koiran pyllypöpöt tarttuu ihmiseen sängyssä ja muutkin viirukset ja bakteeriot
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira ei nuku meillä sängyssä. Mutta saa mennä sinne välillä riehumaan päiväpeiton päälle. Ja kun koira on lähtenyt, ravistetaan aina se päiväpeitto,a
Yök, yök.
Minkäänlainen karvaotus EI KUULU ihmisasumuksiin!
Ihmisten levittämiä tauteja: flunssat, hepatiitit, aids, tarttuvat mikrobi-ihottumat ja syyhyt, mikrobiperäiset tulehdukset. Eläimistä ihmisiin tarttuvat on harvinaisia ja nekin voi siirtyä ihmisistä eläimiin kuten tämä viimeisin.
Ihminen on itse bakteerisäkki. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira ei nuku meillä sängyssä. Mutta saa mennä sinne välillä riehumaan päiväpeiton päälle. Ja kun koira on lähtenyt, ravistetaan aina se päiväpeitto,a
Yök, yök.
Jotkut miehet on karvaisia ja totta, sellaisessa elää enemmän pöpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustuskyky paranee.
No eikä. Siitä sairastuu.
Meillä on koira nukkunut sängyssä koko ajan eli kohta viisi vuotta ja minulla ei ole koko aikana ollut edes varsinaista flunssaa. Koira varmaan tottui sängyssä oleiluun, kun se on työpäivien ajan yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava ajatuskin. Yök. Sama pätee myös kissoihin. Nuolevat pe rseensä ja.. yök.
Kissat sentään pesevät aina itsensä. On puhtaita.
Ap on mustasukkainen kun lemmikit saa enemmän huomiota kuin hän. Eikä ole niin taitava kuin koira. Olisko narsku ellei peräti psykopaatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustuskyky paranee.
No eikä. Siitä sairastuu.
Meillä on koira nukkunut sängyssä koko ajan eli kohta viisi vuotta ja minulla ei ole koko aikana ollut edes varsinaista flunssaa. Koira varmaan tottui sängyssä oleiluun, kun se on työpäivien ajan yksin kotona.
Meilläkin kissat nukkuu sängyssä, jos tahtovat. Mullakaan ei ole ollut kunnon flunssaa koko aikana. Korkeintaan nuhaa ja yskää joskus.
Meillä pestään suihkulla tassut ulkoa tullessa ja pylly pestään, jos on tehnyt kakkostarpeensa!
Koirat syö myös löytämiään ihmisten ulosteita eli voit saada naamaasi myös lenkkiveetin pyllypöpöjä. Ja meillä oli niin muukaavaa. Oi jospa oisin saanut olla muukaanaa.
Ihmisen vastustuskyky pysyy kunnossa kun altistuu pöpöille. Ei ole ollut koskaan mitään ongelmia koirien kanssa nukkumisesta johtuen.
Ihan kuin koirat söis paskaa 24/7 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, yök.
Sinä et sitä päätä kuin oman asuntosi/ omien asuntojesi osalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin koirat söis paskaa 24/7 😂
Ne ovatkin ainoita elukoita jotka syövät pas kaa. Erittäin luonnotonta.
Vierailija kirjoitti:
Ja koirat syövät pas kaa ja sitten nuolevat ihmisten naamoja.
Sinä syöt paskaa levästi hymyillen ja nautit siitä!
En ole juuri koskaan sairas. Viimeksi oli jokin influenssa ennen koronaa, yli 5 vuotta sitten. Vatsatautia ei koskaan edes ulkomailla. Nukun koiran kanssa.
No täällä naposteltiin luonossa kiinisaatua rottaa. Kaikki niin LUONNONMUKAISTA!
Vierailija kirjoitti:
Onhan ihmisilläkin noita samoja mitä mainitsit.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pestään suihkulla tassut ulkoa tullessa ja pylly pestään, jos on tehnyt kakkostarpeensa!
PESTÄÄNKÖ TEILLÄ KOIRAN SUU JA HAMPAAT. SE PAS.A POIS?
SIIS EI PESTÄ TEILLÄ SITTEN.
Etsi itse, tuo pitää paikkansa. Sen suusta löytyy.
Koira ei putsaa sen tassuja itse (tarpeeksi usein) niin sen takia ei kannata päästää sänkyyn. Se kulkee kaikki pientareet läpi ja talsii paskaan. Peräreikä ei hinkkaa sänkyyn, mutta tassut osuu pakostakin siihen.