Mies haluaa asua erillään niin kauan, että lapset aikuisia. Nuorin nyt 10..
Suostuuko joku nainen muka tuollaiseen fwb-suhteeseen 8 vuoden ajaksi?
Kommentit (79)
Mun mielestä suhde toimii paremmin kuin asutaan erillään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikilla naisilla 10v ikäiset lapset?
Selkosuomeksi:
Miehellä on kaksi lasta, joista nuorin on nyt 10 vuotta. Hän haluaa asua erillään niin kauan että hänen lapsensa ovat aikuisia. Suostuuko joku nainen tuollaiseen?
Ap
No itsekin haluaisin asua erillään jos miehellä asuisi lapset kotona. Vaikka olisi vain vuoroviikoin tms. Ihan turha alkaa sekoittamaan pakkaa.
Tosin en ryhtyisi suhteeseen ollenkaan, jos miehellä olisi noin nuori lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä suhde toimii paremmin kuin asutaan erillään.
Joku haluaa perheen, joku toinen taas pelkän suhteen.
Siis ihan jokainen suhteissaan miten sopivat ja haluavat.
Mä ainakin suostuisi, jos mies olisi rakastava ja huomioon ottava mua kohtaan. Säästyt monenlaiselta säätämiseltä, mitä uusperheissä usein on. Eikä sitä tiedä, voihan hän muuttaa mielensä aiemminkin. Mutta jos tunnet itsesi täysin ulkopuoliseksi, älä jää turhaan odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan jokainen suhteissaan miten sopivat ja haluavat.
Niinpä. Mielipidettä kysyttiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin suostuisi, jos mies olisi rakastava ja huomioon ottava mua kohtaan. Säästyt monenlaiselta säätämiseltä, mitä uusperheissä usein on. Eikä sitä tiedä, voihan hän muuttaa mielensä aiemminkin. Mutta jos tunnet itsesi täysin ulkopuoliseksi, älä jää turhaan odottelemaan.
Niinpä. Mietin siltä kannalta, että kannattaako tällaisen miehen takia erota?
ap
Juu en kyllä muuttaisi saman katon alle ja alkaisi äitipuoleksi. Omat lapset ovat jo aikuisia. Voi tapailla tai seurustella vaikka ei asu saman katon alla.
Minä haluan asua erillään vaikkei olisi lapsia ollenkaan kummallakaan.
Mielestäni hän on fiksu,kun haluaa asua lapsensa kanssa. Itsekin kun jätin erosin pettävästä ukosta, en halunnut ketään asumaan luokseni. Vain jälkikasvuni kanssa asuin. Sitä aikaa ei korvaa mikään. Jälkikasvu sai elää rauhassa kanssani.rauhallista aikaa ja unta sekä lepoa oli meillä kaikilla. Isä ( ex) sensijaan, hän ei malttanut suodaa lapselleen tuntiakaan kahdenkeskistä aikaa. Aina oli uusi eukko kuvioita sotkemassa, kun jälkikasvu oli isällään joka toinen vkonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkosuomeksi:
Miehellä on kaksi lasta, joista nuorin on nyt 10 vuotta. Hän haluaa asua erillään niin kauan että hänen lapsensa ovat aikuisia. Suostuuko joku nainen tuollaiseen?
Ai miehellä ne lapset. No todellakin! En ikimaailmassa alkaisi äitipuoleksi.
Kahden teinin äiti ja kestämistä on ihan omissakin lapsissa, vaikka rakkaita ovatkin.
Asuuko mies erillään sinusta vaimonsa kanssa vai yksin? Ei olisi minun juttu vaikka asuisi yksinkin, mutta jos vaimonsa kanssa niin vielä pahempi. Eli en suostuisi, mutta toisaalta en myöskään varattuna alkaisi suhteeseen toisen varatun kanssa.
Parempihan tuo sinulle on kun et joudu asumaan toisten ihmisten lasten kanssa.👍
Vierailija kirjoitti:
Asuuko mies erillään sinusta vaimonsa kanssa vai yksin? Ei olisi minun juttu vaikka asuisi yksinkin, mutta jos vaimonsa kanssa niin vielä pahempi. Eli en suostuisi, mutta toisaalta en myöskään varattuna alkaisi suhteeseen toisen varatun kanssa.
Olen itse naimisissa ja mies on eronnut. Kummallakin lapsia.
ap
En ikinä suostuisi asumaan miehen kanssa, jolla asuu lapsia kotona enkä altistaisi omia lapsiani millekään uusperheviritelmille. Seurustelu ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mietin siltä kannalta, että kannattaako tällaisen miehen takia erota?
ap
Tiedät itse sen kaikkein parhaiten. Jos tunnet olosi rauhalliseksi ja rakastetuksi kun olette erossa, älä eroa mutta jos epävarmuus kalvaa, suhde ei ole ehkä sitä mitä haluat. Oikean rakkauden tunnistaa kyllä. Älä ainakaan painosta, se voi pelottaa miehen pois luotasi.
Jos on hyvä mies muuten niin tuohan on ihan best of both worlds-ratkaisu.
Ei tartte olla arkiäitinä niille lapsille, voi vaan viettää kivaa yhdessäoloaikaa silloin kun miestä näkee ja loppuaika sitten omiin töihin ja harrastuksiin. Itse en jaksaisi olla äitipuolena muiden lapsille vaikka lapsista pidänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse naimisissa ja mies on eronnut. Kummallakin lapsia.
ap
Mitä siis mitä häh? Nyt jäi taas ap:ltä tarina kesken. Tai trollaa.