Miksi aina ihastun varattuihin miehiin?
Kai tämä on joku oma tunnelukko tai sitten vain upeimmat miehet ovat varattuja.
Mutta erosin viime keväänä, omasta tahdostani. En halua tällä hetkellä parisuhdetta.
Mutta eron jälkeen olen tavannut kaksi kiinnostavaa miestä, kummatkin työelämän kautta ja kummatkin varattuja. Joten tietysti mitään ei tapahdu.
Tämän lisäksi minusta on kiinnostunut viisi muuta miestä, kaikki sinkkuja. Joista yhdestäkään en ole itse kiinnostunut. Ihan kivoja ovat, mutta ei vain kiinnosta.
Onkohan tämä jotain sellaista, että (a) on turvallisempaa ihastua varattuun mieheen jonka kanssa ei voi tapahtua mitään joten ei ole mitään vaaraa sinkkuelämälleni josta nautin; (b) vai onko tosiaan niin, että upeimmat miehet ovat varattuja?
Kommentit (61)
Todella vaikea sanoa Jorma mistä se johtuu. Mutta tsemppiä tulevaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihastuminen mitään haittaa, vaan se voi haitata mitä teet sen jälkeen
No kyllä se minua haittaa, että ihastun johonkin jota en voi saada.
Jos sulla on ymmärryksessä puutteita. Samaistat ne eksääsi, jota ikävöit.
Kaikki noin tekee koska parhaat ovat varattu
Yleensä varatuilla ei ole hakupäällä eikä tarvitse esittää mitään joten ovat luontevia jne. Plus varattu tiedettävästi ei voi olla täysin mätä kun joku on jo sen kanssa.
Mutta aika moni kuitenkin vaihtaa lennossa, joten voi sanoa että on sinun tunnelukko kun et yritä vietellä niitä itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on ymmärryksessä puutteita. Samaistat ne eksääsi, jota ikävöit.
No kun nimenomaan en ikävöi eksääni. Minä otin eron. Eksä ikävöi minua, viestittelee toistuvasti ja kaipaa.
Ja nämä joihin olen ihastunut ovat nimenomaan juuri hyvin erilaisia eksästäni. Tosin niin ovat kaikki nuo miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se minua haittaa, että ihastun johonkin jota en voi saada.
Ihastuminen ei ole tahdon alainen asia. Ne jatkotoimenpiteet ovat. Älä siis murehdi
Vierailija kirjoitti:
Yleensä varatuilla ei ole hakupäällä eikä tarvitse esittää mitään joten ovat luontevia jne. Plus varattu tiedettävästi ei voi olla täysin mätä kun joku on jo sen kanssa.
Mutta aika moni kuitenkin vaihtaa lennossa, joten voi sanoa että on sinun tunnelukko kun et yritä vietellä niitä itsellesi.
No ihan oman itseni vuoksi en ryhdy havittelemaan jotakuta joka on varattu. Ja olisi karmeaa, jos jompikumpi noista vaikka jättäisi naisystävänsä vuokseni ja haluaisi kanssani suhdetta! Kummatkin olisivat ihania sellaiseen kevyeen tapailuun.
Musta ei ole kiinnostunut yksikään mies parisuhdemielessä eikä kyllä muutenkaan ole kauheasti kiinnostuneita ollut. Enkä kyllä oikeastaan halua parisuhdetta ainakaan tällä hetkellä. Seksisuhde mulla on varatun miehen kanssa ja se riittää tällä hetkellä.
Se on kumma miten asiat kasautuu.Monen parisuhteessa elävän miehen on helpompi löytää itselleen uudi lumppani kuin monen tavallisen kunnollisen ja mukavan miehen, jos leviää tieto, että ovat kuitenkin ennättäneet elää sinkkuna, mitä kauemmin niin kärjistäen sen pahempi.
Molemmat vaihtoehdot voi pitää paikkansa. Jos tuo varattuihin ihastuminen on joku pidempiaikainen kaava, sitten pitäisin ensimmäistä vaihtoehtoa todennäköisenä.
Minulla on käynyt samalla tavalla viime vuosina. En koskaan koskisi varattuun. Enkä edes ottaisi juuri eronnutta miestä.
Tai ollenkaan miestä. Siihen varattuun on turvallista ihastua.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat vaihtoehdot voi pitää paikkansa. Jos tuo varattuihin ihastuminen on joku pidempiaikainen kaava, sitten pitäisin ensimmäistä vaihtoehtoa todennäköisenä.
Ei tämä ole, ihan vasta eron jälkeen tapahtuneet nämä ihastumiset. Ja omituista on, että kummatkin ihastumiset ovat tapahtuneet tapaamisissa, joiden on pitänyt olla vain työhön liittyviä ilman mitään muuta. Siis että on mennyt lounaalle tai kahville jonkun työkuvioista tutun kanssa. Kummassakaan tapauksessa tarkoituksena ei ole ollut muu kuin työasioista keskustelu ja silti kahdessa näistä olen ihastunut kun mies on niin upea. Joten siinä vaiheessa ruvennut miettimään, onko kyseinen mies varattu. Ja sitten toisella huomannut sormuksen (kai, en ole edes ihan varma, sillä en kehdannut tuijottaa käsiä) ja toisella ei sormusta, on eronnut mutta seurustelee.
Samalla yritän vähän jopa vältellä näitä minua tavoittelevia sinkkuja sillä tällä hetkellä elämääni ei mahdu parisuhdetta. Paitsi ehkä jos mies olisi tosi ihana. Kuten näissä kahdessa tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käynyt samalla tavalla viime vuosina. En koskaan koskisi varattuun. Enkä edes ottaisi juuri eronnutta miestä.
Tai ollenkaan miestä. Siihen varattuun on turvallista ihastua.
Mutta eikö sinua haittaa olla ihastunut henkilöön jota et voi saada? Minua ainakin haittaa.
Kummallista on, että miehille tuntuu olevan naisessa ehdottoman negatiivista, jos hän on ollut parisuhteissa siis useamnassa kuin yhdessä tai kahdessa. Äärimmäisen harva mues saattaisi sanoa, että on ni-in tyrvallista ihastua varattuun naiseen.
Kun taas naisten kohdalla tilanne on monta kertaa lähes täysin päinvastainen. - Haukkumasana incelkin viittaa 99% miehiin.
Tyypillinen nainen.
Perheen rikkoja.
Ensin rikoit omasi ja nyt haluaisit rikkoa jonkun toisen perheen. Viedä lapsilta isän ja toiselta naiselta miehen joka on hänelle rakkainta maailmassa.
Ihan normi yh Nainen sinä olet.
Kaikki kunnossa 👍
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen.
Perheen rikkoja.
Ensin rikoit omasi ja nyt haluaisit rikkoa jonkun toisen perheen. Viedä lapsilta isän ja toiselta naiselta miehen joka on hänelle rakkainta maailmassa.
Ihan normi yh Nainen sinä olet.
Kaikki kunnossa 👍
Noin tyhmän ihmisen olisi parempi olla hiljaa.
Nelikymppisistä miehistä taitaa ainakin 70 % olla varattuja, joten onko ihme, jos eron jälkeen nainen sattuu varattuun ihastumaan? Todennäköisempää kuin ei-varattuun ihastuminen.