Miksi et liiku?
Kommentit (21)
Miksi pitäisi? Hyvin pärjää liikkumattakin.
Ei jaksa, ei kiinnosta. Enkä välttämättä edes halua naista elämääni.
Liikunhan minä, kohta 100 km/h tuolla moottoritiellä.
Vittuako se sulle kuuluu? Pidä huoli omista asioistasi.
Liike on lääke? Vttu mitä paskaa taas, miten vtussa sitä liikut kun selkä ja jalka paskana?
Vauvalla spämmääminen on kivempää sohvalla makoillen. Kohta lähden katsomaan missä kunnossa ladut on. Kivaa olla työttömänä niin ehtii urheilla.
Liikunhan, mutta en ihan joka päivä. Tälle viikolle on koossa jo salitreeni ja kahdet tanssitreenit ja ainakin toinen sali ja pilates on vielä viikon ohjelmassa.
Just liikuin apuvälineen kanssa vessaan ja takaisin sänkyyn. Vielä on suppeat mahdollisuudet ennenkuin varomisaika menee ja saa lisätä liikuntaa.
Just liikuttelin leikkauksesta toipuvaa jalkaani. Happy?
Ensi viikolla jälleen salille tauon jälkeen
Töissä tulee paljon askeleita ja välillä työmatkoissa hyötyliikuntaa. Vapaa-ajalla en tahdo saada aikaiseksi lähteä lenkille.
Itsellä tule ihan arkiliikuntaa riittävästi. En siihen harrastusta tarvitse.
Hoidan nyt pikkulapsia kotona ja kun palaan töihin, työmatkat 2km kuljen pyörällä tai kävellen. Työssäni olen myös paljon jalkeilla. Ennen tein tietokoneella työtä ja nyt kyllä nautin kun työssä ei tarvitse vain istua ja tuijottaa päätettä.
Tietenkään kaikilla ei ole näin onnellinen tilanne. Omia valintoita toki. Kun katsoimme asuntoa, katsoimme vain alle 5 km etäisyydellä työpaikastani, jotta pääsen töihin pyörällä.
Olen ihan saakelin laiska. Siis oikeasti ihan umpilaiska.
Urheilematta pärjää vaikka viikon. Syömättä ei päivääkään.
Aiemmin liikuin paljon. En saanut paljon mainostettuja endorfiineja, mutta olo oli tuhat kertaa parempi ja aikaansaavempi kuin nykyään.
Lapsen saanti romahdutti jaksamiseni. Heräilevän lapsen vuoksi en nuku öisin, ja se aika jonka aiemmin reippaana käytin kävelylenkkiin tms. menee nyt uupuneena sohvalla makaamiseen.
Tiedän, että liikunta lisäisi vireystilaa, mutta kierre on vaikea katkaista.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen selviää syömättä noin 2 kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen selviää syömättä noin 2 kk.
Minä puhuinkin itsestäni.
Ei jaksa.