olen lähdössä illalla baariin, varatut naiset voitte pysyä kotonanne niin ei tarvitse tuhlata teihin silmäpelienergiaa
Kommentit (24)
Ei mua haittaa vaikka pelaisit kaikenlaiset pelit mun kanssa. Olen varattu mut mennään sun luo.
Varatut voisivat omaksua tavan näyttää päänsä korkeudella V-merkkiä. Sinkut tietäisivät kiertää kaukaa..
Mitä ihmettä? Varatuthan on niitä helpoimpia aina.
Et olisi noi ripustuva, jos pidettäis vaan vähän lystiä..
Varattu myös, mutta seikkailunHALUINEN
Vierailija kirjoitti:
Kerro mihin baariin.
Rossoon
Ap
Vartut ovat niitä kokeneimpia sängyssä, joten kannattaa sekin kortti kääntää.
Olen ihan neiti-ihminen, usko tai älä!😉
Ei silmän räpsytys juuri energiaa vaadi joten se siitä!😁
Varatut ovat taitavimpia, heillä on ehkäisy kunnossa. Jos ehkäisy pettää, puoliso on oletusarvoisesti isä ja elättäjä. Tautivaarakin on pienempi. Puolisoonsa kyllästynyt rouva on halukas vaikka mihin. Älä rajaa parhaita pois.
Jaa ne iso tissit on tänään pois listalta.
Ap hei, ime kuluttaa, me tullaan ja pannaan ketä halutaan
Vierailija kirjoitti:
Varatut ovat taitavimpia, heillä on ehkäisy kunnossa. Jos ehkäisy pettää, puoliso on oletusarvoisesti isä ja elättäjä. Tautivaarakin on pienempi. Puolisoonsa kyllästynyt rouva on halukas vaikka mihin. Älä rajaa parhaita pois.
Sulla itsesuojeluvaisto nolla ,saattaa napsahtaa kullisi väärään varattuun ja sitten soikin luotienlaulu oletko miettinyt sitä?
Mua huvittaa kaikki varatut miehet ja naiset. Onnettomat yrittävät vielä markkina-arvoaan testata baareissa.
Nähdään Rossossa siis.
Tv. Tänään vapaa ilta vaimo.
Varatuthan sieltä baarista todennäköisemmin tarttuvat mukaan kuin sinkut. Näin ainakin omalla kohdallani aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tissien koolla väliä, jos on d:t kuin mulla, nii voinko tulla, kiltti, vaikka oon varattu? Pus
Et voi tulla XL-kokosen mahas kanssa.
Varatut naiset parhaita, ovat niin munan tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tissien koolla väliä, jos on d:t kuin mulla, nii voinko tulla, kiltti, vaikka oon varattu? Pus
Et voi tulla XL-kokosen mahas kanssa.
Mutta sä voisit tulla mun XL määsulle, PUS..