Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli nuorena kirous olla nätti ja hiljainen yhdistelmä

Vierailija
16.01.2025 |

Oliko muita? Ja siis en ees tajunnut murrosikäisenä että oon hyvännäköinen. Kaikki meni hukkaan...oli huono itsetunto ja pojat kiusasi

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetit hu0raus ajan. Et saanut munaa joka päivä. Sitäkö nyt kadut?

Vierailija
22/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä: pojat pilkkasivat, naiset kääntävät selkänsä ja miehet hakeutuvat iholle.

Ai kauhea. Nousi niskakarvat pystyyn noista muistoista, ja minä sentään olin räväkämmästä päästä. Mulla oli huononlainen äitisuhde, ja tuntui pahalta naisten ilkeys ja kylmyys. En osannut luottaa moneenkaan naiseen. Ihmettelen, missä aapeen vanhemmat olivat ja miksi kauniiden tyttöjen vanhemmat eivät ymmärrä tehdä näille selväksi, että heidän ulkonäkönsä herättää muiden huomion ja johtaa kaikenlaiseen käytökseen ja mitä sille kannattaa tehdä ja milloin on syytä soittaa kotiin ja milloin poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama tyynyyn ja pylly ylös. Selkä kaarelle. Saa tulla ääntäkin.

Tuon huomautuksen tekijä on salaa homppeli, siks se jauhaa asiaansa täällä...

Vierailija
24/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulle kävi: kaikki meni hukkaan. Etkö saanut viettää aikaa yksin, vai etkö löytänyt poikaystävää ja tehnyt lapsia? Tuskin kaikki vuodet meni täysin hukkaan. Nuoruuden kovimmat ihmiset ovat jo kuolleita. Heillä oli äänekäs lyhyt elämä.

Vierailija
25/25 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ollut tosiaan hyvä, jos vanhemmat olisivat osanneet ohjata ulkonäön kanssa elämiseen. Myöhemmin he ovat myöntäneet, etteivät halunneet ainakaan kehua, jotta en ylpistyisi. Sitä lyttäämistä tuli sitten kaikista muistakin suunnista, sukulaisia, luokan poikia ja myöhemmin työpaikan naisia myöten.