Itseinhosta ja vihasta
Inhoan itseäni. En kelpaa kenellekään. Elämä on pelkkää harmautta ja toivotonta taistelua päivästä toiseen. Yksi ihminen käytti minua hyväkseen, enkä pääse siitä yli. Pitäkää huoli omasta seksuaalisuudestanne, ei kannata leikkiä sen kanssa ja suostua kaikkeen mitä toinen pyytää, tai käskee rakkauden nimessä. Tämän kun olisin ymmärtänyt ennen suhteeseen ryhtymistä. Olen menettänyt kaiken oman typeryyteni takia.
Kommentit (5)
Elämässä voi sattua kaikenlaista, ikävääkin. Hyväksikäyttö ei ole sinun syysi. Olet elossa, selvisit ja nyt tiedät paremmin miten suojella itseäsi. Älä moiti itseäsi vaan lohduta, anna aikaa. Sinulla on oikeus hyvään elämään jonka saat tulevaisuudessa. Nokka pystyyn ja eteenpäin, tee itse oma elämäsi!
Vierailija kirjoitti:
Elämässä voi sattua kaikenlaista, ikävääkin. Hyväksikäyttö ei ole sinun syysi. Olet elossa, selvisit ja nyt tiedät paremmin miten suojella itseäsi. Älä moiti itseäsi vaan lohduta, anna aikaa. Sinulla on oikeus hyvään elämään jonka saat tulevaisuudessa. Nokka pystyyn ja eteenpäin, tee itse oma elämäsi!
Miten suojella itseäni? Olla yksin tässä paskassa lopun elämäni. Ei se ole elämää.
Onko tämäkin aihe taas niitä sexpovihaajan avautumisia?
Tälläkin palstalla on kuvottavaa lukea miten ihmiset suhtautuvat seksuaalisuuteen ja muihin ihmisiin. Ja samaa saa lukea julkisuudessa nykydeittailusta ja siitä miten monet hehkuttavat erilaisia perversioitaan. Tänä individualismin ja hedonismin aikana ei muiden arvostamisella tunnu olevan mitään merkitystä. On surullista miten muita kohdellaan ja miten moraalittomia tekoja puolustellaan jopa asiantuntijoiden taholta.