Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina ihastun varattuihin miehiin?

Vierailija
15.01.2025 |

Kai tämä on joku oma tunnelukko tai sitten vain upeimmat miehet ovat varattuja.

Mutta erosin viime keväänä, omasta tahdostani. En halua tällä hetkellä parisuhdetta.

Mutta eron jälkeen olen tavannut kaksi kiinnostavaa miestä, kummatkin työelämän kautta ja kummatkin varattuja. Joten tietysti mitään ei tapahdu.

Tämän lisäksi minusta on kiinnostunut viisi muuta miestä, kaikki sinkkuja. Joista yhdestäkään en ole itse kiinnostunut. Ihan kivoja ovat, mutta ei vain kiinnosta.

Onkohan tämä jotain sellaista, että (a) on turvallisempaa ihastua varattuun mieheen jonka kanssa ei voi tapahtua mitään joten ei ole mitään vaaraa sinkkuelämälleni josta nautin; (b) vai onko tosiaan niin, että upeimmat miehet ovat varattuja?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se kun se on kelvannut jollekin muullekin, niin sen täytyy olla hyvä.

Et ole sitten katsellut ympärillesi tai palstalta lukenut. Ei ne kaikki hyviä ole, niistä "kelvanneistakin" on voinut kuoriutua aika kelvoton aviomies. 🤔

Vierailija
42/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

b). Kyllä ne parhaimmat naisekin ovat varattuja.

Miten selität sen, että kun nämä varatut naiset sitten vapautuvat niin heistä tuleekin sysipaskoja yyhhoo naisia? Naisia jotka vievät vaikka toiselta naiselta miehen?

kyllä ne oli sysipaskoja jo porsiessaan

Kuten sun äitikin on kun tuollaisen sekasikiön tähän maailmaan toi muiden riesaksi.

Siat porsii, ei ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Raisa Cacciatore seksuaalisuuden portaat. Ymmärrät sitten itseäsi paremmin  ja enemmän.

Kuullostaa siltä, että

olet jämähtänyt sinne yhdelle portaalle. Jumissa?

tatkastele, että mille ja miksi?

Turvallista- niinkuin kirjoitit.

Miten tästä edetä. Ole utelias.

Vierailija
44/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista on, että miehille tuntuu olevan naisessa ehdottoman negatiivista, jos hän on ollut parisuhteissa siis useamnassa kuin yhdessä tai kahdessa. Äärimmäisen harva mues saattaisi sanoa, että on ni-in tyrvallista ihastua varattuun naiseen. 

Kun taas naisten kohdalla tilanne on monta kertaa lähes täysin päinvastainen. - Haukkumasana incelkin viittaa 99% miehiin. 

Luonnollisesti incel viittaa miehiin koska tarkoittaa juurikin miestä. Naisia, kuten esimerkiksi sinä kutsutaan nimellä femcel.

Annan tämän sinulle anteeksi sillä olet vain yksinkertainen nainen, eikä naisilta ole kohtuullista vaatia miehen kaltaista älykkyyttä.

Vierailija
45/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet horoperse.

Vierailija
46/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihastuminen mitään haittaa, vaan se voi haitata mitä teet sen jälkeen

No kyllä se minua haittaa, että ihastun johonkin jota en voi saada.

Et niin. Tiedät ettet voi saada. On turvallista ihastua sellaiseen.

Ihan oikeasti et vielä halua sitoutua. Pelaat tuollaista peliä mielessäsi. Se on Ihan eri juttu sitten, kun olet siinä vaiheessa, että uskallat ja haluat sitoutua ja siinä on sellainen ihminen, joka sopii sinun pirtaan. Ja siinä on vastakaikua. Se on ihan eri kuin nuo ihastumiset varattuihin ja sellaisen  asian takia uliseminen.

Näin itsekin ensisijaisesti ajattelen. Mutta sitten ajattelen, että ehkä se on vain tapa suojautua pettymyksiltä. Että entä jos oikeasti haluaisinkin jommankumman näistä miehistä, ihan koska ovat niin upeita, ja koska en voi saada niin lohduttaudun sillä että en edes haluaisi.

Vierailija
47/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

evoluutio on kehittänyt naisille perheenrikkojageenin.

kivikaudella parhaa luolat oli jo varattu ja perheenrikkojageenin omaavat naiset pääsivät lisääntymään parhaisiin luoliin ja kilttinaiset jäivät kyhjöttämään kuusen alle

Nykyään tuollaisista naisia kutsutaan ihan vain Rotkoiksi. Yh rotko.

Vierailija
48/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on käynyt samalla tavalla viime vuosina. En koskaan koskisi varattuun. Enkä edes ottaisi juuri eronnutta miestä. 

Tai ollenkaan miestä. Siihen varattuun on turvallista ihastua. 

Mutta eikö sinua haittaa olla ihastunut henkilöön jota et voi saada? Minua ainakin haittaa. 

Ei ollenkaan. Minulle riittää, että ihailen. Ei minun tarvitse häntä saada. 

Vierailija
49/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä varatuilla ei ole hakupäällä eikä tarvitse esittää mitään joten ovat luontevia jne. Plus varattu tiedettävästi ei voi olla täysin mätä kun joku on jo sen kanssa. 

Mutta aika moni kuitenkin vaihtaa lennossa, joten voi sanoa että on sinun tunnelukko kun et yritä vietellä niitä itsellesi.

Hyi tuo lennosta vaihtaminen. En ymmärrä kuka haluaa vietellä varatun miehen itselleen. Jos tämä ukko jättää silloisen naisen sinun takia, niin eikö aina ole se pelko perseessä, että se löytää taas kohta uuden johon sinut vaihtaa..

Vierailija
50/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Damged goods. Kiertopalkinto. Hyi yök.

Vierailija
51/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joten tietysti mitään ei tapahdu."

Miksei? Anna mennä vaan!

Jos olet siedettävän näköinen ja oloinen sekä hiukan helppo, homma lähtee lentoon.

Vierailija
52/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joten tietysti mitään ei tapahdu."

Miksei? Anna mennä vaan!

Jos olet siedettävän näköinen ja oloinen sekä hiukan helppo, homma lähtee lentoon.

Ei tulisi mieleenkään lähteä mihinkään tuollaiseen.

Vierailija
53/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että osa naisista yrittää iskeä juuri niitä varattuja miehiä pönkittääkseen itsetuntoaan... Täytyy kokeilla josko voittaisi sen nykyisen naisystävän. Minun miestä yritti baarissa kerran iskeä joku naikkonen. Mies kertoi hänelle, ettei kiinnosta koska on varattu. No tälle aka lle ei tämä syy kelvannut vaan oli jäänyt vääntämään asiasta ja lopulta oli haukkunut mieheni ho moksi kun ei nainen näytä kiinnostavan🤣 Että tällaisiakin säälittäviä tapauksia on...

Vierailija
54/61 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkalleen, toisesta näistä en ole ihan varma onko varattu. Kuten sanottu, en kehdannut tuijottaa liian tarkkaan sormia sormusten varalle ettei se näyttäisi omituiselta. Oikeassa kädessä oli sormus, mutta eikö kihlasormus ole yleensä vasemmassa?

Haluaa tavata uudestaan, mutta se voi olla ihan vain ammatillisesti. En itse ainakaan pidä siitä, jos joku heti olettaa mitään toisen sukupuolen suhteen että kyseessä olisi mikään muu kuin tuttavuus tai ammatillinen suhde.

Mutta ei, en pidä tästä tunteesta jossa olen ihan täpinöissäni ja mietin ja haaveilen jostakusta ihan kuin teininä, mikä on sinänsä ihana tunne mutta ei silloin kun sen tietää ettei se voi johtaa mihinkään.

Vierailija
55/61 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkalleen, toisesta näistä en ole ihan varma onko varattu. Kuten sanottu, en kehdannut tuijottaa liian tarkkaan sormia sormusten varalle ettei se näyttäisi omituiselta. Oikeassa kädessä oli sormus, mutta eikö kihlasormus ole yleensä vasemmassa?

Haluaa tavata uudestaan, mutta se voi olla ihan vain ammatillisesti. En itse ainakaan pidä siitä, jos joku heti olettaa mitään toisen sukupuolen suhteen että kyseessä olisi mikään muu kuin tuttavuus tai ammatillinen suhde.

Mutta ei, en pidä tästä tunteesta jossa olen ihan täpinöissäni ja mietin ja haaveilen jostakusta ihan kuin teininä, mikä on sinänsä ihana tunne mutta ei silloin kun sen tietää ettei se voi johtaa mihinkään.

No kun tapaatte uudestaan selvität onko se varattu vai ei. Sitten kun tieto on käsissäsi niin voit tehdä sen pohjalta seuraavat ratkaisut. Ethän vielä tiedä onko tämä ihastumisesi turhaa eikä johda mihinkään...

Vierailija
56/61 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun tapaatte uudestaan selvität onko se varattu vai ei. Sitten kun tieto on käsissäsi niin voit tehdä sen pohjalta seuraavat ratkaisut. Ethän vielä tiedä onko tämä ihastumisesi turha

Ei maininnut sanaakaan vaimostaan. Puhui nuoruuden tyttöystävästään ja tyttärestään, mutta on sen oloinen että oletan että on naimisissa eikä eronnut.

Vierailija
57/61 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkalleen, toisesta näistä en ole ihan varma onko varattu. Kuten sanottu, en kehdannut tuijottaa liian tarkkaan sormia sormusten varalle ettei se näyttäisi omituiselta. Oikeassa kädessä oli sormus, mutta eikö kihlasormus ole yleensä vasemmassa?"

Sormus oikeassa kädessä voi olla myös vihkisormus. Tiettävästi ainakin ortodoksit pitävät oikeassa kädessä...

Vierailija
58/61 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen nainen.

Perheen rikkoja.

Ensin rikoit omasi ja nyt haluaisit rikkoa jonkun toisen perheen. Viedä lapsilta isän ja toiselta naiselta miehen joka on hänelle rakkainta maailmassa.

Ihan normi yh Nainen sinä olet.

Kaikki kunnossa 👍

Tuo on se ero miesten ja naisten välillä. Mies ei koskaan koskisi varattuun naiseen.

Miehelle parisuhde on lähinnä pyhä asia. Niin oma kuin toistenkin. Naisilla on paha tapa miettiä vain alapäällään.

Älä nyt jauha paskaa. Todellakin on miehiä jotka koskee varattuun. Tollo pitää olla jos muuta väittää. Miehet ne sillä alapäällään ajattelee ja se on ihan fakta.

Miehet ne tosiaankin varattuja havittelee. Mikäs sen parempi tunne, kun viedä joltakin mieheltä hänen naisensa. Jahtaaminen on miehellä verissä. 

Vierailija
59/61 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista on, että miehille tuntuu olevan naisessa ehdottoman negatiivista, jos hän on ollut parisuhteissa siis useamnassa kuin yhdessä tai kahdessa. Äärimmäisen harva mues saattaisi sanoa, että on ni-in tyrvallista ihastua varattuun naiseen. 

Kun taas naisten kohdalla tilanne on monta kertaa lähes täysin päinvastainen. - Haukkumasana incelkin viittaa 99% miehiin. 

Mulla kelpaisi varattu nainen ihan hyvin. Olenhan itsekin varattu.

Vierailija
60/61 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne varatut miehet niin ihmeellisiä ole. Kaveri otti sellaisen ja oli niin rakastunut ja ylisti miestä maasta taivaisiin. Oli oikea jättipotti. Ihan samanlainen sohvaperuna siitäkin ukosta tullut kuin kaikki muutkin. Juo kaljaa ja piereskelee, lihonnut. Oikea syöttöporsas. Seksielämäkin lopahtanut. 

ota ne vaaleanpunaiset rillit nenältä ja palaa todellisuuteen.