Suosikki säilykkeesi?
Kommentit (41)
Maissinjyvät, oliivit, amerikkalaiset herkkukurkku-viipaleet ja ananas. Näitä tulee ostettua eniten.
Mulle tulee heti mieleen kaksi valmisruokaa, josta toista ei enää valmisteta ja toista ei saa enää ainakaan meidän S-marketista (eikä oo muuallakaan tullut sattumalta vastaan). Ensimmäinen on Nutanana kasvispyörykät. Tein niistä usein ruokaa, jossa lisäsin joukkoon kasviksia ja maustoin kastiketta lisää ja tarjosin riisin kanssa. Toinen on Kedainu-merkkinen borssikeitto.
Mutta jatkuvasti käyttämiäni säilykkeitä ovat esim. oliivit, kaprikset, sardelli, tonnikala...
Järkisärki! Joskus kelpaa töihin evääksi, kun ideat ovat loppuneet :D
Pistaasitahna on hyvää vaikka croissantin välissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee heti mieleen kaksi valmisruokaa, josta toista ei enää valmisteta ja toista ei saa enää ainakaan meidän S-marketista (eikä oo muuallakaan tullut sattumalta vastaan). Ensimmäinen on Nutanana kasvispyörykät. Tein niistä usein ruokaa, jossa lisäsin joukkoon kasviksia ja maustoin kastiketta lisää ja tarjosin riisin kanssa. Toinen on Kedainu-merkkinen borssikeitto.
Mutta jatkuvasti käyttämiäni säilykkeitä ovat esim. oliivit, kaprikset, sardelli, tonnikala...
Nutana tuotteita saa Saksasta. Kävin työreissulla viime kesänä ja törmäsin noihin pyöryköihin ja siihen pähkinätahnaan, jota myydään myös purkissa. Mies diggaili noita ja on "itkeskellyt" niiden perään. Mä olen kauppiaille laittanut pyyntöjä, mutta ei ole maahantuojaa. Sitten kävi tuo vahinkotörmäys ja ostin useamman tölkin. :)
Kuivaamani mustikat ja itsetekemäni hapankaali
Päivittäin kuluu Royalin mietoja pepperoneja. - niitä joita ennen sai aina kaikkien kebab annosten kanssa, nykyään vain harvoista paikoista. Olen addikti.
Ranskalaiset hillot kuten Bonne Maman ja St. Dalfour.
Pizzanmakuinen makrilli, King Oscar.
Vierailija kirjoitti:
Kokoajan yhdyssanat omassa mehussaan ovat oma suosikkini.
Tarkoittanet yhdys sanat omassa mehussaan?
Xtra makrilli tomaattikastikkeessa, mutta sitä ei enää saa mistään. Toinen on Xtra kikherneet.
Päärynänpuolikkaat sokeriliemessä.
Loistava jälkiruoka, etenkin kun lisää oheen murennettua marenkia ja nutellaa.
Makrilli tomaattikastikkeessa
Pavut tomaattikastikkeessa
Tomaattipyree
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nutana tuotteita saa Saksasta. Kävin työreissulla viime kesänä ja törmäsin noihin pyöryköihin ja siihen pähkinätahnaan, jota myydään myös purkissa. Mies diggaili noita ja on "itkeskellyt" niiden perään. Mä olen kauppiaille laittanut pyyntöjä, mutta ei ole maahantuojaa. Sitten kävi tuo vahinkotörmäys ja ostin useamman tölkin. :)
Eikö mies voinut itse järjestää noita pyöryköitään?
Tomaattimurskaa ja jalapenoja käytän eniten