Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättitutkimus: 75% suuryrityksistä pitää Petterin hallitusta uhkana Suomelle!

Vierailija
16.01.2025 |

Vastaajista vain reilu neljännes katsoi julkisen talouden etenevän kohti tasapainoa. Vielä viime vuonna tähän uskoi lähes 40 prosenttia vastaajista.

Valtion velkaantumisen katsoi olevan hallinnassa noin seitsemän prosenttia suuryrityksistä.

Kolme neljästä suuryrityksestä pitää poliittista johtamista merkittävänä epävarmuuden lähteenä. Yritykset olivat OP-ryhmän mukaan toiveikkaampia vielä vuosi sitten.

Tutkimuksen toteutti Nordic Institute of Business & Society -ajatushautomo viime vuoden syyslokakuussa. Kyselyyn osallistui noin 200 johtoryhmän jäsentä lähes 140:stä Suomessa toimivasta suuryrityksestä. Yrityksistä noin 70 prosenttia on juuriltaan suomalaisia ja loput ulkomaisten konsernien tytäryhtiöitä.

https://www.hs.fi/talous/art-2000010966503.html

Yllättyneitä ovat

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit sinäkin lihava mätisäkki töihin. Myy vaikka selluliittipersettäsi, kun et kuitenkaan muuhun kykene.

Vierailija
2/6 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noiden suuryritysten johtajien osaamisessa ja ymmärryksessä on vikana, kun minä mitätön ilman korkeakoulutusta olen ymmärtänyt Orpon "osaamisen" laadun jo useita vuosia sitten surkeaksi. Typeriä ihmisiä, kun ovat luulleet kissankultaa oikeaksi kullaksi.

Vierailija
4/6 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyl mää oon kauhia yllätyny. Talous o rigi - ei totel mua.

T:Petteri.

Vierailija
5/6 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkavastuu ois kova sana - hallituksen itsensä aiheuttama alamäki.

Kokoomus kannattaa silti veronmaksajien rahoituksella miljardirahoituksia lastensuojelu- ja vanhushoivayrityksille. Ei tällaiseen ole varaa mutta kun omista hillotolpista ei luovuta, otetaan heikoimmassa asemassa olevilta loputkin.

Vierailija
6/6 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli tietoon taas uusi konkurssi, pitkäikäinen firma. Sen verran pieni firma, ettei siitä lehtiuutista tule, mutta meidän yhteistyökumppaneista yksi parhaista, ammattitaitoista väkeä. Halvalla huonoa tekevät vievät projekteja. Nyt on ollut korjauksen alla useita kohteita, joissa talo on rakennettu alle 10 vuotta sitten. Terveisiä remppa-alalta, meillä on vielä toistaiseksi ollut töitä.