Suosittele kesäreissulle jotain Euroopan järvi- tai merenrantakohdetta
Lentoaika mielellään max. 4 h. Italian järvialue tuttu entuudestaan.
Kommentit (52)
Kreikan Parga. Kreikassa paljon upeita kohteita mut itse suosittelen Pargaa joka on merenrannalla. Laivalla pääsee sukeltamaan turkoosiin mereen ja luoliin sekä lähistön saarille ja laguuneihin. Pargassa myös pieni vesiputous ja lähellä ihana Acheron -joki.
Kotorin lahti Montenegrossa tai Puolan Sopot.
Vierailija kirjoitti:
Bled -järvi Sloveniassa.
Tää on hieno. Mutta en tiedä, pitkäksikö aikaa siellä riittää tekemistä. Ljubjana on toki suhteellisen lähellä.
Gardajärvi tai Comojärvi. Maisemat upeat ja hyvää ruokaa sekä vino tintoa.
Pohjois-Norja, jäämeren rannalla.
Bodensee ja siellä Konstanz. Kaunis paikka, paljon tekemistä, lento Zürichiin ei kestä kauan.
Vierailija kirjoitti:
Kreikan Parga. Kreikassa paljon upeita kohteita mut itse suosittelen Pargaa joka on merenrannalla. Laivalla pääsee sukeltamaan turkoosiin mereen ja luoliin sekä lähistön saarille ja laguuneihin. Pargassa myös pieni vesiputous ja lähellä ihana Acheron -joki.
Pargan paras puoli on että sieltä pääsee helposti ajelemaan tai seilaamaan muualle. Makuasioita, mutta mulle Parga oli se ihan kaikista tylsin paikka Kreikassa missä oon ollut.
En tiedä onko aloittajalla mielessä autoloma, vai haluaako mennä lentäen ja vuokra-autolla vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pargan paras puoli on että sieltä pääsee helposti ajelemaan tai seilaamaan muualle. Makuasioita, mutta mulle Parga oli se ihan kaikista tylsin paikka Kreikassa missä oon ollut.
En tiedä onko aloittajalla mielessä autoloma, vai haluaako mennä lentäen ja vuokra-autolla vai mitä?
Eikun joo, lukihan tuossa että lentoaika max 4h, hyvä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja neljässä tunnissa pääsee kaikkialle Kreikkaan, jos aurinkoloma kiinnostaa. Tietty muuallekin.
Balaton ja Tanskan länsirannikko.
Vierailija kirjoitti:
Gardajärvi tai Comojärvi. Maisemat upeat ja hyvää ruokaa sekä vino tintoa.
Liikaa turisteja, kallista. Kaunista kyllä
Vino tintoa juodaan Espanjassa ja vino rossoa Italiassa...
Menisin Normandian rannikolle. Lento Pariisiin ja siitä junalla tai vuokra-autolla. Ihanaa seutua :)
Kroatia Split