Minusta tuntuu, että miehet pelkää seksuaalisuuttani, joka minusta huokuu
En ole ikinä pukeutunut avonaisiin tai yli pieniin vaatteisiin, mutta tiedostan kyllä, että minulla on keskivertoa parempi vartalo. Sain siitä kehuja jo alle teini-ikäisenä. Niitä tuli niin nais kuin miespuolisiltakin. Miesmarkkinoilla on vaan ollut kuitenkin kummallista. 2 pitkää suhdetta takana ja pari n.kuukauden mittaista.. Ensimmäisessä pitkässä mies ilmeni täysin estoiseksi. Seksiä meillä ei ollut alun räpeltämisen jälkeen ollenkaan. Toisella kertaa ajattelin, että otan niin kokeneen miehen, että hän ei pelkää naisia millään tasolla. Tapasinkin miehen, joka sanoi minun olevan eroottisimman näköinen nainen, mitä hän oli koskaan tavannut. No, nuoresta 30 vuoden iästä huolimatta mies kärsi yllättäen potenssiongelmista. Minulle hän väitti, että ne johtuivat minun "ahnaasta" asenteesta kaikkeen hyväilyyn ja seksiin. Vaikea vähän uskoa, tai sitten naiset ovat vaan yleensä kylmiä tai jotain vastaavaa. Lopulta tämäkin suhde kaatui seksittömyyteen. Mies ei vaan halunnut, että edes halaan häntä, koska se kuulemma aiheutti ahdistusta hänen kykenemättömyydestään tyydyttää minut. Siis miehet, Vastatkaa ihan rehellisesti, että haluatteko te pohjimmiltaan lahnan, joka ei puhu kiusoittelevia, eikä pussaa myöskään? En vaan ole tavannut vielä eläessäni yhtään oikeasti halukasta miestä. Ja tarkoitan tällä sitä, että seksi olisi muutakin kuin naisen kääntö selälleen ja pari työntöä ja se siitä. Katsotaan ehkä viikon päästä taas seuraavan kerran...
Kommentit (44)
Moni mies kyllä todella tuntuu kokevan luontevampana sen, että nainen on paskajäykkänä ja ahdistunut eikä oikeasti edes halua seksiä. Silloin miehen tuntuu olevan helpompaa edetä. Eivätkä monet tosiaan osaa edes lukea elekielestä, haluaako nainen vai ei...
Itsellänikin muutama kokemus sellaisista harvinaisista tilanteista, kun olen oikein kunnolla rentoutunut ja halunnut, ja olo on ollut äärimmäisen eroottisesti virittynyt, niin mies onkin sitten ollut paskajäykkänä ja jotenkin outo ja ahdistunut. Nämä siis miehiä, joiden kanssa seksiä on ollut aiemminkin ja aiemmin on kaikki ollut kunnossa. Tai mistäpä sitä tietää, ehkäpä mulle tulee joku bulldogin roikkuva naama silloin kun oikein haluan, ja se on miehistä vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai lahnan. Kylläpä olet. Ja peräti 2 "pitempää" suhdetta, jopas!
Toinen oli 14 vuotta kestoltaana ja toinen 20 vuotta. Kyllä ne minusta ihan pitkiä suhteita ovat.
ap.
Oot siis viisikymppinen?
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ole mielestäni vaatinut seksiä, koska 14 vuoden suhde oli seksitön, ensimmäistä vuotta lukuunottamatta. Mies sai olla ihan rauhassa. Toinen 20 vuoden suhde oli viimeiset 6 vuotta täysin seksitön. Ajattelin taas vain tyytyä, mutta tajusin "kuolevani" kaikella tavalla. Ei suukkoja, ei yhtään mitään. Joten oli parasta lähteä eri teille.
Ap.
Minulle, lähes aseksuaalille, taas siunaantuu todella korkealibidoisia miehiä. Koko ajan pitäisi vain olla seksiseksiseksi. Tasan ei käy onnenlahjat. Mutta voihan olla, että jonkun paljon seksiä haluavan naisen kanssa näilläkin miehillä kääntyisi tilanne päinvastoin. Juuri niin, että se haluava nainen onkin niin pelottava, että kikkeli surkastuu. Tuleeko heille siinä suorituspaineita? Vai tuntevatko roolien kääntyvän, että miehen miehisyys kärsii kun nainen onkin se joka vie? Ehkä heidän on saatava olla jotenkin vaativassa ja alistavassa asemassa, että seksi heitä kiinnostaa?
Etsi itsellesi kunnon alfa jolle naiselllinen aktiivinen nainen on enemmin mukava haaste kuin paine onnistua. Jolle on itsetään selvää, että kun haluat tyydytystä ja orgasmeja niin myös niitä saat. Kullli seisoo silloin kun on tarve ja nainen haluaa naida.
Missä nämä halukkaat naiset oikein piileskelee kun ei ne minua ole tulleet vastaan. Vaikea uskoa että tällaisia on olemassa ja sitten itse joutuu kuitenkin olemaan puutteessa
Vierailija kirjoitti:
2 pitkää suhdetta, noin 2 kuukauden mittaista, kirjoitit. Onko sulla muistisairaus? Enkä vähättele, pitäydyn tosiasioissa aina.
Lukihäiriö, sulla?
2 pitkää ja noin 2kk mittaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen oli 14 vuotta kestoltaana ja toinen 20 vuotta. Kyllä ne minusta ihan pitkiä suhteita ovat.
ap.
Voiko edes puhua suhteesta, jos 14 vuoteen ei ole seksiä? Olitte kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee näitä ap n kaltaisten naisten avautumisia haluttomista miehistä niin ei voi kuin ihmetellä ja harmitella että miksi niitä ei ole minulle tullut vastaan.
M50+
Haluaisit siis haluttoman miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 pitkää suhdetta, noin 2 kuukauden mittaista, kirjoitit. Onko sulla muistisairaus? Enkä vähättele, pitäydyn tosiasioissa aina.
Lukihäiriö, sulla?
2 pitkää ja noin 2kk mittaisia
Lueppa uudestaan, sinulla jäi yksi sana välistä lukematta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
OOT IKÄLOPPU. MITÄ HORISET.
On monia muitakin syitä kuin pelko, miksi miehet eivät pidä naisesta. Esimerkiksi käyttäytyminen voi olla epäviehättävää. Kynis.mies
Itsekin ajattelisin että APlla käynyt huono tuuri ja jäänyt liian pitkäksi aikaa. Minulla on ollut nyt yksi haluton mies ja olen todella seksuaalinen enkä olisi voinut tähän suhteeseen jäädä, reilun vuoden katsellut että sanat ja teot eivät kohtaa.
Sitä ennen pitkä suhde jossa mies nimenomaan rakasti ahnasta ja vaativaakin suhtautumistani seksiin. Nyt juuri eksäksi jättämäni väitti ja väittää myös että haluni on kiihottavaa ja poikkeuksellista, mutta nössö mikä nössö. Ja itselläni ei ainakaan ole mikään poikkeuksellisen hyvä kroppa tai luonne, ei se halukasta miestä jonka tyyppiä olet niin estä.
Voimakastahtoinen ja millään tavalla villi nainen vetää puoleensa miehiä jotka eivät ymmärrä mitä se pitää sisällään. Heitä kiehtoo ajatus siitä että saa tuntea olevansa haluttu ja että nainen puhuu suoraan ja on avoimen seksuaalinen ja "erikoinen". Mutta ne pitää karsia pois heti alkuunsa koska ovat juuri niitä jotka eivät tiedä mitä tehdä sillä naisella. Ei vaikka ohjekirjan antaisi. Ja varmasti ruikuttavat ja haluavat kyllä pitää ko. Leidin koska ah niin jännittävää
Vierailija kirjoitti:
Voimakastahtoinen ja millään tavalla villi nainen vetää puoleensa miehiä jotka eivät ymmärrä mitä se pitää sisällään. Heitä kiehtoo ajatus siitä että saa tuntea olevansa haluttu ja että nainen puhuu suoraan ja on avoimen seksuaalinen ja "erikoinen". Mutta ne pitää karsia pois heti alkuunsa koska ovat juuri niitä jotka eivät tiedä mitä tehdä sillä naisella. Ei vaikka ohjekirjan antaisi. Ja varmasti ruikuttavat ja haluavat kyllä pitää ko. Leidin koska ah niin jännittävää
Siksi miehellä pitää olla hyvä itsetunto ja ns munaa. Pitää tietää mitä nainen haluaa ja mitä hänen kanssaan pitää tehdä ja miten viedä. Ihan parasta sellainen nainen.
Miltä se huokuva seksuaalisiin näyttää?
Tämä huokuvuus kyllä kiehtoo. Vastausta emme tule saamaan.
Päällekäyvä pubiruusu on vaihtoehto, mutta odotan hienompaa.
Jos se huokuukin vain ap:n omiin silmiin?
Harvoin viisikymppiset huokuu seksuaalisuutta.
Ap luulee liikoja itsestään. Tuskin on koskaan kovin seksikään näköinen ollut, tuossa iässä vielä vähemmän.
Työn kautta tullut muutama tällainen tapaus kuljetettavaksi ja lähinnä säälittää. Yleensä kuljetuspalvelukortti on heillä ihan yhdestä ja samasta syystä. Eikä asia jää epäselväksi, kun vähän juttelee, niin tyhmempikin tajuaa, että yläpään ongelmista kyse