Mikä vaivaa työkaveria, joka...
... toisaalta antaa sinusta ylistävää palautetta ylemmille tahoille, mutta joskus työntää puukkoa kylkeen vähättelemällä suorituksiasi sinulle suoraan päin naamaa?
Jokin burnoutia lähestyvä narsistinalku?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Av-palstan mukaan on siis ihan ok, jos väsynyt ja stressaantunut työkaveri vähättelee ap:n työsuorituksia ja osaamista ja mielialanvaihteluissaan voi sanoa mitä tahansa. Kokemuksesta tiedän että ei ole kivaa eikä asiallista. Sitä rupeaa pelkäämään millä päällä se työkaveri tänään on. Itse lähdin tuollaisesta työyhteisöstä.
Ei. Kysyttiin mikä työkaverilla on. Aloittaja vastasi itse omaan kysymykseensä. Asia on todettu. Vaikea löytää täältä viestejä, joissa hyväksytään tökerö käytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Työkaveri siis on totaalisen kyllästynyt omiin hommiinsa ja haluaisi sälyttää ne kaikki jollekulle muulle. Hän etsii jatkuvasti uutta työtä. Hänellä on monen vuoden kokemus työstänsä ja minä olen tullut vasta 2kk sitten taloon. En millään pysty omaksumaan sitä kaikkea lyhyessä ajassa, etenkään kun aikaa ei ole yhtään opiskeluun, pitää vain tehdä kulloinkin tapetilla olevaa asiaa. Kummallista että selkeästi tuntuu vaativan, että pystyisin samaan kuin hän. On huonoissa väleissä muiden työkavereiden kanssa, aina valittamassa ja vaatimassa arvostusta itselleen. Jatkuvasti stressaantunut ja kiukkuinen.
Niin. Siinähän se vastaus tulikin. Hän on väsynyt ja kiukkuinen. Se sitä vaivaa.
Ja se oikeuttaa hänet käyttäytymään huonosti työpaikalla?
Kirjoitinko niin? Kysyit mikä työkaveria vaivaa ja siihen vastasin.
Anna paskan olla... Mulkku on mulkku.
Av-palstan mukaan on siis ihan ok, jos väsynyt ja stressaantunut työkaveri vähättelee ap:n työsuorituksia ja osaamista ja mielialanvaihteluissaan voi sanoa mitä tahansa. Kokemuksesta tiedän että ei ole kivaa eikä asiallista. Sitä rupeaa pelkäämään millä päällä se työkaveri tänään on. Itse lähdin tuollaisesta työyhteisöstä.