok ratkaisu tai haluaisitko parisuhteen, jossa autaan yhdessä? Millaisena näet tulevaisuutenne?

Itse olen suhteessa, jossa toisella nuorin vielä 8 vuotta elatusvelvolllisena (vuoroviikkosysteemillä), enkä toivottavasti pehmenee päästäni, että saisin päähäni, että muutetaan yhteen. 

Vierailija
31/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhde automaattisesti fwb, jos ei asuta yhdessä? Mielestäni ei.

Ja vastauksena kysymykseen, kyllä suostuisin, ja mieluummin erillään asuisinkin, ei ole mitään intoa ryhtyä asumaan toisen lasten kanssa. 

Vierailija
32/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen naimisissa ja se mies on eronnut joitain vuosia sitten. Ihminen voi rakastua, vaikka olisi naimisissa.

ap

Olet oikeassa. Kaikkea voi tapahtua. Jis et rakasta enää miestäsi niin varmaan parempi että eroat, muutat omillesi ja kattelet tuleeko uudesta suhteesta mitään. Voi olla ettei tule. Silloin on vaan hyvä jos asutte erillänne.

Vierailija
33/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No helkutti, jos haluat välttämättä ukon ja lapsia riesoiksesi saman katon alle, niin mitä jos pitäisit ne nykyiset?

Olen rakastunut toiseen.

ap

Vierailija
34/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Olet oikeassa. Kaikkea voi tapahtua. Jis et rakasta enää miestäsi niin varmaan parempi että eroat, muutat omillesi ja kattelet tuleeko uudesta suhteesta

En koskaan eroa ns. tyhjän päälle.

ap

Vierailija
35/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hän ei halua muuttaa yhteen kenenkään kanssa kahdeksaan vuoteen. Mies on nyt 52-vuotias. Uskotteko, että joku nainen odottaa 8 vuotta?

ap

No mikäs hätä sulla on odotellessa, kun on jo valmiiksi 1 ukko?

Vierailija
36/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No mikäs hätä sulla on odotellessa, kun on jo valmiiksi 1 ukko?

Ei ole mitään hätää. Sivusuhteilu voi pitkään jatkuessaan käydä voimille.

ap

Vierailija
37/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen rakastunut toiseen.

ap

Mutta kun kerran tyhjän päälle eroaminen ei ole vaihtoehto, niin pidä nämä nykyiset nyt ainakin sen 8 vuotta. 

Vierailija
38/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet 48. Sulla on nyt vaihdevuodet ja ikäkriisi. Sit tight. Se menee ohi.

Vierailija
39/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ratkaisu löytyi. Ap on nyt seuraavat 8 vuotta nykyisen perheensä kanssa ja sitten käy uuteen kuin sika limppuun.

Vierailija
40/79 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että haluaisin muuttaa miehen kanssa yhteen sen jälkeenkään kun lapset on poissa pesästä. Oma tupa, oma lupa, oma rauha. Suhde toimii kyllä, vaikka vakituinen osoite ei olisikaan yhteinen.