Näin äidin raivoamassa 5 v lapselle
Hän huusi myös minulle kun sanoin asiasta.. huusi niin kovaa kuin keuhkoista lähti ja keskellä kaupunkia.
Kommentit (21)
Mitä itse tekisit tilanteessa ja pitäisikö tehdä lasu?
Tämä on kyllä kamalaa ja tekee olon tosi voimattomaksi. Et tiedä ilmeisesti perheestä mitään, joten miten ajattelit tekeväsi ilmoituksen?
Joskus täällä vauvalla on huomattu, että moni äiti kokee tuon aivan "normaaliksi."
Vierailija kirjoitti:
Jäi huoli lapsesta.. pitäisikö tehdä joku ilmoitus tästä.
Onhan sitä itselläkin joskus hermo mennyt mutta tuo oli jo hurjaa käytöstä. Etsitään vikoja lapsesta jotta saa purkaa vihaansa. Aivan sairasta käytöstä oli ja pisti lapsen hitauden syyksi vaikka lapsi tuli kiltisti perässä, pää maassa ja itkien.. vaikutti aika empatiakyvyttömältä äidin käytös eikä mitään itsekontrollia..
se pitää kunnon kuri ja järjestys opettaa noille pennuille pienestä pitäen! mikä ihmeen huoli. itse en sääli tippaakaan noita pentuja jos mammat vähä huutaa.
Sä et tiedä tilannetta, näet vaan sen pienen hetken.
Ikävältä toki kuulostaa, mutta miten edes teet lasun ventovieraasta ihmisestä?
Olet lapseeton. Näit yhden minuutin toisen ihmisen elämästä, ja päätit tehdä siitä paskemman, haukkumalla valmiiksi väsynyttä äitiä. Ja nyt vielä lasu perään?
Mistä ap tietää, että lapsi oli 5 v ?
Kuvitteletko että tuo 5- vuotta on vielä mitään?? 12 vuotta samaa toiminnanohjausta, ja lasten asennehan on se että hohhoijaa taasko pitää siivota omat jäljet tai ottaa turhat monisteet repusta.
Kun lapsi on 10v se sanoo, että älä mutsi ragee ja kun se on 15v äiti saa turpaan, jos alkaa ragee.
Semmoista on yh kasvatus.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä itselläkin joskus hermo mennyt mutta tuo oli jo hurjaa käytöstä. Etsitään vikoja lapsesta jotta saa purkaa vihaansa. Aivan sairasta käytöstä oli ja pisti lapsen hitauden syyksi vaikka lapsi tuli kiltisti perässä, pää maassa ja itkien.. vaikutti aika empatiakyvyttömältä äidin käytös eikä mitään itsekontrollia..
Ei täällä välitetä. Täällä vallitsee kulttuuri, että äiti on aina pyhä ja äitiä ei saa arvostella, kun äitiys on niin vaikeaa. Täällä on myös äitejä, joille ei pitäisi antaa lapsia. Tällaista se vaan on, "Itke, itke".
No voi hellanduudelis. Ihanko äiditkin ovat tuntevia ihmisiä? Teetkö ilmoituksen kun lapsi huutaa äidille 15 kertaa päivässä?
Itselläni ei ole mitään tarvetta painaa muita naisia alaspäin. Kannustan ja tsemppaan.
Itse olisin tehnyt välittömästi huoli-ilmoituksen tai nostanut äitiä kohtaan ellaisen metelin että poliisi olisi tullut paikalle. Olisin myös soittanut sosiaalipäivystykseen ja vaikka seurannut naista tai pyytänyt vartijan paikalle selvittämään tilannetta jos tilanne olisi tapahtunut esim kauppakeskuksessa. Nyt lapsi jäi heitteille ja on täysin voimaton tuota raivohullua sekopäätä kohtaan. Toivottavasti pääsee pois ja joku muu on aloittajaa rohkeampi.
Ton ikäiset esimerkiksi purkaa omaa pahaa oloaan, jos eskassa on jätetty ulkopuolelle saattavat vaikka potkaista yms.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin tehnyt välittömästi huoli-ilmoituksen tai nostanut äitiä kohtaan ellaisen metelin että poliisi olisi tullut paikalle. Olisin myös soittanut sosiaalipäivystykseen ja vaikka seurannut naista tai pyytänyt vartijan paikalle selvittämään tilannetta jos tilanne olisi tapahtunut esim kauppakeskuksessa. Nyt lapsi jäi heitteille ja on täysin voimaton tuota raivohullua sekopäätä kohtaan. Toivottavasti pääsee pois ja joku muu on aloittajaa rohkeampi.
Olet itse raivohullu. Kerrankin joku pitää kuria kakaralleen ja sivullinen vetää kilarit siitä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse raivohullu. Kerrankin joku pitää kuria kakaralleen ja sivullinen vetää kilarit siitä???
Tämä. Jo on aikoihin eletty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinulla on aika erikoinen käsitys kurista
Joo. Voi vee. Kyllä sillä, joka on ulospusertanut epäkelvon sikiön, on täysi oikeus pistää p-sehedelmäänsä kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Ton ikäiset esimerkiksi purkaa omaa pahaa oloaan, jos eskassa on jätetty ulkopuolelle saattavat vaikka potkaista yms.
Eskassa? XDD Voi jumalauta mitä kieltä. Oliko vielä kuukki ja viikki mukana känkkyä mankumassa?