Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu, että miehet pelkää seksuaalisuuttani, joka minusta huokuu

Vierailija
15.01.2025 |

En ole ikinä pukeutunut avonaisiin tai yli pieniin vaatteisiin, mutta tiedostan kyllä, että minulla on keskivertoa parempi vartalo. Sain siitä kehuja jo alle teini-ikäisenä. Niitä tuli niin nais kuin miespuolisiltakin. Miesmarkkinoilla on vaan ollut kuitenkin kummallista. 2 pitkää suhdetta takana ja pari n.kuukauden mittaista.. Ensimmäisessä pitkässä mies ilmeni täysin estoiseksi. Seksiä meillä ei ollut alun räpeltämisen jälkeen ollenkaan. Toisella kertaa ajattelin, että otan niin kokeneen miehen, että hän ei pelkää naisia millään tasolla. Tapasinkin miehen, joka sanoi minun olevan eroottisimman näköinen nainen, mitä hän oli koskaan tavannut. No, nuoresta 30 vuoden iästä huolimatta mies kärsi yllättäen potenssiongelmista. Minulle hän väitti, että ne johtuivat minun "ahnaasta" asenteesta kaikkeen hyväilyyn ja seksiin. Vaikea vähän uskoa, tai sitten naiset ovat vaan yleensä kylmiä tai jotain vastaavaa. Lopulta tämäkin suhde kaatui seksittömyyteen. Mies ei vaan halunnut, että edes halaan häntä,  koska se kuulemma aiheutti ahdistusta hänen kykenemättömyydestään tyydyttää minut. Siis miehet, Vastatkaa ihan rehellisesti, että haluatteko te pohjimmiltaan lahnan, joka ei puhu kiusoittelevia, eikä pussaa myöskään? En vaan ole tavannut vielä eläessäni yhtään oikeasti halukasta miestä. Ja tarkoitan tällä sitä, että seksi olisi muutakin kuin naisen kääntö selälleen ja pari työntöä ja se siitä. Katsotaan ehkä viikon päästä taas seuraavan kerran...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit väärät miehet ja roikuit suhteissa pitkään. Miehissä on eroja .

Vierailija
42/44 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla voi olla liian suuri kuva itsestään. Itse kaihtaisin. Niitä liian pieniin vaatteisiin ja tyrkkyhepeneisiin olevia naisia on kotona. Harvoin tosin. Aloittaja sanoissaan on seksin jumalatar. Niin se ei oikeasti mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap jo vihdoinkin kertoa lisää siitä huokuvasta seksuaalisuudestaan?

Vierailija
44/44 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hukkuminen saa jo ajatuksena housuni pullistumaan. Jaa meille tämä ylimaalinen huoku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän