Mies haluaa asua erillään niin kauan, että lapset aikuisia. Nuorin nyt 10..
Suostuuko joku nainen muka tuollaiseen fwb-suhteeseen 8 vuoden ajaksi?
Kommentit (79)
Mä en olisi edes alksnut suhteeseen. En ennen omia lapsia, enkä eronneena yksinhuoltajana. Joten en voi sanoa mielipidettä yhteenmuuttamisesta, kun ei mies kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko mies erillään sinusta vaimonsa kanssa vai yksin? Ei olisi minun juttu vaikka asuisi yksinkin, mutta jos vaimonsa kanssa niin vielä pahempi. Eli en suostuisi, mutta toisaalta en myöskään varattuna alkaisi suhteeseen toisen varatun kanssa.
Olen itse naimisissa ja mies on eronnut. Kummallakin lapsia.
ap
Olet naimisissa? Eipä ihme ettei mies halua muuttaa yhteen. Siinähän tulisi ilmeisesti sun aviomies mukana 🤔
Hän ei halua muuttaa yhteen kenenkään kanssa kahdeksaan vuoteen. Mies on nyt 52-vuotias. Uskotteko, että joku nainen odottaa 8 vuotta?
ap
Kyllä, sellainen jolla ei ole noin sekava suhdekuvio kuin sinulla. Miksi ihmeessä edes suunnitt
Raskasta se on lapsille näinkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa aloituksia, jossa annetaan tietoja ripotellen. Käännetään ja väännetään.
Provoillaan.
Joo ja "tieto" syntyykin vasta keskustelun edetessä.
Mies on nyt järkevä, eikä ota lennosta vastaan sinua. Luulen, että jonkun toisen naisen, joka on eronnut ja osannut olla yksin vähän aikaa, hän ottaisi jopa asumaan luokseen. Näkee että taidat olla tuuliviiri, eikä laske sinun varasi mitään vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on nyt järkevä, eikä ota lennosta vastaan sinua. Luulen, että jonkun toisen naisen, joka on eronnut ja osannut olla yksin vähän aikaa, hän ottaisi jopa asumaan luokseen. Näkee että taidat olla tuuliviiri, eikä laske sinun varasi mitään vakavampaa.
Hän ei ole sanonut tätä minulle, vaan kommentoinut aihetta Threadsissä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa aloituksia, jossa annetaan tietoja ripotellen. Käännetään ja väännetään.
Provoillaan.
Tämä
Narsisti miehesi ja lasten faija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provoillaan.
Tämä
Tieto syntyy sitä mukaa kun esitetään olettamuksia, jotka eivät pidä paikkaansa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Narsisti miehesi ja lasten faija.
Ei hän ole narsisti. Ihan hyvä mies hänkin on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Threads on uusi Tinder. Se etsii jo uutta täyttä häkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Threads on uusi Tinder. Se etsii jo uutta täyttä häkää.
Hyvin voi etsiä, hänhän on sinkku.
ao
Oikea rakkaus on sen arvoinen. Nerokas järjestely itseasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikilla naisilla 10v ikäiset lapset?
Selkosuomeksi:
Miehellä on kaksi lasta, joista nuorin on nyt 10 vuotta. Hän haluaa asua erillään niin kauan että hänen lapsensa ovat aikuisia. Suostuuko joku nainen tuollaiseen?
Ap
Luulin ettei tuollaisia miehiä edes ole! Silloin, kun deittailin jokaikinen mies olisi muuttanut yhteen jo melkeinpä ekojen treffien jälkeen. Minullakin on lapsia enkä enempää halua. Miksi siis muuttaa yhteen tai mennä naimisiin? Olisi ihanaa löytää mies, jolle kävisi asua erillään.
En enää tässä iässä jaksa mukautua toisen ihmisen tapoihin tai alkaa leikkiä pikkuvaimoa. Haluan välillä olla rauhassa omassa siistissä kodissani vaikkapa kirjaa lukien tai kotitöitä tehden. Olisi kyllä ihana myös seurustella ja käydä vaikkapa lenkillä ja festareilla yhdessä. Voisi myös yökyläillä toistemme luona. Mutta asunnon myyminen, yhteisen etsiminen, lasten ja lastenlasten kyläilyt uusioperhekuvioineen ei kyllä innosta vähääkään. Valitettavasti miehet haluaa itselleen emännän ja kodinhengettären eikä tyttöystävää, joten jään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin suostuisi, jos mies olisi rakastava ja huomioon ottava mua kohtaan. Säästyt monenlaiselta säätämiseltä, mitä uusperheissä usein on. Eikä sitä tiedä, voihan hän muuttaa mielensä aiemminkin. Mutta jos tunnet itsesi täysin ulkopuoliseksi, älä jää turhaan odottelemaan.
Niinpä. Mietin siltä kannalta, että kannattaako tällaisen miehen takia erota?
ap
Tiedät itse sen kaikkein parhaiten. Jos tunnet olosi rauhalliseksi ja rakastetuksi kun olette erossa, älä eroa mutta jos epävarmuus kalvaa, suhde ei ole ehkä sitä mitä haluat. Oikean rakkauden tunnistaa kyllä. Älä ainakaan painosta, se voi pelottaa miehen pois luotasi.
Lähinnä mietin ikäeroa: mies on minua viisi vuotta vanhempi ja se on mielestäni vähän lii
Nyt et taida oikein itsekään tietää, mikä se ongelma on 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin suostuisi, jos mies olisi rakastava ja huomioon ottava mua kohtaan. Säästyt monenlaiselta säätämiseltä, mitä uusperheissä usein on. Eikä sitä tiedä, voihan hän muuttaa mielensä aiemminkin. Mutta jos tunnet itsesi täysin ulkopuoliseksi, älä jää turhaan odottelemaan.
Niinpä. Mietin siltä kannalta, että kannattaako tällaisen miehen takia erota?
ap
Tiedät itse sen kaikkein parhaiten. Jos tunnet olosi rauhalliseksi ja rakastetuksi kun olette erossa, älä eroa mutta jos epävarmuus kalvaa, suhde ei ole ehkä sitä mitä haluat. Oikean rakkauden tunnistaa kyllä. Älä ainakaan painosta, se voi pelottaa miehen pois luotasi.
Lähinnä mietin ikäeroa: mies on minua vi
Ongelmia/ kysymyksiä on useita.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuuko mies erillään sinusta vaimonsa kanssa vai yksin? Ei olisi minun juttu vaikka asuisi yksinkin, mutta jos vaimonsa kanssa niin vielä pahempi. Eli en suostuisi, mutta toisaalta en myöskään varattuna alkaisi suhteeseen toisen varatun kanssa.
ap
Miksi haluat rikkoa perheesi? ajattele lapsiasi. ei ole lapsille helppo sopeutua jos asutte saman katon alla, vieras aikuinen ja kaksi vierasta lasta, onko se vieras mies kaiken arvoinen... ei halua perhe elämää kanssasi vaan vaki panon. mitä saat tästä suhteesta? ei ne sinun lapsesikaan varmasti kovin iloisena suhtautuisi uuteen ukkoon kun tajuavat että oma perhe hajosi tämän takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Toivottavasti häpeät.
ap