Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lundia kirjahyllystä.... Onko sinulla?

Vierailija
15.01.2025 |

Mietinnässä kirjahyllyn osto.

Onko Lundia hyvä? Ja onko tyyliin isältä pojalle, että oikeasti kestää?

Tykkään siitä tyylistä mutta on aika kallista ostaa

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja on paras. Ollut käytössä jo 50 v. Kyllä kestää. 

22/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin ja harmi, etä et laittanut tätä aloitustasi puoli vuotta sitten. Olisit saanut multa 3 metriä täyskorkeaa Lundiaa hyllylevyineen ihan ilmaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen haaveillut pitkään Boknäsin hyllyistä, mutta tyyristä on. Täytyykin tutustua tuohon Lundiaan myös, jos ovat hyvälaatuisia.

Boknäsiä löytyy myös Tori.fistä, samoin joskus Billnäsiäkin.

Vierailija
25/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla kuuminta hottia nykyään.

Senkö mukaan pitää sisustaa? Kirjahyllyt ei taida olla kuuminta hottia enää lainkaan, mutta onneksi niitä yleensä on sellaisissa kodeissa joita jotenkin voin katsoa ihastellen. 

Vierailija
26/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nämä vanhemmat lundiat on hyviä. Hyllyt ei kieroudu vaan ovat suoria, vaikka painoa on runsaasti. Meillä on 12 lundia hyllyä. Varastossa on käytävällä. Ovat siistejä täyspuuta.

Kierrätyskeskuksessa myyvät ja on toinenkin aika samalla tekniikalla tehty malli. Minusta ne ovat kierrätyksessä aika kalliita, mutta se on suhteellista. Kokeile jos torin kautta löydät.

On hyvä ostos.

Vierailija
27/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen haaveillut pitkään Boknäsin hyllyistä, mutta tyyristä on. Täytyykin tutustua tuohon Lundiaan myös, jos ovat hyvälaatuisia.

Ne on upeita. Ajattelin että teetän itselleni kun muutetaan isompaan kotiin. 

Vierailija
28/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean hylly voi olla kauniimpi 10 metrin päästä katsottuna, mutta täyttä roskaa. Aitoa puuta ei mikään muu voita. Itse olen kerännyt Lundiaa 50 v, koska meillä on paljon kirjoja, LP-levyjä yms. Ei varmastikaan maailman kaunein hylly, mutta kestävän kehityksen mukainen. 

Vierailija
29/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikealla on Billy ja sekin on hyvä .

Vierailija
30/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kestää, itellä autotallissa 60-luvulla ostettua Lundiaa. Mutta eihän se fiksu kirjahylly ole, auki joka seinältään.

Vierailija
32/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digikirjoja en halua lukea. Olen joskus yrittänyt, mutta haluan sen oikean kirjan käteeni. Kalliita ovat, mutta hyvästä kannattaa maksaa. Kirjailijoiden tulojen vähentämiseksi ja ryöväämiseksi ne digikorjat on tehty. Kustantaja ja kauppa ryöväävät kaiken. 

Vierailija
33/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kestää, itellä autotallissa 60-luvulla ostettua Lundiaa. Mutta eihän se fiksu kirjahylly ole, auki joka seinältään.

No sehän riippuu ihan siitä miten sen kokoat, laitatko tikkaisiin välilevyt ja ostatko ovet.

34/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos hommaat siihen umpipäätyjä ja/tai kaapinovia. Mulla on ollut molempia, tällä hetkellä vain kaapinovia. 

Vierailija
35/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin lundiaa ilmaiseksi yhden tutun muuttaessa. Ei vaan oo mun hylly, en tykännyt yhtään. Meni sitten työkaverille, joka taas oli/on aivan innoissaan.

Joo, kesti paljon tavaraa, mut mä en vaan tykännyt.

Vierailija
36/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten muuten todella ruma kapistus. Näyttää ihan varastohyllyltä.

Vierailija
37/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikean hylly toimii, jos on paljon pikkusälää, jotka Lundiassa voisi tippua raoista.

Vierailija
38/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on, vuosikymmeniä vanha. Hyvä, mutta, on melkoinen pölynkerääjä. Joka vuosi pitäisi kaikki imuroida. Toinenkin kirjahylly on, alaosa umpiovin, yläosa lasiovin. Toimii myös muunlaiseen säilytykseen, kuten elokuvat, valokuvat jne.

Vierailija
39/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestääkö tuo edes foilokokoisten kirjojen painoa tai edes paksuja romaaneja joka hylkyvälillä?

Vierailija
40/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestääkö tuo edes foilokokoisten kirjojen painoa tai edes paksuja romaaneja joka hylkyvälillä?

Ikean mukaan yksi hylly kestää 35 kiloa painoa. taipuvat kyllä paljon paljon alhaisimmissa painoissa, eli eivät kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi